tomek12 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 A jakie powinno by podcisnienie na luzie bo u mnie jest -0,6 i czy wskazania podcisnienia mówią nam cokolwiek o pracy silnika :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 A jakie powinno by podcisnienie na luzie bo u mnie jest -0,6 U mnie chyba też - zaraz jeszcze sprawdzę. i czy wskazania podcisnienia mówią nam cokolwiek o pracy silnika :roll: Mówią. Na przykład to, że pracuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Mówią. 0.6-0.7 na minusie to wskzanie w porządku. Przemeq - jak duze są te wahania doładowania jak masz pedał dokładnie dociśnięty do podłogi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Przemeq - jak duze są te wahania doładowania jak masz pedał dokładnie dociśnięty do podłogi? Ja nie mówiłem, że są wahania przy dociśniętym pedale (to by chyba świadczyło o nieszczelności układu, no nie?). Ja mówiłem, że tylko przy dociśnięciu do podłogi osiągam max wartości, a przy "normalnej jeździe" wskazania miernika ciśnienia działają w sposób dość szczególny - określiłbym to w ten sposób, że nie działają liniowo z pedałem gazu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Mówią. Na przykład to, że pracuje . a coś poza tym :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Przemeq, aha..... No to nic dziwnego każde auto turbo tak robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Mówią. Na przykład to, że pracuje . a coś poza tym :?: Czy nie ma za dużegodoładowania, czy silnik rozwija swoje pełne osiągi, nawet stopień otwarcia przepustnicy przez silcnziek krokowy możesz sobie poobserwować na wolnych jak spada wraz z nagrzewaniem sie silnika :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Fakt na zimnym silniku ,a zwłaszcza przy dużych mrozach podcisnienie było w okolicy -0,45 - -0,5 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Dodam jeszcze ze zachowanie wskaźnika zależy od jego dokłdności i średnicy zwęzki którą ma zainstalowaną. Gdyby nie zwęzka to wskazówka by cały czas drżała bo występuja różnego typu pulsacje ciśnienia. Trzeba pamiętać ze to tylko wskaźnik a nie miernik o dużej dokładności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi