subarczak Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Poszukuję homologacji FIA do Imprezy WRX STI Type R 98 rok. Może być kopia ? Posiada ktoś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 tu znajdziesz oryginał. na zawodach i tak są wymagane kwity w ori... http://www.pzm.pl/samochody/,c,1,KSIAZK ... _SAMOCHODU Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizus Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 a ja wiem kto ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarczak Posted November 10, 2011 Author Share Posted November 10, 2011 Wiem że trzeba oryginał miec. Chcę podpatrzec pewne rozwiązania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Subarczak: A co cię interesuje? Bo 98 to już WRC (jeśli A Grupa) i masa prac blacharskich do wykonania... Wiem, bo mam taką homologację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarczak Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Interesuje mnie : Ręczny hydraulika Wydech. I ogólnie wgląd w dokument ( podpatrzenie jakiś smaczków ;-) ) O czym mówimy jeżeli chodzi o blacharskie prace ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Ręczny z tego co pamiętam pionowy, carbonowy. Wydech: Grupa A za turbiną ma wydech dowolny z tłumikiem, tyle że z katalizatorem (a każdy katalizator jest tłumikiem) w/g zał.J Prace blacharskie: Poszerzenie nadwozia coupe, wstawienie nowych kielichów amortyzatorów, przerobienie tunelu wału, przerobienie podłogi w tylnej części pod mocowanie napędu i zawieszenia itd. Generalnie budowa nadwozia od nowa. I bez miliona talarów na graty z Prodrive'u nie ruszysz z miejsca. Pozostaje zrobienie auta na seryjnym nadwoziu i gratach w napędzie i zawieszeniu, jak np.auto Krotoszyńskiego, tylko z dobrym zawieszeniem (np.Reiger). A jak chcesz startować w zawodach pod szyldem PZM, to kup oryginał, bo jest wymagany na BK. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTR Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 A jest opcja dostac skan takiej homologacji bo sam tez chetnie bym sobie popatrzyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarczak Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Ręczny z tego co pamiętam pionowy, carbonowy.Wydech: Grupa A za turbiną ma wydech dowolny z tłumikiem, tyle że z katalizatorem (a każdy katalizator jest tłumikiem) w/g zał.J Prace blacharskie: Poszerzenie nadwozia coupe, wstawienie nowych kielichów amortyzatorów, przerobienie tunelu wału, przerobienie podłogi w tylnej części pod mocowanie napędu i zawieszenia itd. Generalnie budowa nadwozia od nowa. I bez miliona talarów na graty z Prodrive'u nie ruszysz z miejsca. Pozostaje zrobienie auta na seryjnym nadwoziu i gratach w napędzie i zawieszeniu, jak np.auto Krotoszyńskiego, tylko z dobrym zawieszeniem (np.Reiger). A jak chcesz startować w zawodach pod szyldem PZM, to kup oryginał, bo jest wymagany na BK. Prośba : Możesz spojrzeć na ręczny ? Zrobiony jest na : 2 pompach 1 pompie dwuobwodowej 1 pompie jednoobwodowej ( ingerencja i zmiana diagonalnego układu ) i czy rzeczywiście pionowy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 1993 - na tunelu, prawie poziomo, lekko do góry, pompa (ze zdjęcia) raczej 1 obwodowa 1995 - jak wyżej, inna rączka, podobna do serii 2000 - wrc - na tunelu, pionowo do góry 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisro Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Homologacja do GC ma ze 200 stron! Wszystkie modele są w jednej książce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
z-team Posted April 18, 2013 Share Posted April 18, 2013 Potrzebuję kopię homologacji recznego do GC.Do kjs to wystarczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kons6 Posted November 2, 2013 Share Posted November 2, 2013 (edited) czy ktoś mógłby wskazać najistotniejsze (najdroższe) przeróbki w imprezie type r ver 5 my99 wymagane w klasie N4/31 (PZM RPP)? klatka i inne rzeczy niezależne od marki/modelu auta są mi znane chodzi mi o przeróbki wynikające z marki/modelu auta przekładnia kierownicza (tu mam duży kłopot z LHD, bo mam teraz z sti my06 i wątpię, ze to zgodne)? hamulec ręczny? Edited November 2, 2013 by kons6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now