Wito Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Witam ! Mam mały problem. Mianowicie, gdy samochód stoi na wolnych obrotach temparatura jest ok, ale gdy jade to wskazówka podchodzi do przedostatniej kreski i spada, po podłączeniu pod komputer temperatura utrzymuje się ok 90 stopni ale czasem rosnie do 97 i spada, podpowiemze czasem jest tak ze na komputerze temp rosła ale wskazówka stala dobrze... chłodnice wymienialem 9 miesiecy temu. jest chyba szczelna płynu jest duzo chłodnica jest ciepła. Czy to dobre parametry ? pilnie prosze o jakies wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 może zawiesza się termostat nie stwierdziłeś żadnych wycieków? :shock: :?: korek chłodnicy szczelny? chłodnica nie zalepiona syfem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 4 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Nie wszystko jest niby ok. chłodnica, chyba ze ma jakies mini peknięcie, którego jeszcze nie zdiagnozowałem, jest ok. Dzis zauwazyłem ze jak sie załącza wentylator to strasznie rzęzi jakby cos się zacierało w nim... strasznie głosny jest, zamówiłem juz czujnik temperatury płynu na jutro ale cos mi sie wydaje ze wentylator bedzie do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 A nie zamieniłeś korków od zbiorniczka i chłodnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Nie napisałeś, co to za samochód (uzupełnij sobie może profil, nie będzie pytań w przyszłości), ale przynajmniej w części Imprez wskazówka temperatury stoi w miejscu jeśli temperatura mieści się w zakresie 70-100 stopni. Zapewne, żeby "nie martwić kierowcy", paranoja... Jeśli czasem się podnosi, to już jest dość ciepło Twemu autku. Kawałek serwisówki: viewtopic.php?p=1332314#p1332314 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Auto to subaru impreza wrx, troche pomodyfikowany, duzo wieksza moc niz seria. ok 310ps. No własnie ja wiem ze cały czas wskazówka powinna stac w miejscu bo tak własnie stała ale po podłączeniu do komputera zczytywał temperature max do 97 stopni wiec nie wiem o co chodzi... dzisiaj przyjdzie czujnik i ten wentylator wiec mam nadzieje ze znajdziemy rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Auto to subaru impreza wrx z którym silnikiem - EJ205 (2L) czy EJ255 (2,5L) ? Jak ten drugi to z dużym prawdopodobieństwem można założyć UPG. 97C to jeszcze żadna tragedia, to że wskazówka stoi a faktycznie temperatura idzie do góry to również nic dziwnego, te wskaźniki są baaaardzo orientacyjne i nie szczególnie precyzyjne. Ale...jak wskazówka wędruje w okolice czerwonego pola to nie jest dobrze. Tak, czy siak test CO2 bym zrobił, kosztuje grosze a jest pierwszym drogowskazem do określenie źródła problemu "temperaturowego". Jeżeli to silnik 2,5L to uważaj, bo ta jednostka musi trzymać ograniczenia (ryzy) temperaturowe ! Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wito Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 To jest silnik 2 litrowy. Wskazówka raz stoi raz idzie do góry i spada ale martwi mnie to po prostu ze nigdy tak nie było i od paru dni tak sie dzieje, na czeerwone pole to jeszcze daleka droga. A mozesz mi wytłumaczyc jak sie robi ten test CO2 ? na czym on polega dokładnie rzecz biorąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Wito, polega na sprawdzenie, czy w układzie płynu chłodzącego nie ma CO2, co świadczyłoby o "ruchniętej" uszczelce pod głowicą i o dostawania się spalin do układu chłodzenia. A robi się to odpowiednim testerem. Podjedź do ASO albo nie-ASO i zażycz sobie takie testu. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się