zdoon Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Również szukam OBK 2.5, 05-09. Ile wytrzymuje sprzęgło z manualną skrzynią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ile wytrzymuje sprzęgło z manualną skrzynią? Różnie... ja wymieniałam przy około 135 tys., ale wiedziałam, że padnie dość szybko. Poprzedni właściciel mnie o tym uprzedził :wink: Zazwyczaj w przedziale 130-150 tys. zaczynają się problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Również szukam OBK 2.5, 05-09. Ile wytrzymuje sprzęgło z manualną skrzynią? Sprzeglo nie jest tu duzym problem, bo wytrzymuje sporo. Problem lezy natomiast w dwumasie, ktora pada w ok 70-100kkm (a czema mozna ja zabic w 50kkm) i jest droga w naprawie. Ja mialem wymieniane sprzeglo dwumasowe na jednomasowe, przy 110kkm, mechanik mowil, ze sprzeglo bylo w dbd stanie i jeszcze duzo by wytrzymalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 U mnie wytrzymała do końca sprzęgła ... ćwierkała sobie od około 110 tys., ale dało się z tym normalnie jeździć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 U mnie podobnie, ale za duzo "jezdzilem" w korkach i juz mialem dosc tego cwierkania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdoon Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Rozumiem, że dzieje się tak, przy podobnych przebiegach, w manualu i automacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Rozumiem, że dzieje się tak, przy podobnych przebiegach, w manualu i automacie? W automacie nie ma tego sprzęgła ani 2-masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 U mnie z kolei przy 150 tys. km urwała się łapa sprzęgła więc zmieniłem komplet wraz ze zmianą koła z dwumasowego na jednomasowe . Samo sprzęgło wytrzymałoby jeszcze z 30 tys. bez problemu. Dwumasa ćwierkała, ale też jeszcze była OK. Więc jak nie kijem go, to pałką i... zawsze musisz coś przy sprzęgle zrobić jak na liczniku jest 150 tys. km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk13 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mój ma prawie 200 i jeszcze nie wymieniałam... :wink: W Gdańsku można je (ponoć skutecznie) zregenerować Czy Pani ma na myśli warsztat PUH N...T w związku z amortyzatorami i ich ewentualnym recoverem ? Przypadkowo zaliczkowałem dziś Outbacka z 99r 2,5 AT. Auto w fajnym stanie, nieumęczone ale z dość sporym już przebiegiem (blisko 230k km). Jednak martwią mnie 2 sprawy: amorki (te bardziej w przyszłości, bo na tą chwilę wydaje się że jest ok) oraz układ kierowniczy.. Sprawdziłem dziś auto 'na szybko' w zaufanym serwisie na podnośniku i słyszalnym/zauważalnym jest stukanie oraz minimalny luz jakby od przekładni kierowniczej. Ktoś wspomniał powyżej, że ta podlega także regeneracji w Subaru.. Czy to mogłoby okazać się bezpieczne rozwiązanie ? Oraz zapytam - Czy szanowna Pani ma już podobną operację za sobą (regeneracja przekładni ewentualna oraz amorków także) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Na The Forum jesteśmy raczej na Ty. Przekladnie można czasem poprawić poprzez skasowanie luzu na srubach, ja tak miałem co prawda w Legacu, ale pacjent ma się dobrze. Regeneracja tez nie jest jakaś strasznie droga, zaczyna się u mnie( w Krakowie) od jakisch 400 PLN plus demontaż/montaż wiec bez tragedii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Czy szanowna Pani ma już podobną operację za sobą (regeneracja przekładni ewentualna oraz amorków także) ? Po pierwsze primo żadna ze mnie Pani... Po drugie primo nie regenerowałam jeszcze ani amorków, ani przekładni, chociaż pewnie czeka mnie to w przyszłości i to pewnie bardziej bliższej niż dalszej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Po pierwsze primo żadna ze mnie Pani... No właśnie! Jak już, to... Pani Doktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo76 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Po pierwsze primo żadna ze mnie Pani... No właśnie! Jak już, to... Pani Doktor teraz doktorka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam ALOJZY 90 od Stycznia 2011 jeżdżę obk H6 z 2001r w automacie jeśli chcesz porozmawiać daj maila.pozdrawiam Henryk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkk13 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Ok, wracamy do tematu - mam od niedawna leciwego już OBK 2,5 AT (przebieg autentyczny 230tys km). Lubię jak w aucie wszystko na tip top jest. Problemy: 1) Dochodzą do mojego wrażliwego ucha dźwięki z przekładni. Poza tym kierownica nie waży w dłoniach tyle ile bym chciał. Gumy w wahaczach wymienię w przyszłym tygodniu ale przekładnia to nie jest raczej prosta sprawa. Czy ktoś w oparciu o doświadczenie z regeneracją doradzi warsztat który ogarnie moją przekładnię w rozsądnej cenie ? (najlepiej 3miasto, ale niekoniecznie, mogę wysłać - także kurierem) 2) Chce wymienić płyn w skrzyni. Jakiegoś ATFa zaleję, ale sprawdzam pojemność w katalogu Motula i Millersa, a stamtąd wynika że jest 9,5ltr w układzie.. Czy naprawdę tak dużo płynu kąpie się w skrzyni 4EAT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 a stamtąd wynika że jest 9,5ltr w układzie.. Jesli bedziesz wymienial dynamicznie - a wyglada ze tak, to bedziesz potrzebowal z 15 litrow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się