adrjab Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Poltora roku temu mialem przykre zdarzenie. Zima wpadlem w poslizg i uderzylem lewa strona w kraweznik. Zgiolem tylna felge. Auto oddalem do serwisu na przeglad i stwierdzili ze wszystko ok. Po jakims czasie zaczelo cos buczec. Wiec niedawno wymienilym tylna piaste mam zamiar jeszcze na dniach wymienic przednia. Jednak po wymianie tylnego lozyska nadal slychac buczenie z tylu. Dzisiaj wiec wymienilem olej w tylnym dyferencjale. Po wykreceniu sruby spustowej na magnesie byly takie drobinki metalu jak maselko, w oleju zreszta tez troche tego metalicznego maselka bylo. Czy to normalne? Dodam ze olej byl ciemny. Mozliwe ze przy uderzeniu uszkodzilem dyfer? Po wymianie oleju nadal slychac buczenie, mam tylko nadzieje ze jak zmienie przednia piaste wszystko ucichnie. Podejrzewam ze naprawa dyfra wiaze sie z ogromnymi wydatkami. No i jescze jedno. Probowalem znalezc numer jakis na dyfrze ale oprocz gwiazki kolo sruby spustowej zadnego numeru nie ma. Jak mam sie dowiedziec jaki to dyfer? Pytam bo chce poszukac uzywek. Moze numer nadwozia cos pomoze? VIN JFL BLQKL5 4G003121. Pomozcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 adrjab, sprawdź i podaj właściwy numer nadwozia. Chyba, że miała to być zmyłka.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Sorki spisywalem z podszybia ciemnobylo A teraz z dowodu JF1BL9KL54G003121 -- 16 wrz 2011, o 20:55 -- I co nikt nie pomoze? Jak mam sie dowiedziec jaki jest numer seryjny dyfra? Oj koledzymalopomocni jestescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Mówisz i masz. W dupie z VINami i tabelkami. Wymontuj dyfer, zdejmij tylny dekiel, na kole masz ilość zębów na kole i wałku, podziel większą przez mniejszą, i Ci wyjdzie przełożenie dyfra. Możesz mieć 3.9 lub 4.11, w skrajnych wypadkach 3.54 - ale tylko przy 6MT w STI i w automatikach, dlatego pasują Ci dyfry od wielu typów Subaru, nie tylko od Legacy, uważaj tylko na przełożenie, bo jak nie trafisz, rozerwiesz skrzynię, i tyle. I nie panikuj, dyfer do Subaru jest jednym z tańszych używanych podzespołów, w PL kupisz używkę za 100-500pln, polecam oczywiście nówke z ASO, jeżeli Cię na nią stać..... Jakby powyższy opis był jednak niezrozumiały, pisz do mnie na PW, wytłumaczę jeszcze prościej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 może to Ci się przyda do identyfikacji: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Juz wiem ze mam 4.111. Pytanie tylko czy kazdy dyfer o takim przelozeniu bedzie pasowal? No i czy to VDC ma znaczenie przy dyfrze bo ja mam ten system ( wydaje mi sie ze jednak ma). Czy jak znajde uzywke od 2.0 to podejdzie? NO i jezeli juz bede szukal w Polsce to gdzie? Allegro czy macie jakies zrodla? Dzieki za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Jaki masz typ skrzyni ? Jest na tabliczce pod maską, zaczyna się na T..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Sam typ skrzyni która zaczyna się na TY75 (5MT) lub TY85(6MT) nic nie da, bo na wyjściu ze skrzyni może być zmiana przełożenia, 1:1,1 , tak że np. skrzynia z Forestera Turbo z przełożeniem 4,44 jest montowana w komplecie z dyfrem 4,11, a mosty 4,44 sa tak rzadkie w przyrodzie, jak przysłowiowy mózg u blondynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Auto: Legacy MY04 2.5 Auto Więc raczej TY... to nie będzie. Jakieś TZ... albo TV... pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jest to 4AT Ale jaki typ konkretnie to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jest to 4AT Ale jaki typ konkretnie to nie wiem Zajrzyj pod maskę - na aluminiowej tabliczce masz "Transmission type". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Ok mam: TV1B7MFAAB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 adrjab, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Ok mam: TV1B7MFAAB Masz środkowy dyfer VTD a nie MPT! To tak jak byś szukał skrzyni ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Ale ja szukam dyfra tylnego bo to on wyje to po co mi srodkowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Ale ja szukam dyfra tylnego bo to on wyje to po co mi srodkowy? OK. Sorry. Pomieszały mi się wątki :roll: . Tylny dyfer masz XJ ? Ale dzięki temu zidentyfikowaliśmy kolejny VTD w 4EAT :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 adrjab, jeśli pewien jestes co masz to OK. Podawałem kiedyś sposób sprawdzenia przełożenia dyfra bez odkręcania czegokolwiek.- chcesz odszukam. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrjab Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Wedlug tego mam 4.111 http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... nsmission/ No i ponoc tylko takie byly montowane do 4EAT. -- 21 wrz 2011, o 17:33 -- Ha.Bylem dzisiaj w serwisie zeby sprawdzic co dokladnie wyje.Tak zeby miec pewnosc. A tu niespodzianka :shock: :shock: :shock: Przednie lozysko do wymiany (juz mam oryginal), tylne prawe juz umarlo calkowicie i dlatego wyje (zamowione) no i dyfer delikatnie buczy ale mowia z to minimalnie. Tak wiec jestem zadowolony ze nie musze dyfra wymienniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się