radeklwh Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam Wczoraj zaświeciła mi się kontrolka ABS'u i faktycznie go nie mam bo przy hamowaniu do podłogi pedał już nie kopie itd. więc dzisiaj rano podłączyłem kabelek OBD2 ELM 327 1.4a w celu sczytania błędu programem PCMSCAN i nie ma żadnych błędów... dziwne bo kontrolka się dalej pali... jakaś rada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Tą drogą nie odczytasz błędów abs,PCMSCAN odczytuje tylko błędy ecu,zobacz czy pod deską nie masz czasem dwóch zielonych kostek,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 mam obd2 i do niej jeszcze jakaś jest... Właśnie przeglądam różne fora i znalazłem takie coś żeby wymrugać" błąd : http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=192583 ale nie wiem czy dobrze rozumiem, trzeba połączyć kabelkiem 2 piny ze sobą i wtedy kontrolka będzie mrugała i będę wiedział co i jak? tam jest też opisane jak kasować.. swoją drogą posiadam wrx 2002 2.0 turbo "bugeye" -- So sty 28, 2012 12:58 pm -- i owszem mam te zielone kosteczki można je ze sobą połączyć bo jedna jest męska a druga żeńska -- So sty 28, 2012 3:17 pm -- chciałem również tym tutorialem zadziałać... ale cóż.. nie mogę znaleźć tej kostki o której mowa, a po 2 to subaru jest starsze od mojego .. moje z 2002r. bugeye -- So sty 28, 2012 4:36 pm -- poszukałem i odczytałem błąd 21 czyli czujnik abs prawego koła. -- So sty 28, 2012 4:48 pm -- no i mam jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić błędy ECU za pomocą CEL'a bo ten filmik też to pokazuje ale ja nie mam tych kostek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petewro Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Sprawdż przewody dochodzące do bezpiecznika (od ABS), u mnie kiedyś po wyciągnięciu bezpiecznika okazało sie że jeden przewód jest cofnięty i nie dotyka nawet bezpiecznika. Bezpiecznik był sprawdzany kilka razy a na takie detale sie nie zwraca uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 niestety w autach z OBD2 nie wymrugasz błędów przy pomocy CEL'a ... to działało tylko w 'klasykach" ... tu musisz się podpiąć z kabelkiem żeby odczytać błąd ... a błędy ABS to chyba tylko przez SSM w ASO niestety ... przynajmniej ja nie znalazłem jeszcze programu który to potrafi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczypiorek Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 odświeżę temat, mam ELM 327 i ecu explorera ale za nic nie mogę się połączyć, albo nie wiem jak bo nie mam w tym doświadczenia albo coś nie jest ustawione tak jak trzeba. - czy może ktoś napisać wszystko co potrzebne krok po kroku żeby odpalić wspomniany ECU explorer ?? - gdyby ktoś zechciał to tak jakoś łopatologicznie z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 niestety ECU Explorer nie zadziała Ci z ELM 327. Elm 327 nie posiada protokołu z którego korzysta Ecu Explorer. Ale są za to inne programy, które współpracują z ELM 327 np. SCALXL SCAN MASTER jak był byś zainteresowany którymś z programów daj znać PV. Polecam te programy bo automatycznie wyszukują port itd. więc trzeba tylko podłączyć przewód USB i connect 8) A błąd ABS odczytałem błąd 21, prawe koło czujnik ABS - przeczyścić najpierw a jak nic nie pomoże to wymienić. a zrobiłem to tak: jest taka kostka w subaru od dołu trzeba jej poszukać, najprędzej znajdziecie ją za skrzynką z bezpiecznikami (2 śrubki i tyle) i podłączamy w ten pin co na fotce jest zaznaczony kabelek i dotykamy masy w samochodzie, przekręcamy kluczyk i zaczyna się: pierwsze mrugnięcie długie i krótkie sygnalizuje sterownik a następnie błędy miga. 5 długich mrugnięć i 3 krótkie oznacza cyfrę 53 proste... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomo81 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 A błąd ABS odczytałem błąd 21, prawe koło czujnik ABS - przeczyścić najpierw a jak nic nie pomoże to wymienić. a zrobiłem to tak: jest taka kostka w subaru od dołu trzeba jej poszukać, najprędzej znajdziecie ją za skrzynką z bezpiecznikami (2 śrubki i tyle) i podłączamy w ten pin co na fotce jest zaznaczony kabelek i dotykamy masy w samochodzie, przekręcamy kluczyk i zaczyna się: pierwsze mrugnięcie długie i krótkie sygnalizuje sterownik a następnie błędy miga. 5 długich mrugnięć i 3 krótkie oznacza cyfrę 53 proste... odświeże temat, czy to o tą czarną kostkę chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Polecam te programy bo automatycznie wyszukują port itd. więc trzeba tylko podłączyć przewód USB i connect tylko z subaru nic nie potrafią jeśli mowa o autach bez magistrali can czyli przed lanosem, potrafią dziwne rzeczy wskazywać mające mało wspólnego z rzeczywistością. do tego to tylko vag kkl za 25pln i któryś z darmowych programów - freessm/romraider/ecuexplorer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się