ADK90 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam. Dziś jadąc rano do pracy przy temperaturze powietrza -25`C i przejechaniu ponad 20km zauważyłem na wskaźniku ze turbo dziwnie pompuje. Podczas doładowania wskazówka pokazywała prawie 1bar i spadało do 0.8bara po czym znów na 1 bara i tak kilka razy falowało. Auto nie jest modzone nic ma tylko wydech 3''. Czym to możne być spowodowane? Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Na którym biegu i na jakim zegarze tak pokazało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Na 2 i 3 i na auto gauge. Jak bylo cieplo pokazywalo dobrze. Zreszta wczoraj tez bylo zimno i dobrze pompowało. Dodam jeszcze ze te falowania doładowania byly odczuwalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 moze woda, ktora sie skroplila gdzies w podcisnieniach przymarzla i blokuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 No byc moze. Musze oddac ze tylko na tych dwoch biegach czyli 2 i 3 jechałem a na reszcie nie sprawdzałem jaka jest wartosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 A to ciekawe myślałem że turbo faluje na wyższych biegach 4,5 ale że na 2,3 to jescze nie słyszałem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 We własnym zakresie możesz sprawdzić węże podciśnienia, może któryś się obluzował. Silnik może też przerywać przez niedomagającą pompę paliwa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 z wlasnego, zeszlorocznego doswiadczenia napisze, jak w szkocji przymrozilo jak nigdy.... pewnej nocy nawet -8 bylo okazalo sie ze mialem wezyki z pcv i ze wzgledu na roznice temperatur po prostu sie zatkaly.... najlepiej wymien na silikonowe i obserwuj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 z wlasnego, zeszlorocznego doswiadczenia napisze, jak w szkocji przymrozilo jak nigdy.... pewnej nocy nawet -8 bylo okazalo sie ze mialem wezyki z pcv i ze wzgledu na roznice temperatur po prostu sie zatkaly.... najlepiej wymien na silikonowe i obserwuj dalej -8 my tu w pl marzymy o takiej temperaturce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Powiem teraz jak jechalem z pracy odpalilem samochod przed wyjazdem na 15min i pozniej przejechalem moze z 10km i na wskazniku byla normalna wartosc. pompa paliwa to walbro 255. Wezyki podcisnienia sa silikonowe. Jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Może być milion przyczyn, siłownik, membrana, solenoid, nieszczelnosc... Sprawdz rurki, zwlaszcza podcisnienia. Samemu mozna sie zaszukac na smierc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 pytania: 1) czy doładowanie faluje przy pełnym wciśnięciu gazu, na pół gazie, czy nie ma znaczenia? 2) czy na 4-5 biegu faluje bardziej? znajdź kawałek "autostrady" i sprawdź 3) czy po uwalnianiu wydechu była robiona korekta mapy? Ja miałem coś takiego rok temu. Falowanie doładowanie było straszne i mega odczuwalne. Skończyło się na korekcie mapy, od tego czasu mam wymieniony aktuator i skorygowaną mapę, ale na tak dużych mrozach nie testowałem. Wydaje się jednak być całkiem ok. Nieszczelności to jedno, twardość aktuatora / dokręcenie śrubki na nim to drugie, mapa to trzecie. Tyle moich pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 .... pewnej nocy nawet -8 bylo :shock: To upały tam macie, ja rano wstałem i było - 24 na termometrze w samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j00m3r Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 te gałgany za czasów mej hondy głupiały poniżej -10 także to może być wina zegarków, które nie radzą sobie na mrozie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 j00m3r, falowania doładowania byly odczuwalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 .... pewnej nocy nawet -8 bylo :shock: To upały tam macie, ja rano wstałem i było - 24 na termometrze w samochodzie to bylo rok temu... teraz w nocy ledwie -1.... a dzis w ciagu dnia 5 na plusie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Wydech 3 cale cały kompletny założony masz ? To nie przeładowania ? Robiłeś remap ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Wydech zrobiony przez poprzedniego wlasciciela i szczerze nie wiem czy byl robiony remap. Katalizator jest i od niego jest wydech. Wartosc doladowania falowala przy prawie wcisnietym pedale reczej nie do konca. A co do 4 i 5 biegu nie wiem. Nie mam w okolicy zadnej "autostrady" niestety zeby sprawdzic. Ale dziwne jest to ze samochod stal cala noc w blaszaku przejechalem z 20km i zaczelo tak nim szarpac a stojac caly dzien na mrozie i po kawalku drogi bylo juz ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Kierkus Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Posłuchaj. Sprawdz wężyki podciśnienia. Jeśli masz seryjne to w którymś mógła zrobić się mała dziurka, pęknięcie. Weź każdy mały wężyk i oglądnij go dokładnie. Zwłaszcza te po lewej stronie intercoolera od strony turbiny. Ale te wężyki koło zaworu upustowego także. Moim zdaniem na 99% to któryś wężyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Wezyki od turbo zostaly zmienione jeszcze za czasow poprzedniego wlasciciela na silikonowe niebieskie. Ale od zaworu upostowego jest seryjny i do niego zostal wpiety czujnik. Nie ogladalem ich ale turbo teraz pompuje normalnie. Jutro sprawdze jak to jest jak bede w stanie. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flash Gordon Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Wywal autogeje ja wywaliłem już 2 z 4 w ciągu roku bo się spaliły albo bzdury pokazują a 3 tez już się szykuje (jaja były jak mi ni z tego ni z owego przy normalnym wyprzedzaniu zaczął 2 bary pokazywać -> szybki telefon do Jako, podłączenie kompa już w domu zrobienie loga i kamień z serca i zero wiary w jego wskazania). Masz do kogo podjechać i kablem zlogowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Flash Gordon, doczytaj, że falowanie doładowania jest odczuwalne, więc czy ma się autogeje czy nie, nie powinno mieć znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Dokładnie! FALOWANIE DOLADOWANIA BYLO ODCZUWALNE AUTO "SKAKAŁO" (oczywiscie nie az tak jak to robią przyszli kjierowcy eLkami) wraz z wartosciami pokazywanymi przez wskaznik doładowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plaski Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Cześć czy masz już konkretną przyczynę falowania? Bo ja dziś zauważyłem podobne objawy, na 5 biegu w zakresie 3500-4000 obrotów przy delikatnym przyspieszaniu faluje doładowanie i jest to odczuwalne przy jeździe. Jeśli rozwiązałeś problem to proszę podziel się info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 miałem to samo wyczyść restryktor., uszczelnij wężyki od turbo do trójnika do gruchy do solenoidu. siliconowe przewody to żadne rozwiązanie bo po nagrzaniu i przy prawie 1 bar puchną i powietrze potrafi przejść obok restryktora tak jak to było u mnie podłącz logger romraider i zrób log u mnie tak to szalało i mapy pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się