Legolas Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Witam , jak w tytule zastanawiam się nad nowymi hamulcami do mojego forka 05 2,5 XT . Mam kilka pytań do was : 1 Ostatnio zmieniałem tarczo-bębny z tyłu na nowe czy praktykuje się montowanie z przodu nawiercanych wentylowanych a z tyłu zwykłe tarczo-bębny ? 2 http://moto.allegro.pl/subaru-forester- ... 72194.html znalazłem takie tarcze co o nich sądzicie 3 Przy okazji chciałbym zmienić zaciski co możecie polecić , dodam że stare mimo iż auto jest z 2005 r wyglądają jak wykopane z II wojny Pozdrawiam 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Legolas, jeśli w zimie chcesz latać na felgach 15" bo polecam zaciski z wrx lub złote brembo ale tylko z felgą 17" i to nie każda pasuje... a tarcze wentylowane to przerost treści nad formą... warto założyć przewody w stalowym oplocie i zalać dobry płyn hamulcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Te ZIMMERMANN'y dodatkowo mają opinię, że się potrafią zwichrować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 warto założyć przewody w stalowym oplocie Do Forestera nie ma takowych. Pasują wprawdzie od Imprezy, ale pod warunkiem że fura nie jest wyliftowana i nie jeździ się po wertepach. Sprawdzałem temat bo chciałem zainstalować w moim. ...no chyba że ktoś sobie zrobi odpowiedniej długości na zamówienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 warto założyć przewody w stalowym oplocie Do Forestera nie ma takowych. Pasują wprawdzie od Imprezy, ale pod warunkiem że fura nie jest wyliftowana i nie jeździ się po wertepach. Sprawdzałem temat bo chciałem zainstalować w moim. ...no chyba że ktoś sobie zrobi odpowiedniej długości na zamówienie... Ja mam z imprezy, ale zawias seria i złote brembo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legolas Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 A coś takiego ? http://moto.allegro.pl/przewody-hamulco ... 69518.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Mam do was pytanie jakie zaciski polecacie do 1000 zł mogą być używki lub nowe Hę? Zacisk niewiele zmieni, może daje większy wybór lepszych klocków. w tej cenie to 4pot z wrx i gt ale różnicy nie będzie, no może tyle, że bardziej precyzyjniej da się hamować i wyczuwać moment włączenia ABS. Dobrym rozwiązaniem są złote brembo i felgi 17" które wchodzę na złocisze ale koszty sporo wyższe, bo tarcza i klocki znacznie droższe z punktu widzenia eksploatacji plus sam osprzęt tani nie jest. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legolas Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Chodzi mi o jak największe zwiększenie precyzyjności i skuteczności hamowania . http://moto.allegro.pl/zaciski-subaru-i ... 60681.html http://moto.allegro.pl/zaciski-4-tloczk ... 98601.html takie coś Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 czy oprócz zacisków z wrx to nie ma innego wariantu do wyboru ? jeśli chodzi Ci o jak największe zwiększenie precyzyjności i skuteczności hamowania to do 1000 zł raczej nie i tylko mogą być używki plus polecam wątek: viewtopic.php?f=22&t=123937 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Te ZIMMERMANN'y dodatkowo mają opinię, że się potrafią zwichrować. każda tarcza po nagrzaniu i wjechaniu w kałużę ma prawo się zwichrować, cięte i wiercone są chyba bardziej na to podatne... a co do pytania - czterotłoczki od WRXa EU będą na pewno lepiej wyglądały i trochę lepiej hamowały, po warunkiem, że żaden tłoczek nie będzie stał na ,,dębowo", o co w tych zaciskach łatwo, wtedy się potocznie mówi, że Subaru nie hamuje... i szuka więszych hamulców, zamiast naprawić swoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się