Skocz do zawartości

Profesjonalny decat a głośnoć układu


xt6

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć od miesiąca jestem właścicielem imprezy wrx 2001 z wyciętym katem , sportowym układem z rur o szerszym przekroju , z tłumikiem końcowym przelotowym i wgranym programem zamiast sond żeby wszystko równo chodziło i ładowało.

Po mieście da się jeżdzic jest nawet przyjemnie głośno ale w trase trzeba brać pudeło APAPU :)

Z tego powodu kupiłem orginalny końcowy tłumik do wrxa ale boje się jednak że po wymianie może coś byc nie tak.

Ma ktoś może u siebie wyciety katalizator , grubsze rury i orginalny tłumik końcowy? Nie pogorszy to pracy? jak wyglada sprawa ze strzałami w wydech ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kolego jeden kat sportowy cały wydech 2.7 cala przelot i na końcu prodrive. Na trasie jest bardzo przyjemnie (słychać ale nie dudni i nie męczy) nawet przy wyższych obrotach i prędkościach. Tylko, że do tego wydechu miałem mapę robioną. Strzałów jak nie masz BOVa nie powinno zbytnio być, conajwyżej mały bączek.

 

jakiej szerokości masz rury i jaki końcowy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć od miesiąca jestem właścicielem imprezy wrx 2001 z wyciętym katem , sportowym układem z rur o szerszym przekroju , z tłumikiem końcowym przelotowym i wgranym programem zamiast sond żeby wszystko równo chodziło i ładowało.

Po mieście da się jeżdzic jest nawet przyjemnie głośno ale w trase trzeba brać pudeło APAPU :)

Z tego powodu kupiłem orginalny końcowy tłumik do wrxa ale boje się jednak że po wymianie może coś byc nie tak.

Ma ktoś może u siebie wyciety katalizator , grubsze rury i orginalny tłumik końcowy? Nie pogorszy to pracy? jak wyglada sprawa ze strzałami w wydech ?

 

Oryginalna końcówka nie jest przelotowa w przeciwieństwie do prodrive. Wydaję mi się że jak ją założysz to dla silnika będzie to coś w stylu silencera przy którym lepiej ograniczać używanie turbiny. Nie polecam. Lepiej to sprzedaj i kup przelotową końcówkę z jak największą puszką.

 

PS. Jeżeli się nie mylę to proszę o pomuka :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć od miesiąca jestem właścicielem imprezy wrx 2001 z wyciętym katem , sportowym układem z rur o szerszym przekroju , z tłumikiem końcowym przelotowym i wgranym programem zamiast sond żeby wszystko równo chodziło i ładowało.

Po mieście da się jeżdzic jest nawet przyjemnie głośno ale w trase trzeba brać pudeło APAPU :)

Z tego powodu kupiłem orginalny końcowy tłumik do wrxa ale boje się jednak że po wymianie może coś byc nie tak.

Ma ktoś może u siebie wyciety katalizator , grubsze rury i orginalny tłumik końcowy? Nie pogorszy to pracy? jak wyglada sprawa ze strzałami w wydech ?

 

Jeśli miałeś mapę zrobioną pod odetkany wydech to po mojemu zatykanie go jest proszeniem się o kłopoty. Chcesz ciszej to wstaw jakiś cichszy (czytaj z większą puszką) przelotwy backbox i ewentualnie coś przelotowego w center, ale nie zatykaj wydechu komorową serią, bo całkiem być może zabijesz ten samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam (z doświadczenia) jakiś przelotowy tłumik, wstaw gdzieś pośrodku układu wydechowego, mimo, ze przelot, nie hamuje przepływu spalin, ale trochę wycisza i zmienia ton wydechu na bardziej przyjazny dla ucha (ważne na trasy) oraz końcowy tłumik Prodrive, fajnie basuje, ale nie jest męczący, jest dopracowany i bardzo pasuje do Subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chłopaki ja chyba nie mam zmieninej mapy wtrysków zadnego remapa tylko coś wegrane zamiast sondy zeby błędy sondy nie wyskakiwały bo jej nie ma i żeby turbina równo ladowała bez katalizatora i tyle to jak - zakładać ?

 

średnica to jakieś 6 do 6,5 cm a tylny tłumik na wylocie ma coś kolo 12 cm i mam niestety bova wali do atmosfery jak jeżdze powyżej 2200 2300 obrotów ale bede go zmieniał na orginalny chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko coś wegrane [...] żeby turbina równo ladowała bez katalizatora

 

To co to jest to, co napisałeś powyżej? :wink: Twój wóz, chcesz to zatkaj sobie ten wydech. Albo zrób tak, jak Ci tu napisali. Komorowy seryjny tłumik zatka Ci go dość skutecznie, ja bym nie chciał ryzykować. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko coś wegrane [...] żeby turbina równo ladowała bez katalizatora

 

To co to jest to, co napisałeś powyżej? :wink: Twój wóz, chcesz to zatkaj sobie ten wydech. Albo zrób tak, jak Ci tu napisali. Komorowy seryjny tłumik zatka Ci go dość skutecznie, ja bym nie chciał ryzykować. :wink:

 

ok podziekował :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdziesz pomoc na tym forum ale musisz dać trochę danych.

 

Na razie troszkę błądzisz po ciemku. Proponuję dopytać sprzedającego co dokładnie masz w aucie bo to znacznie ułatwi sprawę jak Ci pomóc.

Obejrzałem sobie dzisiaj układ wydechowy, nie mam katów ani pionowego przedniego ani następnego leżącego , do tego mam blow off . Wszystko śmiga perfekt , równo ładuje do max 1,1 bara - auto fruwa wrecz jest bosko ... tylko na trasie za głośno.

Przy takim dłubnięciu musiało być mapowane mam telefon do gościa co robił coś w kompie po świętach zadzwonię.

Jak założę seryjny tłumik to muszę zainwestować w nową mapę i to nie Polski :evil:

Sie pospieszyłem się z kupnem tego końcowego :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam (z doświadczenia) jakiś przelotowy tłumik, wstaw gdzieś pośrodku układu wydechowego, mimo, ze przelot, nie hamuje przepływu spalin, ale trochę wycisza i zmienia ton wydechu na bardziej przyjazny dla ucha (ważne na trasy) oraz końcowy tłumik Prodrive, fajnie basuje, ale nie jest męczący, jest dopracowany i bardzo pasuje do Subaru

 

Tak mam to właśnie rozwiązane w forku. Puszka na środku wydechu + końcowy tłumik Prodrive. Fajny głęboki bas ale nie męczący.

Sąsiad ma seata z jakimś końcowym noname i musiał założyć silencer bo wkurzał mieszkańców kiedy odpalał pod blokiem. Na mojego nikt nie narzeka (pytałem) - dźwięk kojarzy się sąsiadom z amerykańskimi klasykami i jest odbierany bardzo pozytywnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...