Jump to content

Homologacja FIA


subarczak

Recommended Posts

Ręczny z tego co pamiętam pionowy, carbonowy.

Wydech: Grupa A za turbiną ma wydech dowolny z tłumikiem, tyle że z katalizatorem (a każdy katalizator jest tłumikiem) w/g zał.J

Prace blacharskie: Poszerzenie nadwozia coupe, wstawienie nowych kielichów amortyzatorów, przerobienie tunelu wału, przerobienie podłogi w tylnej części pod mocowanie napędu i zawieszenia itd.

Generalnie budowa nadwozia od nowa.

I bez miliona talarów na graty z Prodrive'u nie ruszysz z miejsca. Pozostaje zrobienie auta na seryjnym nadwoziu i gratach

w napędzie i zawieszeniu, jak np.auto Krotoszyńskiego, tylko z dobrym zawieszeniem (np.Reiger).

A jak chcesz startować w zawodach pod szyldem PZM, to kup oryginał, bo jest wymagany na BK.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ręczny z tego co pamiętam pionowy, carbonowy.

Wydech: Grupa A za turbiną ma wydech dowolny z tłumikiem, tyle że z katalizatorem (a każdy katalizator jest tłumikiem) w/g zał.J

Prace blacharskie: Poszerzenie nadwozia coupe, wstawienie nowych kielichów amortyzatorów, przerobienie tunelu wału, przerobienie podłogi w tylnej części pod mocowanie napędu i zawieszenia itd.

Generalnie budowa nadwozia od nowa.

I bez miliona talarów na graty z Prodrive'u nie ruszysz z miejsca. Pozostaje zrobienie auta na seryjnym nadwoziu i gratach

w napędzie i zawieszeniu, jak np.auto Krotoszyńskiego, tylko z dobrym zawieszeniem (np.Reiger).

A jak chcesz startować w zawodach pod szyldem PZM, to kup oryginał, bo jest wymagany na BK.

 

Prośba :

Możesz spojrzeć na ręczny ?

Zrobiony jest na :

2 pompach

1 pompie dwuobwodowej

1 pompie jednoobwodowej ( ingerencja i zmiana diagonalnego układu )

i czy rzeczywiście pionowy ?

Link to comment
Share on other sites

1993 - na tunelu, prawie poziomo, lekko do góry, pompa (ze zdjęcia) raczej 1 obwodowa

1995 - jak wyżej, inna rączka, podobna do serii

2000 - wrc - na tunelu, pionowo do góry

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

czy ktoś mógłby wskazać najistotniejsze (najdroższe) przeróbki w imprezie type r ver 5 my99 wymagane w klasie N4/31 (PZM RPP)?

 

klatka i inne rzeczy niezależne od marki/modelu auta są mi znane

 

chodzi mi o przeróbki wynikające z marki/modelu auta

przekładnia kierownicza (tu mam duży kłopot z LHD, bo mam teraz z sti my06 i wątpię, ze to zgodne)? hamulec ręczny?

Edited by kons6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...