Skocz do zawartości

WTF? Szybko migający check engine


338LM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, może spotkał się ktoś z czymś takim...

Auto stało 2 dni pod chmurką przy temperaturze jaka jest i zonk! Nie chce odpalić!

Pierwsza próba przekręcenia kluczyka auto "załapuje" na sekundę i gasnie, przy drugim przekręceniu zapala się chceck engine i miga w częstotliwości ok 2x na sekundę. oczywiście już nie chce silnik gadać...

Pali się też czerwona kontrolka(czerwony kluczyk-immobilajzer?) na dole, na środku zegarów(szczere, nie wiem czy powinna się palić podczas odpalania, czy nie, bo nie zwracałem na to wcześniej uwagi)

Kurde co się mogło stać, miałem taką sytuację kilka dni wcześniej- po kilku razach "kręcenia" auto odpaliło, i check już się nie świecił...

Co to może być, na co zwrócić uwagę?

Z góry dziękuję za podpowiedzi....

Pzdr T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba faktycznie to immo, tylko czemu przez mrozy mi to padło?

Może ktoś wie jak tą usterkę naprawić??

Odłączanie akumulatora nie pomogło....

Help, do jutra muszę go zreanimować bo mam wyjazd...

Pzdr T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki, potrzebuję pomocy z moim autem.....jest ktoś może na forum co naprawiłby mi auto?

Oczywiście nie za darmo.

Na 99,9% jest problem z immo, jest może jakis patent na obejście, odłączenie- cokolwiek aby auto zaczęło jeździć??

:cry:

Pzdr T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałem wyjechać na kilka dni i klema była odpięta przez ten czas- dalej dupa.

Próbowałem drugim kluczykiem "łapać" sygnał immo przykładając go w różnych miejscach kolumny kierowniczej-dupa

Kolega poradził mi abym spróbował odpalic auto na samym gazie, ale przy tej temp oczywiście dupa :x

Właśnie, co blokuje immo w outbacku? Pompę paliwa czy coś innego? Jutro sprawdzę czy zagada na samostarcie...

Jakieś inne sugestie, bo mi pomysły się skończyły...

T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panie Andrzeju!

Podejrzewałem że to może być jakaś pierdoła...ale żeby taka?!

No właśnie co to mogło być??

Mam nadzieje że już się nie powtórzy...

Jak spiąłem kostki diagnostyczne to wyskoczył mi kod 53- czyli pompa paliwa tak? Zastanawia mnie czy to nie było spowodowane blokadą immo.

Grunt że działa furacz, mam nadzieje ze jak wyjadę i postoi mi na mrozie kilka h to odpali normalnie...

Dzięki wszystkim za pomoc.

Pzdr T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewałem że to może być jakaś pierdoła.

 

obawiam sie , że to jest problem z immo , w pewnych temp. nie dziala :!: . Proponuje ustalic dostep do niego i w razie czego ogrzać czymś ..... :?: :roll: . Z tego co pamietam w tych modelach 99/00 zdarzaly sie takie sytuacje. (problem z immo ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank problem z modułem immobilisera. Jest taki sam jak np. w WRXie- możesz kupić używany i trzeba dać komuś do zaprogramowania z kluczykiem.

Na szybko, jest za plastikami pod kierownicą - czarna skrzyneczka - wystarczy ogrzać nawet suszarką.

 

Niestety nie jesteś jedyny, który nie może odpalić zmrożonego outbacka 99-00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem dziś z elektronikiem, który twierdzi że przyczyną jest lut zastosowany do lutowania, prawdopodobnie w tamtym okresie wykorzystywano jakiś stop który źle znosi niskie temperatury. Twierdzi ,że powinno pomóc przelutowanie całego układu.

czy ma racje, nie mam pojęcia...ale aż chyba w wolnym czasie dam mu to do zrobienia.

Pzdr T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...