Skocz do zawartości

Outbaclk H6 3.0


galtom

Rekomendowane odpowiedzi

Eddie, zgadza sie :) , kiedys próbowałem drążyć ten temat ale bez skutku...

 

Zarówno w PL, USach oraz niektórych zachodnich książkach które oglądałem nie ma wzmianki o tej czynności serwisowej.

Raz jeden jedyny spotkałem w US spec, kiedys info o 100kmil, iż należy przeprowadzić sprawdzenie i to tyle.

 

Ciekawe czy owe tabliczki wystepowały w każdym aucie :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eddie, zgadza sie :) , kiedys próbowałem drążyć ten temat ale bez skutku...

 

Zarówno w PL, USach oraz niektórych zachodnich książkach które oglądałem nie ma wzmianki o tej czynności serwisowej.

Raz jeden jedyny spotkałem w US spec, kiedys info o 100kmil, iż należy przeprowadzić sprawdzenie i to tyle.

 

Ciekawe czy owe tabliczki wystepowały w każdym aucie :wacko:

to nie bylo zdjecie mego auta, ale przy okazji sprawdze...

natomiast w ksiazce serwisowej B9 na 100% nie ma nic o koniecznosci regulacji (czy nawet sprawdzenia!) luzow zaworowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

(Legacy 2.5GT, Outback 3.6R, Tribeca, WRX STI models)

 

An AWD system designed exclusively for 5-speed automatic transmission, E-5AT (with manual mode) models to provide aggressive, sporty driving with increased turning abilities all while retaining the fundamental driving stability offered by the Symmetrical AWD. An uneven 45:55 front and rear torque distribution has been set for the front and rear tyres. Sending greater torque to the rear wheels can reduce understeer, a trait that plagues 4WD vehicles, when cornering for smooth and agile handling. Torque distribution is controlled automatically up to an equal 50:50 front and rear to suit road surface conditions for both sporty driving and stability.

 

Nominalnie masz 45:55 z możliwością przesunięcia momentu do proporcji 50:50.

 

Czy oznacza to, że VTD nie może przenieść na tył więcej niż 55% momentu ?

 

http://www.subaru-global.com/tec_awd.html

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Legacy 2.5GT, Outback 3.6R, Tribeca, WRX STI models)

 

An AWD system designed exclusively for 5-speed automatic transmission, E-5AT (with manual mode) models to provide aggressive, sporty driving with increased turning abilities all while retaining the fundamental driving stability offered by the Symmetrical AWD. An uneven 45:55 front and rear torque distribution has been set for the front and rear tyres. Sending greater torque to the rear wheels can reduce understeer, a trait that plagues 4WD vehicles, when cornering for smooth and agile handling. Torque distribution is controlled automatically up to an equal 50:50 front and rear to suit road surface conditions for both sporty driving and stability.

 

Nominalnie masz 45:55 z możliwością przesunięcia momentu do proporcji 50:50.

 

Czy oznacza to, że VTD nie może przenieść na tył więcej niż 55% momentu ?

 

http://www.subaru-gl...om/tec_awd.html

Pewnie osoba, która napisała ten tekst nie odróżnia momentu obrotowego przenoszonego na poszczególne osie od wyrównywania obrotów tychże osi :wacko:

Nie mogę niestety wkleić linku do miejsca, gdzie zostało to bardzo przystępnie opisane przez naszego forumowego kolegę :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...