Yaroslav Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Pytam, bo w instrukcji widzę, że powinno się zalewać 5,5 litra, a wlali mi 6. :!: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 zerknij w bagnet - będziesz wiedział , jak jest mocno ponad F / to bardzo źle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaroslav Posted November 10, 2011 Author Share Posted November 10, 2011 Zerknąłem. Po 4 godzinnym postoju - zakładam, że wszystko spłynęło - poziom na bagnecie: równo górna kropa. Będzie żył? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Yaroslav, butuj maszynę, wsjo budiet haraszo.. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaroslav Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Uff... Trochę mi ulżyło... Ale mnie zestresowali w tym serwisie. Pewien byłem, że pół litra oleju będę miał na dolewki, a tu niespodzianka - nic nie zostało - wlali mi wszystko co im dałem. :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bol Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 a jaki problem ściągnąć nadmiar strzykawką Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaroslav Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 a jaki problem ściągnąć nadmiar strzykawką Może i żaden. Nie wiem, nie znam się, nie jestem mechanikiem i nie mam strzykawki... Chodziło mi raczej o kompetencje serwisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 strzykawką to se można gile z nosa odciągać Yaroslav, jest dobrze... poziom taki jak być powinien Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Pytam, bo w instrukcji widzę, że powinno się zalewać 5,5 litra, a wlali mi 6. :!: :?: jezeli dobrze pamietam, to po prostu w instrukcji jest blad (w instrukcji do Tribeki to samo :roll: ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luk77 Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Jak nawet jest te parę mm więcej oleju to też można zostawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bol Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 strzykawką to se można gile z nosa odciągać pewnie z nosa odciągałeś ja z różnych silników dość często, zawsze skutecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 pewnie z nosa odciągałeś ja z różnych silników dość często, zawsze skutecznie wiesz co.... nie będę nic już pisał - szkoda słów... odciągaj dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 pewnie z nosa odciągałeś ja z różnych silników dość często, zawsze skutecznie Brawo :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaroslav Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Yaroslav, jest dobrze... poziom taki jak być powinien ... czyli, że co? Trzymać poziom na max. wskazaniu? Do tej pory pilnowałem żeby nie spadało poniżej połowy, a to jednak 0.5 litra różnicy... :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Yaroslav, jest dobrze... poziom taki jak być powinien ... czyli, że co? Trzymać poziom na max. wskazaniu? Do tej pory pilnowałem żeby nie spadało poniżej połowy, a to jednak 0.5 litra różnicy... :? podobno max. poziom olej jest szkodliwy dla katalizatorow, ale z innej strony, min. poziom jest niebezpieczny dla panewek... mi w serwisie podczas wymiany oleju w H6 powiedzieli, zebym trzymal max. poziom, tak samo jak w turbo-Subarakach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luk77 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 podobno max. poziom olej jest szkodliwy dla katalizatorow Jest szkodliwy ale jakbyś go miał duuużo ponad MAX. W serwisie Mazdy zawsze mi przelewali o ok 1-1.5 cm ponad MAX silnik 2.3 turbo DISI. Mówili że tak ma byc i tyle. Silnik oraz katalizator przetrwał ...a i wszyscy zadowoleni :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now