Skocz do zawartości

Nowe hamulce


Legolas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jak w tytule zastanawiam się nad nowymi hamulcami do mojego forka 05 2,5 XT .

 

Mam kilka pytań do was :

 

1 Ostatnio zmieniałem tarczo-bębny z tyłu na nowe czy praktykuje się montowanie z przodu nawiercanych wentylowanych a z tyłu zwykłe tarczo-bębny ?

 

2 http://moto.allegro.pl/subaru-forester- ... 72194.html znalazłem takie tarcze co o nich sądzicie

 

3 Przy okazji chciałbym zmienić zaciski co możecie polecić , dodam że stare mimo iż auto jest z 2005 r wyglądają jak wykopane z II wojny :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legolas, jeśli w zimie chcesz latać na felgach 15" bo polecam zaciski z wrx lub złote brembo ale tylko z felgą 17" i to nie każda pasuje...

 

a tarcze wentylowane to przerost treści nad formą...

 

warto założyć przewody w stalowym oplocie i zalać dobry płyn hamulcowy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto założyć przewody w stalowym oplocie

Do Forestera nie ma takowych.

Pasują wprawdzie od Imprezy, ale pod warunkiem że fura nie jest wyliftowana i nie jeździ się po wertepach.

 

Sprawdzałem temat bo chciałem zainstalować w moim.

 

...no chyba że ktoś sobie zrobi odpowiedniej długości na zamówienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto założyć przewody w stalowym oplocie

Do Forestera nie ma takowych.

Pasują wprawdzie od Imprezy, ale pod warunkiem że fura nie jest wyliftowana i nie jeździ się po wertepach.

 

Sprawdzałem temat bo chciałem zainstalować w moim.

 

...no chyba że ktoś sobie zrobi odpowiedniej długości na zamówienie...

 

Ja mam z imprezy, ale zawias seria i złote brembo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie jakie zaciski polecacie do 1000 zł mogą być używki lub nowe

Hę?

Zacisk niewiele zmieni, może daje większy wybór lepszych klocków.

w tej cenie to 4pot z wrx i gt ale różnicy nie będzie, no może tyle, że bardziej precyzyjniej da się hamować i wyczuwać moment włączenia ABS.

 

Dobrym rozwiązaniem są złote brembo i felgi 17" które wchodzę na złocisze

ale koszty sporo wyższe, bo tarcza i klocki znacznie droższe z punktu widzenia eksploatacji plus sam osprzęt tani nie jest.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy oprócz zacisków z wrx to nie ma innego wariantu do wyboru ?
jeśli chodzi Ci
o jak największe zwiększenie precyzyjności i skuteczności hamowania
to
do 1000 zł
raczej nie i tylko
mogą być używki

plus polecam wątek: viewtopic.php?f=22&t=123937

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te ZIMMERMANN'y dodatkowo mają opinię, że się potrafią zwichrować.

 

każda tarcza po nagrzaniu i wjechaniu w kałużę ma prawo się zwichrować, cięte i wiercone są chyba bardziej na to podatne...

 

a co do pytania - czterotłoczki od WRXa EU będą na pewno lepiej wyglądały i trochę lepiej hamowały, po warunkiem, że żaden tłoczek nie będzie stał na ,,dębowo", o co w tych zaciskach łatwo, wtedy się potocznie mówi, że Subaru nie hamuje... :mrgreen::lol: i szuka więszych hamulców, zamiast naprawić swoje... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...