kenny Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Witam, Jako że w temacie FAQ techniczny linki które opisują procedurę wygasły, proszę o info jak odczytać błędy ECU i skrzyni AT. Service manuala do tego modelu również nie znalazłem. W szukajce znalazłem, że trzeba spiąć jakieś dwa kabelki pod kierownicą, ale to było od innego modelu i nie wiem, czy ów sposób będzie pasować. Widok pod kierownicą wygląda następująco: Co mam połączyć? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Trzeba będzie linki poprawić http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... ngECUCodes http://www.ultimatesubaru.org/forum/sho ... p?p=967949 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenny Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Wyszedł - Kod 42 (Idle Switch) - Włącznik/przekaźnik wolnych obrotów lub jego obwód. Czy to coś groźnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Może to kwestia zabrudzonego silnika krokowego, znajduje się na przepustnicy. Zazwyczaj wystarczy przeczyścić... ale uwaga, zanim rozbierzesz sam, upewnij się, że masz zapasową uszczelkę Objawy to zazwyczaj falowanie obrotów, albo ustawiają się za nisko/za wysoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Idle Switch znajduje się w czujniku położenia przepustnicy. Działa zero jedynkowo dając pierwszą informację o rozpoczęciu otwarcia przepustnicy lub jej zamknięciu. Resztę informacji o położeniu przepustnicy zapewnia czujnik liniowy dający napięcia ok 4,7V przy zamkniętej do ok 0,8V przy max otwartej. Sprawdź napięcie na pierwszym pinie czujnika, powinno być 0V na zamkniętej i 5V w każdym innym położeniu przepustnicy (idle switch). Sprawdź też na wszelki wypadek napięcie na czujniku liniowym czwarty pin ok 4,7V, żeby wykluczyć złe ustawienie czujnika, mogące powodować ciągłe zwarcie idle switch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenny Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Dobra dziś się przyjrzałem tematowi jeszcze raz. Tak naprawdę są dwa błędy 42 Idle switch i 32 sondy lambda. Dodam (w sumie od razu mogłem to napisać), że auto ma LPG II gen. Sonda jest na emulatorze STAG. Check zapala się mniej więcej chwilę po przejściu na gaz. Ponadto na gazie, na biegu (np podczas dojeżdżania do świateł) jałowym potrafi czasem zgasnąć. jako, dzięki, sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 kenny, No to wal do jako, z tym gazem . Poustawia Ci wszystko będzie dobrze . Nie dłub sam , bo on to itak drugi raz będzie musiał zrobić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenny Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 IRAZU, masz rację. Jako, po weekendzie się odzywam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się