radeklwh Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam Mam taki problem zmieniłem tarcze i klocki i po wymianie mam brak ręcznego. Czy wie ktoś co może być przyczyną? trzeba go podciągnąć? jak tak to gdzie? ozdrawiam Subaru wrx 2002 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jeżeli wymieniłeś tarcze to powinieneś ustawić/regulacja szczęki z tyłu od ręcznego. Możesz jeszcze podciągnąć ręczny z kabiny (tunel środkowy/10-klucz). Ale warto zacząć od regulacji z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 kolego można się za to zabrać bez zdejmowania tarczy? bo nie robiłem tego nigdy w ten sposób ,zawsze w tunelu majstrowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 zrobisz to bez zdejmowania tarczo-bębna. od wew str powinieneś mieć gumowe zaślepki (pewnie już je pogubiłeś) w otworach reg. Płaski śrubokręt i kręcisz regulatorem do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 od wewnętrznej strony zwrotnic powinnien być otwór rewizyjny, zasłonięty gumową zaślepką. Poszukaj i zobacz czy dasz radę zrobić to płaskim śrubokrętem :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mozesz to wyregulowac stylu jest otwor na wygiety srubokret i pociagnac regulacje. Mozesz takze sciagnac tarcze i tak podciagac i zakladac tarcze czy wchodzi ciasno lecz pamietaj o tym aby tarcza krecila sie luzno bo moze Ci grzac czy tez blokowac kolo. Pozniej jezeli bedzie taka koniecznosc to podregulowac naciag linki recznego jezeli dzwignia bedzie zbyt wysoka. Pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 dzięki panowie za informacje już działam z tym Pozdrawiam Serdecznie i DZięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Za pomoc się dziękuje pomukami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 a tak przy okazji może ktoś wie co może być powodem lekkiego bicia na kierownicy przy hamowaniu,myślałem że to tarcze tylne bo były tragiczne ale dalej to czuję... tarcze przód wyglądają od zewnątrz ładnie może to być wina klocków ? bo geometria jest ok. koła są wyważone bo zmieniałem oponki na zimowe... ale koleś co wymieniał powiedział że jedną felgę miałem spawaną tylną, może to być wina lekkiego bicia odczuwanego na kierownicy przy hamowaniu mocnym? czy tarcze i klocki przód do wymiany z przodu? to nie przeszkadza ale samochód jest robiony pod siebie i musi być perfekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Raczej masz krzywe tarcze z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 a tak przy okazji może ktoś wie co może być powodem lekkiego bicia na kierownicy przy hamowaniu Tarcza, piasta, łożysko...przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 W kolejności szczura75, najprawdopodobniej przygrzałeś hebelki i się lekko tarcze pokrzywiły. http://www.hamulce.net tutaj szukaj tego, co hamuje Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dzieki za pomuka. Jak wyzej powiedzieli koledzy prawdopodobnie przegrzales hamulce lub tarcze nie sa pierwszej mlodosci i sie pokrzywily stad to bicie na kierownicy. Ale rownie dobrze moze byc to lozysko lub piasta. Felga tylna nie ma nic z tym wspolnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 to tylko czuć przy mocnym hamowaniu przy dużej prędkości, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Mimo wszystko moze to byc tarcza, Jak Ci to nie przeszkadza tak bardzo to jeździj tak i dotrzyj klocki i pozniej zmiec tarcze i klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ja bym tak nie jeździł - drgania przenoszą się na cały układ i wszystko dostaje w kość... -- 8 sty 2012, o 21:57 -- regulacja ręcznego. Śrubokręt wchodzi od wew strony. W imprezie można spokojnie wyregulować na brzytwę z dużą dokładnością między stronami pod warunkiem, że tarczobębny i szczęki nie są krzywo wytarte no i nie są bardzo stare - ale Ty masz nowe. Pamiętaj jeszcze o regulacji w tunelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się