wojtek12 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 N awstepie ze względu na wzrost akcyzy poj.-2.5l=13.6% jest niekorzystna. Dealer proponuje na wejściu cenę ok.41keuro,40kilo jest realna cena -16%VAT niemiecki+22% VAT polski+13,6% akcyza~. Wychodzi ok.47keuro Niestety, przy modelu MY05 cena była duzo niższa niz w Polsce. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek12 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 jestem w trakcie szukania ceny sti jako tzw.EU neuwagen. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 czemu - vat niemiecki i potem + vat polski? przeciez mozesz zaplacic vat niemiecki i masz vat zaplacony wtedy na terenie calej unii. musisz tylko doliczyc haracz dla zlodzieji z wiejskiej (13,6%). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 czemu - vat niemiecki i potem + vat polski?przeciez mozesz zaplacic vat niemiecki i masz vat zaplacony wtedy na terenie calej unii. musisz tylko doliczyc haracz dla zlodzieji z wiejskiej (13,6%). A tak się da?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek12 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Za nowy samochód płaci sie tylko VAT w kraju użytkowania. od ceny odjąłem VAT niemiecki i do ceny netto dodałem VAT polski. Różnica jest 6%. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 A spróbuj tak - dealer Niemiec rejestruje auto na siebie-przejeżdrza nim symboliczny 1km i sprzedaje Ci auto jako używane na drugi dzień - może to rozwiązuje problem z VATem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek12 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 dEFINICJA NOWEGO SAMOCHODU JEST JEDNOZNACZNA: 6000km lub i data rejestracji, ale masz rację tak niektórzy dilerzy z Niemiec i Holandii kombinuja ale głównie z Niemiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 Zaraz, VAT wystarczy zapłacić niemiecki. Nie musisz odejmować tych 16%, ale też nie musisz dodawać 22. Akcyza - no, normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
countdown Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 w D kupujesz samochod w cenie netto i placisz kaucje aby sprzedawca mial pewnosc ze auto opuscilo kraj. w polsce placisz akcyze i 22% vat i to wszystkie oplaty. Nastepnie odzyskujesz kaucje w D. PS. Sprzedam STI 2.0 MY05 przebieg 0km niebieska za 29900 euro netto (polska FV). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 O ja, ale wcale tego nie trzeba odzyskiwać. Nie odzyskujesz w Polsce = płacisz w Niemczech = wychodzisz na plus... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trionic Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 witam Czy VAT 16% zamiast 22% dotyczy również samochodów używanych? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 ja moge powiedziec tylko tyle ze na pewno dotyczy samochodow uzywanych sprowadzonych z poza UE do polski przez niemcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
countdown Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 jezeli zaplaciles vat w niemczech (16%) i samochod ma mniej niz 6 mies to w polsce doplacisz roznice vat (22-16) wiec tak czy inaczej placisz 22%. Wydaje mi sie ze skoro juz trzeba zaplacic tyle samo to lepiej calosc u nas. Tak jest bardziej patriotycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
countdown Opublikowano 15 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2005 tutaj jest wszystko: http://www.mf.gov.pl/_files_/sluzba_cel ... bb7c825c58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 A może by tak się komuś chciało zrobić zestawienie cen WRX-ów i STI-ów 05 i 06 w poszczególnych krajach UE w porównaniu do naszych rodzimych, SIPowskich. No i oczywiście koszty, z jakimi trzeba się liczyć sprowadzając auto zza granicy. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Nie ma potrzeby robić aż zestawienia . Kiedyś zrobiłem coś takiego i wrzuciłem wyniki na Forum, potem pojawiły się nowe wątki w sprawie. W każdym razie wyszło, że w UE najtaniej jest w Reichu oraz w Estonii (ktoś pisał, że też Łotwa wchodzi w grę). Reszta krajów praktycznie odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Reszta krajów praktycznie odpada. Znajomy w zeszłym roku sprowadził nówke WRX'a z Holandii. Kosztowało go to circa 100.000 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Reszta krajów praktycznie odpada. Znajomy w zeszłym roku sprowadził nówke WRX'a z Holandii. Kosztowało go to circa 100.000 PLN. potwierdzam że w holandii jest najtaniej w uni...(gwarancja to problem ale do zaakceptowania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Jeśli chodzi o subaraki to ceny są podobne, za to misie w niemczech są dużo tańsze :!: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 tu są ceny w holandii: (dla celów exportowych bierzemy pierwszą od lewej) http://www.subaru.nl/lineup/prices/prijslijst.pdf miej wiecej: WRx: 110.000 u nas 134.000 STi: 150.000 u nas 182.000 wg mnie warto się przewieść :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Reszta krajów praktycznie odpada. Znajomy w zeszłym roku sprowadził nówke WRX'a z Holandii. Kosztowało go to circa 100.000 PLN. To musiała być okazja - jeśli chodzi o cenniki nowych samochodów u dealera, Reich jest lepszy i tego się będę trzymał . A jak ktoś nie wierzy, niech zajrzy pod te adresy: http://www.subaru.nl/lineup/prices/prijslijst.pdf http://www.subaru.de/impreza-spec-preis.pdf 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 (gwarancja to problem ale do zaakceptowania) Kolega serwisuje go w Czechach blisko granicy i nie ma problemu z uznaniem gwarancji 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 STi: 150.000 u nas 182.000 A jak wyszło to 150.000? Bo mi wychodzi inaczej: Cena podstawowa: 32.146 + 363 za lakier metalik = 32.509 EUR plus VAT - bo gdzieś go trzeba zapłacić. Dajmy na to, że VAT to 16% (nie wiem jaki jest w Holandii, ale pewnie nie mniej niż w Reichu) 32.509 x 1.16 = 37.710 plus akcyza 13.6% 37.710 x 1.136 = 42 839 razy kurs EUR - przybliżony 3.9 (nie biorę średniego, bo przecież nie kupisz w kantorze EUR po średnim) 42.839 x 3.9 = 167.072 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Reszta krajów praktycznie odpada. Znajomy w zeszłym roku sprowadził nówke WRX'a z Holandii. Kosztowało go to circa 100.000 PLN. To musiała być okazja - jeśli chodzi o cenniki nowych samochodów u dealera, Reich jest lepszy i tego się będę trzymał . A jak ktoś nie wierzy, niech zajrzy pod te adresy: http://www.subaru.nl/lineup/prices/prijslijst.pdf http://www.subaru.de/impreza-spec-preis.pdf 8) Przemeq w Holandii jest znacznie taniej niż w Niemczech - spójrz na cenę netto na holenderskiej stronie tj. 20 880 euro, a na niemieckiej stronie po odjęciu VATu wychodzi 26 465 euro. EDIT: mam na myśli cenę WRXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 16 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2005 Zreszta STi też wychodzi taniej w Holandii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się