ramzes Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 witam słyszałem że można kupić blokade tylnego dyfra do wrx ,czy jest coś takiego w sprzedarzy :?: i jak to działa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 A może chodzi Ci o szpere ? Myślę że elektroszpera będzie łatwiej dostępna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 witam słyszałem że można kupić blokade tylnego dyfra do wrx ,czy jest coś takiego w sprzedarzy :?: i jak to działa :?: ...a'la drift machine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 4 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 witam tak chodzi mi o szpere tylnego dyfra ,gdzie tego szukać :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Tak spytam po co do WRX szpera płytkowa :?: Myślę żę w 4t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 słyszałem że szpera płytkowa działa podobnie jak w sti tylny dyfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ramzes, czyli że co Ty chcesz zrobić w styk wrx'ie? Jest sens? Masz jakiś przykład na "żywym organiźmie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Myślę, że koledze chodzi o walory trakcyjne :wink: Aczkolwiek nie wiem czy jest sens i co na to skrzynia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Spodziewam się, że o to właśnie chodzi, ale czekam na info o innych modyfikacjach auta, bo dla serii to może być mało..przyjemne.. Stąd ja u siebie nawet nie dopuszczałem takiej myśli - do teraz.... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 A może chodzi Ci o szpere ? Myślę że elektroszpera będzie łatwiej dostępna tyle, że zaspawany dyfer da dobrze popalić całemu napędowi. Swoją drogą to pojęcie prędzej pasuje do blokady elektromagnetycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 A może chodzi Ci o szpere ? Myślę że elektroszpera będzie łatwiej dostępna tyle, że zaspawany dyfer da dobrze popalić całemu napędowi. Swoją drogą to pojęcie prędzej pasuje do blokady elektromagnetycznej. :roll: to był żart :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ptrally zauważyłem, że to był żart wyobraź sobie Nie bierz tego do siebie, ale jak widzę po raz eNty słowo "elektroszpera" i to gdzie - na forum subaru, to mi się słabo robi Idę walnąć kawkę na wzmocnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 No dobra, ale wracając do sprawy - pomóżmy Koledze zablokować tylny dyfer:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 dokładnie pomóżcie ma ktoś jakieś pomysły :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 ....to był żart :-P -- Wt paź 18, 2011 8:09 pm -- ramzes, daj spokój z takimi przeróbkami w wrx'ie, bo chyba, że planujesz grubą rozbudowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 ramzes, szpera płytkowa to kwota ok 12 000 pln Napisz może dlaczego chcesz zblokować tylny dyfer będzie łatwiej coś sensownego doradzić domyślam się że chodzi Ci o prowadzenie WRX ale na to są inne sposoby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Oprócz kosztów, ewentualny spadek komfortu podczas cywilnej jazdy w zależności oczywiście od siły spięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 jeśli szpera płytkowa kosztuje 12 000 pl to masz racje niema sęsu ,taniej wyjdzie skrzynia i dyfer od sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 O! Brzmi lepiej. A ty chcesz dccd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 hyba tylko skrzynie od sti 2002 dyfer ,wał i reszte rzeczy które bendą potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 jeśli szpera płytkowa kosztuje 12 000 pl to masz racje niema sęsu ,taniej wyjdzie skrzynia i dyfer od sti Nie, wyjdzie tyle samo, ale na pewno lepiej... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 hyba tylko skrzynie od sti 2002 dyfer ,wał i reszte rzeczy które bendą potrzebne. Podobno od jakiegoś Legaca albo Forka są wytrzymałe komponenty i kosztują niedrogo. Ale musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej zorientowany..ja jedynie słyszałem o tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irakleo Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Laickie pytanie - czy NA MY97 posiada jakie kolwiek torseny,visco lub inne szpery w dyferencjałach lub pomiędzy osiami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Laickie pytanie - czy NA MY97 posiada jakie kolwiek torseny,visco lub inne szpery w dyferencjałach lub pomiędzy osiami? Posiada wiskozę pomiędzy osiami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irakleo Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Laickie pytanie - czy NA MY97 posiada jakie kolwiek torseny,visco lub inne szpery w dyferencjałach lub pomiędzy osiami? Posiada wiskozę pomiędzy osiami Dzięx :wink: ps.nawet wersje z przekładnią automatyczną :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.