alepka Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Podpiąłem ostaniu auto pod OBD w celu rutynowej diagnostyki. Wyskoczyły mi dwa banki 1 i 3. Na moje oko 1 to sonda przed katalizatorem szerokopasmowa, a bank 3 to sonda za katalizatorem. Czy ktoś mógłby to potwierdzić lub ewentualnie wyjaśnić o co chodzi? Auto to Legacy 2.0 NA 2004 137KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Bank to rząd cylindrów. Olej Bank 3 Intersuje cię bank 1 O2 sensor 1 i 2 (regulująca i kontrolna katalizatora) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No jednak ciekawy jestem czego tyczy się LONGFT3 i SHRTF3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No jednak ciekawy jestem czego tyczy się LONGFT3 i SHRTF3 LONGFT3 - czas wtrysku paliwa (wartość wolno-zmienna uczona na podstawie stanu silnika, oleju itd.) SHRTF3 - korekta czasu wtrysku paliwa +/- N% (wartość szybko-zmienna obliczana na bieżąco na podstawie danych z sondy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No jednak ciekawy jestem czego tyczy się LONGFT3 i SHRTF3 LONGFT3 - czas wtrysku paliwa (wartość wolno-zmienna uczona na podstawie stanu silnika, oleju itd.) SHRTF3 - korekta czasu wtrysku paliwa +/- N% (wartość szybko-zmienna obliczana na bieżąco na podstawie danych z sondy) no ok tylko że są dwa banki 1 i 3. 1 jest dla szerokopasmowej sondy tej przed katalizatorem i to wg korekt z banku 1 są ustawiane korekty długie i krótkie czasu wtrysku. Bank 3 nie mam pojęcia do czego służy a chciałbym się dowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 no ok tylko że są dwa banki 1 i 3. 1 jest dla szerokopasmowej sondy tej przed katalizatorem i to wg korekt z banku 1 są ustawiane korekty długie i krótkie czasu wtrysku. Bank 3 nie mam pojęcia do czego służy a chciałbym się dowiedzieć. A czy nie jest tak, że są to dwa alternatywne zestawy parametrów pracy przy różnym obciążeniu (np. na biegu jałowym oraz podczas jazdy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się