subarczak Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Poszukuję homologacji FIA do Imprezy WRX STI Type R 98 rok. Może być kopia ? Posiada ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 tu znajdziesz oryginał. na zawodach i tak są wymagane kwity w ori... http://www.pzm.pl/samochody/,c,1,KSIAZK ... _SAMOCHODU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizus Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 a ja wiem kto ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Wiem że trzeba oryginał miec. Chcę podpatrzec pewne rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Subarczak: A co cię interesuje? Bo 98 to już WRC (jeśli A Grupa) i masa prac blacharskich do wykonania... Wiem, bo mam taką homologację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Interesuje mnie : Ręczny hydraulika Wydech. I ogólnie wgląd w dokument ( podpatrzenie jakiś smaczków ;-) ) O czym mówimy jeżeli chodzi o blacharskie prace ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Ręczny z tego co pamiętam pionowy, carbonowy. Wydech: Grupa A za turbiną ma wydech dowolny z tłumikiem, tyle że z katalizatorem (a każdy katalizator jest tłumikiem) w/g zał.J Prace blacharskie: Poszerzenie nadwozia coupe, wstawienie nowych kielichów amortyzatorów, przerobienie tunelu wału, przerobienie podłogi w tylnej części pod mocowanie napędu i zawieszenia itd. Generalnie budowa nadwozia od nowa. I bez miliona talarów na graty z Prodrive'u nie ruszysz z miejsca. Pozostaje zrobienie auta na seryjnym nadwoziu i gratach w napędzie i zawieszeniu, jak np.auto Krotoszyńskiego, tylko z dobrym zawieszeniem (np.Reiger). A jak chcesz startować w zawodach pod szyldem PZM, to kup oryginał, bo jest wymagany na BK. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 A jest opcja dostac skan takiej homologacji bo sam tez chetnie bym sobie popatrzyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarczak Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ręczny z tego co pamiętam pionowy, carbonowy.Wydech: Grupa A za turbiną ma wydech dowolny z tłumikiem, tyle że z katalizatorem (a każdy katalizator jest tłumikiem) w/g zał.J Prace blacharskie: Poszerzenie nadwozia coupe, wstawienie nowych kielichów amortyzatorów, przerobienie tunelu wału, przerobienie podłogi w tylnej części pod mocowanie napędu i zawieszenia itd. Generalnie budowa nadwozia od nowa. I bez miliona talarów na graty z Prodrive'u nie ruszysz z miejsca. Pozostaje zrobienie auta na seryjnym nadwoziu i gratach w napędzie i zawieszeniu, jak np.auto Krotoszyńskiego, tylko z dobrym zawieszeniem (np.Reiger). A jak chcesz startować w zawodach pod szyldem PZM, to kup oryginał, bo jest wymagany na BK. Prośba : Możesz spojrzeć na ręczny ? Zrobiony jest na : 2 pompach 1 pompie dwuobwodowej 1 pompie jednoobwodowej ( ingerencja i zmiana diagonalnego układu ) i czy rzeczywiście pionowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 1993 - na tunelu, prawie poziomo, lekko do góry, pompa (ze zdjęcia) raczej 1 obwodowa 1995 - jak wyżej, inna rączka, podobna do serii 2000 - wrc - na tunelu, pionowo do góry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Homologacja do GC ma ze 200 stron! Wszystkie modele są w jednej książce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z-team Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Potrzebuję kopię homologacji recznego do GC.Do kjs to wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 (edytowane) czy ktoś mógłby wskazać najistotniejsze (najdroższe) przeróbki w imprezie type r ver 5 my99 wymagane w klasie N4/31 (PZM RPP)? klatka i inne rzeczy niezależne od marki/modelu auta są mi znane chodzi mi o przeróbki wynikające z marki/modelu auta przekładnia kierownicza (tu mam duży kłopot z LHD, bo mam teraz z sti my06 i wątpię, ze to zgodne)? hamulec ręczny? Edytowane 2 Listopada 2013 przez kons6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się