ramzes Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 witam słyszałem że można kupić blokade tylnego dyfra do wrx ,czy jest coś takiego w sprzedarzy :?: i jak to działa :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptkrally Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 A może chodzi Ci o szpere ? Myślę że elektroszpera będzie łatwiej dostępna Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 witam słyszałem że można kupić blokade tylnego dyfra do wrx ,czy jest coś takiego w sprzedarzy :?: i jak to działa :?: ...a'la drift machine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramzes Posted October 4, 2011 Author Share Posted October 4, 2011 witam tak chodzi mi o szpere tylnego dyfra ,gdzie tego szukać :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptkrally Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Tak spytam po co do WRX szpera płytkowa :?: Myślę żę w 4t Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramzes Posted October 6, 2011 Author Share Posted October 6, 2011 słyszałem że szpera płytkowa działa podobnie jak w sti tylny dyfer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabs Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Ramzes, czyli że co Ty chcesz zrobić w styk wrx'ie? Jest sens? Masz jakiś przykład na "żywym organiźmie"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Myślę, że koledze chodzi o walory trakcyjne :wink: Aczkolwiek nie wiem czy jest sens i co na to skrzynia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabs Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Spodziewam się, że o to właśnie chodzi, ale czekam na info o innych modyfikacjach auta, bo dla serii to może być mało..przyjemne.. Stąd ja u siebie nawet nie dopuszczałem takiej myśli - do teraz.... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 A może chodzi Ci o szpere ? Myślę że elektroszpera będzie łatwiej dostępna tyle, że zaspawany dyfer da dobrze popalić całemu napędowi. Swoją drogą to pojęcie prędzej pasuje do blokady elektromagnetycznej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptkrally Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 A może chodzi Ci o szpere ? Myślę że elektroszpera będzie łatwiej dostępna tyle, że zaspawany dyfer da dobrze popalić całemu napędowi. Swoją drogą to pojęcie prędzej pasuje do blokady elektromagnetycznej. :roll: to był żart :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 ptrally zauważyłem, że to był żart wyobraź sobie Nie bierz tego do siebie, ale jak widzę po raz eNty słowo "elektroszpera" i to gdzie - na forum subaru, to mi się słabo robi Idę walnąć kawkę na wzmocnienie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabs Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 No dobra, ale wracając do sprawy - pomóżmy Koledze zablokować tylny dyfer:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramzes Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 dokładnie pomóżcie ma ktoś jakieś pomysły :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabs Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 ....to był żart :-P -- Wt paź 18, 2011 8:09 pm -- ramzes, daj spokój z takimi przeróbkami w wrx'ie, bo chyba, że planujesz grubą rozbudowę Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptkrally Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 ramzes, szpera płytkowa to kwota ok 12 000 pln Napisz może dlaczego chcesz zblokować tylny dyfer będzie łatwiej coś sensownego doradzić domyślam się że chodzi Ci o prowadzenie WRX ale na to są inne sposoby... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabs Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Oprócz kosztów, ewentualny spadek komfortu podczas cywilnej jazdy w zależności oczywiście od siły spięcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramzes Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 jeśli szpera płytkowa kosztuje 12 000 pl to masz racje niema sęsu ,taniej wyjdzie skrzynia i dyfer od sti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabs Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 O! Brzmi lepiej. A ty chcesz dccd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramzes Posted October 20, 2011 Author Share Posted October 20, 2011 hyba tylko skrzynie od sti 2002 dyfer ,wał i reszte rzeczy które bendą potrzebne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 jeśli szpera płytkowa kosztuje 12 000 pl to masz racje niema sęsu ,taniej wyjdzie skrzynia i dyfer od sti Nie, wyjdzie tyle samo, ale na pewno lepiej... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabs Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 hyba tylko skrzynie od sti 2002 dyfer ,wał i reszte rzeczy które bendą potrzebne. Podobno od jakiegoś Legaca albo Forka są wytrzymałe komponenty i kosztują niedrogo. Ale musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej zorientowany..ja jedynie słyszałem o tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
irakleo Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Laickie pytanie - czy NA MY97 posiada jakie kolwiek torseny,visco lub inne szpery w dyferencjałach lub pomiędzy osiami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bryku Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Laickie pytanie - czy NA MY97 posiada jakie kolwiek torseny,visco lub inne szpery w dyferencjałach lub pomiędzy osiami? Posiada wiskozę pomiędzy osiami Link to comment Share on other sites More sharing options...
irakleo Posted October 30, 2011 Share Posted October 30, 2011 Laickie pytanie - czy NA MY97 posiada jakie kolwiek torseny,visco lub inne szpery w dyferencjałach lub pomiędzy osiami? Posiada wiskozę pomiędzy osiami Dzięx :wink: ps.nawet wersje z przekładnią automatyczną :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now