Skocz do zawartości

Cieknąca przekładnia kierownicza


qba-epp11

Rekomendowane odpowiedzi

W moim OBK przy 125 kkm odezwała się przekładnia kierownicza. Problem polega na tym że nic nie stuka tylko jest wyciek płynu wspomagania z lewej strony maglownicy patrząc od przodu auta. Pewnie poszło uszczelnienie. Dodatkowo płyn kapie na rurę idącą z kolektora wydechowego no i jak złapie temp. to się dymi z pod auta i śmierdzi spalenizną. Miał już ktoś podobny problem? Czy wystarczy dać maglownice do regeneracji i po sprawie czy trzeba będzie myśleć o nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo juz :mrgreen: . Standard w Obk, tyle, ze zazwyczaj leci 150-180kkm (opinia mojego serwisu). Najpierw leci troche potem juz coraz wiecej. Tak czy inaczej zapewne maglownica do roboty. Mozna regenerowac, mozna wymieniac.

Ja osobiscie wymienialem (u mnie poleciala przy cos ok 170kkm), poniewaz mialem dobra cene a spotkalem sie z opiniami, ze nie powinno sie regenerowac.

 

Do poczytania w archiwum (temat poruszany kilka razy w ciagu ostatnich kilku miesiecy)

 

BTW. Gdzie ty jezdzisz i jak, ze ci 11l LPG wciaga :shock: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Miałem niedawno ten sam problem (ok. 165 tys. km) ;)

Z maglownicy ciekło od pewnego czasu, chociaż sama praca bez zarzutu. Objawiało się ubytkiem płynu, plamami pod samochodem i zapachem spalenizny.

Założyłem regenerowaną. Jak na razie jest OK :)

 

Ostatnio sporo tematów dotyczy maglownic więc wystarczy się rozejrzeć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BTW. Gdzie ty jezdzisz i jak, ze ci 11l LPG wciaga :shock: ?

 

Ale że co za mało czy za dużo?

Outbackiem śmigam głównie dalsze trasy, bo do miasta mam mniejszy dupowozik.

Jeżdżę raczej normalnie i spokojnie choć rodzinka ciągle gada żebym zwolnił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BTW. Gdzie ty jezdzisz i jak, ze ci 11l LPG wciaga :shock: ?

 

Ale że co za mało czy za dużo?

Outbackiem śmigam głównie dalsze trasy, bo do miasta mam mniejszy dupowozik.

Jeżdżę raczej normalnie i spokojnie choć rodzinka ciągle gada żebym zwolnił.

 

malo jak na 2.5 z automatem, no ale jak trasy to ok :| .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dał rade choć nie on robił regeneracje, Ale mówił że w razie jak by dalej leciało to dzwonić i będzie reklamował bo gość który to naprawiał daje gwarancje. Jak na razie wszystko ok. Musze jeszcze tylko zrobić geometrie, choć jak Sławek go poskładał to jedzie prosto i nie ciągnie na żadną strone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety w outback przekladnia (jak nie cieknie to stuka) i dwumasa to dwa newralgiczne pkt

 

ten drugi ciebie nie dotyczy bo masz AT

 

a pierwszy juz zrobiles wiec na min 100kkm masz spokoj :wink:

 

geometrie warto zrobic mimo ze auto prosto jedzie, szkoda opon

 

polecam Ci FLORYN na ul. Ślężnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...