ramzes Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 witam mam do kolegów pytanie czasami podczas jazdy na wysokich obrotach miga check mignie kilka razy i gaśnie dodam jeszcze że na niskich obrotach do 3 tyśięcy nie mruga ,byłem w serwiśie i niema żadnego błędu a jeszcze jedno czujnik biegu jałowego jest sprawny ,miał ktoś podobne objawy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 A przelot ? może sonda wywala błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 A takie chwilowe mruganie to nie jest przypadkiem missfire? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 ramzes, ten Twój wrx jest seryjny ? czy coś już poprawiałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 przelot jest 3cale od turbo do końca sonda nowa,jest po mapie u carfita ale przed mapowaniem też czasami mrugał i niepokazóje żadnego błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 a przy okazji mrugania są jakieś inne objawy ? szarpie, gaśnie, nierówno pracuje, słabiej przyspiesza ... ? Nie napisałeś skąd jesteś, ale może lepiej podjedź np. do Carfita, to Ci to sprawdzi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 niema żadnych objawów chodzi normalnie tylko mignie kilka razy i gaśnie i tylko na wysokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 mruganie checka to jest na 99% objaw wypadania zapłonów (missfire), na obrotach pada lub zaczyna padać świeca albo cewka, nic się nie wyświetla w historii błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 nic nie wyświetla mruga i gaśnie po podpięćiu pod komputer historia błędów jest czysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 być może błąd jest jeszcze za mały dla checksystemu...? chyba że to coś po remapie, chwilowe odczyty poza tolerancją, ale to już powinien się wypowiedzieć ktoś bardziej biegły w tych sprawach, np. jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 przed remapem też mrugał ,co za cholerstwo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Kiedyś tak miałem i problemem okazała się sonda która była luźna w swojej obudowie,po wymianie wszytko ustało,objawy były identyczne jak u Ciebie,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 sonda odpada na starej mrugał wymieniłem i na nowej też mruga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 przy usterce sondy check powinien się raczej zapalić, nie mrugać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 witam emotorsport masz racje check mrugał i się zapalił jest to wypadanie zapłonu, można z tym jeżdzic :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 witam emotorsport masz racje check mrugał i się zapalił jest to wypadanie zapłonu, można z tym jeżdzic :?: wszystko można :wink: a nie chcesz tego naprawić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 chcę tylko swiece są nowe cewki sprawdzone dobre czujnik biegu jałowego dobry co jeszcze można zrobić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Jak chcesz sam z tym walczyć, to sugeruję ściągnięcie serwisówki i pojechanie po procedurze diagnostycznej. Znajdziesz tam m.in. takie rzeczy do sprawdzenia jak kontakt na wtryskiwaczach, kontakt na cewkach/świecach, kompresja, "przeskoczony" rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 chcę tylko swiece są nowe cewki sprawdzone dobre czujnik biegu jałowego dobry co jeszcze można zrobić :?: ja bym jeszcze sprawdził luzy zaworowe i je ew. wyregulował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 cały śilnik jest nowy głowice rozbierane przeglądane zawory regulowane, doćierane całość robił super warsztat CARFIT nowy sącz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenross Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 U minie kiedyś takie objawy powodował walnięty czujnik spalania stukowego... Tez nie było nic w historii błędów i kiedyś udało mi się złapać błąd na dłużej i komp wskazał błąd czujnika spalania stukowego. Tak piszę informacyjnie bo chyba już znasz przyczynę mrugania u ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 witam kolege moim sklomnym zdaniem to na twoim miejscu rozmawiałbym z Edwinem i mysle ze znajdzie sie rozwiazanie......chyba ze juz ogarnołes temat........ -- Śr wrz 14, 2011 4:48 pm -- Cos wiadomo juz w temacie............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam, posiadam 115konną imprezkę z 97roku, wczoraj zakupiłem kable bocha:( i zaczął mrygać check non stop na wolnych obrotach, tzn nie wyświetlał błędu wogóle, mrygał non stop:D po wyżej 3tys obr wyświetlił mi knock sensor, ale co do czujnika stukowego to wiem. czemu mryga mi cały czas? Panowie pomożecie jej?;/ po wymianie przewodów zaczął tak mrygać;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 (edytowane) Dokladnie, skoro robiles w Carfit to jedz i pogadaj z chlopakami. Sa za dobrzy, zeby im nie suszyc glowy PS. Jak Ci zaplony wypadaja to zalej lepszego paliwa np. PB98 albo zmien stacje gdzie tankujesz. Edytowane 1 Stycznia 2014 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się