Skocz do zawartości

irakleo

Użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O irakleo

  • Urodziny 17.10.1971

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Hawk Eye N/A
    automat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia irakleo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. irakleo

    Listwy progowe go GD

    Listwy już zakupione, z uszczelkami, kołkami itd. ale po pierwszych przymiarkach już widzę że coś jest nie tak. Mam wrażenie że są o 1-1.5cm za długie. Najwyraźniej mogą być różnice pomiędzy sedanem a kombi lub brakuje mi jakiś elementów układanki - elementu 1 i 2 z załączonego powyżej opisu.
  2. irakleo

    Katalizator

    podłączę się do tematu - posiadam model GD z 2003r. z dwoma sondami i dwoma katalizatorami. Jedna przed pierwszym katem duga na jego końcu. Niestety oba katalizatory są już w stanie agonalnym i będę musiał się ich pozbyć. Podobno pierwsza sonda musi być fachowo zamontowana w tulejce - inaczej komputer wyrzuca błędy. Nie wiem natomiast co z drugą sondą ? Jest faktycznie niezbędna ?
  3. podepnę się do tematu - jakie powinny być luzy zaworowe w EJ16 ?
  4. irakleo

    Listwy progowe go GD

    podziękował odwiedzę ASO i sprawdzę dostępność tych kołków
  5. irakleo

    Listwy progowe go GD

    wiertło, dziury....to nie problem - tylko żebym dokładnie wiedział co to konkretnie za kołki. Może ktoś ma 1szt. żeby mi fotkę wrzucić ?
  6. irakleo

    Listwy progowe go GD

    -czyli żadnych śrub czy blachowkrętów ? wszystko na kołkach ? - uszczelka progu ? gdzie to przychodzi ? od góry czy gdzieś od dołu ?
  7. irakleo

    Listwy progowe go GD

    Jako że posiadan ubogą wersję GD kombi z 2003r. bez listew progowych - postanowiłem zakupić i zamocować takie nakładki. Zauważyłem że wersja po lifcie w 2005r. posiada już całkowicie inne listwy i skupiłem się na poszukiwaniu listew do GD z lat 2000-2005. Może ktoś już przerabiał taką modyfikację i odpowie mi na dwa pytania: - czy listwy w wersji sedan i kombi są identyczne ? - mocowane są na jakieś które kołki rozporowe, blachowkręty czy jeszcze inne wynalazki ?
  8. Sprawdź alternator, sprężarkę klimy, rolki napinające paska rozrządu, pompę wody itd. ps. miałem kiedyś 2007 rok z tym silnikiem i automatyczną skrzynią - porażka ! Czterobiegowa przekładnia w 2007 roku to jakaś totalna pomyłka ! W tych latach większość nawet przeciętnych marek montowała do swoich aut przekładnie 5-6 biegowe. Dla mnie ta skrzynia była główną przyczyną sprzedaży auta po półrocznym użytkowaniu. No i to spalanie porównywalne z 3-litrowym BMW które o niebo lepiej przyspiesza i jedzie....
  9. irakleo

    Check engine

    Pali mi się check w Imprezie GD i pierwszy trop jaki mi przychodzi do głowy to podparte zawory. Sprowadziłem takie auto z uszkodzonym silnikiem, silnik na zimno zapala całkiem kulturalnie, pracuje dość równo ale po nagrzaniu zaczyna gasnąć a rozrusznik przy próbach uruchomienia pracuje bez większych oporów (podobnie jak przy pomiarach ciśnienia gdy wykręcamy świece). W poniedziałek wyreguluję zawory i sprawdzę pracę silnika, natomiast zastanawia mnie palący się check ? Czy waszym zdaniem silnik pracujący na podpartych zaworach na ciepłym silniku może mi aktywować tą kontrolkę ?
  10. irakleo

    Wydech do GD

    Dzięki - porównując numery części są niestety różnice, może ktoś już przerabiał ten problem i zaadoptował wydech z 1.6 do 2.0 ?
  11. irakleo

    Wydech do GD

    Mam pytanie - muszę w Imprezie GD z 2003r. z silnikiem 1.6 95KM zmienić cały wydech....fabrycznego nie ma sensu już ratować. W necie znajduję sporo kompletnych wydechów krajowego producenta "Polmostrów", lecz wszystkie dedykowane dla pojemności 2.0 125KM. Zanim zakupię - wolę się zapytać wśród użytkowników tego forum czy wydechy w 1.6 95KM i 2.0 125KM są identyczne ? Jeśli nie - to może są podobne i można coś porzeźbić ?
  12. No i właśnie ten 2.5 z Legacy kręci mnie bardziej niż 2.0. Drążę jeszcze tylko z ktorego Legasia podszedłby do mojej 1.6 najbardziej bezboleśnie w kwestii osprzętu/elektroniki
  13. Jestem tego samego zdania. Opinie sprzed kilku lat mnie nie dziwią ponieważ "dawcy narządów" byli dość drodzy. Dzisiaj są dostępni za banalne pieniądze, a moja buda ma 125kkm przebiegu, zero rdzy tam gdzie większość modeli z tego rocznika już przegrała walkę z korozją. Wolę pobawić się z silnikiem i kablami niż rzeźbić z reparaturkami tylnych nadkoli itd. Ponadto wszystkie Imprezy RS pochodzą z prywatnego importu zza Oceanu - codziennie przejeżdżam w Gdyni obok parkingu celnego i widzę co trafia do Polski... całych aut raczej nie widuję.
  14. Jedyny, dobry, 6-cio cylindrowy boxer jest w......Porsche
  15. no to mnie uspokoiłeś Muszę na początek przyjrzeć się dokładnie ECU w swojej Imprezie i Legacy z tego samego roku produkcji...bo na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo podobnie (te same wtyczki itd.)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...