338LM Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam, może spotkał się ktoś z czymś takim... Auto stało 2 dni pod chmurką przy temperaturze jaka jest i zonk! Nie chce odpalić! Pierwsza próba przekręcenia kluczyka auto "załapuje" na sekundę i gasnie, przy drugim przekręceniu zapala się chceck engine i miga w częstotliwości ok 2x na sekundę. oczywiście już nie chce silnik gadać... Pali się też czerwona kontrolka(czerwony kluczyk-immobilajzer?) na dole, na środku zegarów(szczere, nie wiem czy powinna się palić podczas odpalania, czy nie, bo nie zwracałem na to wcześniej uwagi) Kurde co się mogło stać, miałem taką sytuację kilka dni wcześniej- po kilku razach "kręcenia" auto odpaliło, i check już się nie świecił... Co to może być, na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuję za podpowiedzi.... Pzdr T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Chyba masz problem z immo,a prąd, aku ok? Rozrusznik kręci? Jak prąd ok, to weż drugi klucz i spróbuj jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Chyba faktycznie to immo, tylko czemu przez mrozy mi to padło? Może ktoś wie jak tą usterkę naprawić?? Odłączanie akumulatora nie pomogło.... Help, do jutra muszę go zreanimować bo mam wyjazd... Pzdr T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Spróbuj zapasowymi kluczykami. Mi się raz coś z kluczykiem stało i przestał z niego palić furacz, zdradzając podobne objawy. Na zapasowych bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Chłopaki, potrzebuję pomocy z moim autem.....jest ktoś może na forum co naprawiłby mi auto? Oczywiście nie za darmo. Na 99,9% jest problem z immo, jest może jakis patent na obejście, odłączenie- cokolwiek aby auto zaczęło jeździć?? Pzdr T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer___ Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam, Mam bardzo podobny problem w moim Legacy 2.5 MY00. Nie mam pojęcia co to może być, jeśli dojdziesz o co chodzi daj znać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkin Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 witam, spróbuj odpiąć klemę na chwilę żeby zresetować immobilizer, czasami pomaga w takich sytuacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer___ Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Odpięcie akumulatora nic nie daje niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Musiałem wyjechać na kilka dni i klema była odpięta przez ten czas- dalej dupa. Próbowałem drugim kluczykiem "łapać" sygnał immo przykładając go w różnych miejscach kolumny kierowniczej-dupa Kolega poradził mi abym spróbował odpalic auto na samym gazie, ale przy tej temp oczywiście dupa :x Właśnie, co blokuje immo w outbacku? Pompę paliwa czy coś innego? Jutro sprawdzę czy zagada na samostarcie... Jakieś inne sugestie, bo mi pomysły się skończyły... T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Jakieś inne sugestie, Cieply garaż , jeżeli stoi na dworze..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Dzięki Panie Andrzeju! Podejrzewałem że to może być jakaś pierdoła...ale żeby taka?! No właśnie co to mogło być?? Mam nadzieje że już się nie powtórzy... Jak spiąłem kostki diagnostyczne to wyskoczył mi kod 53- czyli pompa paliwa tak? Zastanawia mnie czy to nie było spowodowane blokadą immo. Grunt że działa furacz, mam nadzieje ze jak wyjadę i postoi mi na mrozie kilka h to odpali normalnie... Dzięki wszystkim za pomoc. Pzdr T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Podejrzewałem że to może być jakaś pierdoła. obawiam sie , że to jest problem z immo , w pewnych temp. nie dziala :!: . Proponuje ustalic dostep do niego i w razie czego ogrzać czymś ..... :?: :roll: . Z tego co pamietam w tych modelach 99/00 zdarzaly sie takie sytuacje. (problem z immo ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Na bank problem z modułem immobilisera. Jest taki sam jak np. w WRXie- możesz kupić używany i trzeba dać komuś do zaprogramowania z kluczykiem. Na szybko, jest za plastikami pod kierownicą - czarna skrzyneczka - wystarczy ogrzać nawet suszarką. Niestety nie jesteś jedyny, który nie może odpalić zmrożonego outbacka 99-00. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
338LM Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Rozmawiałem dziś z elektronikiem, który twierdzi że przyczyną jest lut zastosowany do lutowania, prawdopodobnie w tamtym okresie wykorzystywano jakiś stop który źle znosi niskie temperatury. Twierdzi ,że powinno pomóc przelutowanie całego układu. czy ma racje, nie mam pojęcia...ale aż chyba w wolnym czasie dam mu to do zrobienia. Pzdr T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurojanek Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jest taka szansa, tymbardziej że cyna w ujemnych temperaturach lubi przechodzić w inną odmianę alotropową, a szary proszek raczej słabo przewodzi prąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się