Skocz do zawartości

brak ręcznego po wymianie tarcz i klocków


radeklwh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem zmieniłem tarcze i klocki i po wymianie mam brak ręcznego. Czy wie ktoś co może być przyczyną? trzeba go podciągnąć? jak tak to gdzie? ozdrawiam Subaru wrx 2002 pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobisz to bez zdejmowania tarczo-bębna. od wew str powinieneś mieć gumowe zaślepki (pewnie już je pogubiłeś) w otworach reg. Płaski śrubokręt i kręcisz regulatorem do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz to wyregulowac stylu jest otwor na wygiety srubokret i pociagnac regulacje. Mozesz takze sciagnac tarcze i tak podciagac i zakladac tarcze czy wchodzi ciasno lecz pamietaj o tym aby tarcza krecila sie luzno bo moze Ci grzac czy tez blokowac kolo. Pozniej jezeli bedzie taka koniecznosc to podregulowac naciag linki recznego jezeli dzwignia bedzie zbyt wysoka. Pozdro.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji może ktoś wie co może być powodem lekkiego bicia na kierownicy przy hamowaniu,myślałem że to tarcze tylne bo były tragiczne ale dalej to czuję... tarcze przód wyglądają od zewnątrz ładnie może to być wina klocków ? bo geometria jest ok. koła są wyważone bo zmieniałem oponki na zimowe... ale koleś co wymieniał powiedział że jedną felgę miałem spawaną tylną, może to być wina lekkiego bicia odczuwanego na kierownicy przy hamowaniu mocnym? czy tarcze i klocki przód do wymiany z przodu? to nie przeszkadza ale samochód jest robiony pod siebie i musi być perfekt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomuka.

 

Jak wyzej powiedzieli koledzy prawdopodobnie przegrzales hamulce lub tarcze nie sa pierwszej mlodosci i sie pokrzywily stad to bicie na kierownicy. Ale rownie dobrze moze byc to lozysko lub piasta. Felga tylna nie ma nic z tym wspolnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tak nie jeździł - drgania przenoszą się na cały układ i wszystko dostaje w kość...

 

-- 8 sty 2012, o 21:57 --

 

zdjcie0027ssmz.jpg

 

regulacja ręcznego. Śrubokręt wchodzi od wew strony. W imprezie można spokojnie wyregulować na brzytwę z dużą dokładnością między stronami pod warunkiem, że tarczobębny i szczęki nie są krzywo wytarte no i nie są bardzo stare - ale Ty masz nowe. Pamiętaj jeszcze o regulacji w tunelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...