Skocz do zawartości

Dławienie ponad 2900rpm w Legacy Diesel.


Philangina

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie nigdy nie zaobserwowałem podobnego zjawiska, ale jest to dość częste zjawisko w dieslach które nie są regularnie wkręcane na wyższe obroty. Z tego co wiem to zawiesza się uklad sterowania zmienną geometrią łopatek w turbinie( z tak zwanego nieużywania). Rada jest taka że trzeba regularnie kręcić silnik między 2-3,5 krpm. Nie trzeba przy tym szybko jechać bo można to zrobić np na 1 i 2 biegu. A z czyszczenie wtryskiwaczy to zupełnie inny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy plukanie sterowania turbiną to jest cos co trzeba zrobic osobno, czy odbywa się wraz ze spalaniem paliwa z preparatem czyszczącym i butowaniem silnika?

Szczerze mówiąc, nie wiem co to może być ale brzmi groźnie :mrgreen:

Oprócz płukania układu paliwowego, polecam: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/55475-diesel-achtung-wezyk/page__hl__%2Bachtung+%2Bw%C4%99%C5%BCyk

Bardzo pomogło właśnie na szarpanie podczas przyśpieszania.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...