Jump to content

Kalkulacja ceny sti MY06 w reichu


wojtek12
 Share

Recommended Posts

N awstepie ze względu na wzrost akcyzy poj.-2.5l=13.6% jest niekorzystna.

Dealer proponuje na wejściu cenę ok.41keuro,40kilo jest realna cena

-16%VAT niemiecki+22% VAT polski+13,6% akcyza~.

Wychodzi ok.47keuro

Niestety, przy modelu MY05 cena była duzo niższa niz w Polsce.

pzdr

Link to comment
Share on other sites

w D kupujesz samochod w cenie netto i placisz kaucje aby sprzedawca mial pewnosc ze auto opuscilo kraj. w polsce placisz akcyze i 22% vat i to wszystkie oplaty. Nastepnie odzyskujesz kaucje w D.

 

PS. Sprzedam STI 2.0 MY05 przebieg 0km niebieska za 29900 euro netto (polska FV).

Link to comment
Share on other sites

jezeli zaplaciles vat w niemczech (16%) i samochod ma mniej niz 6 mies to w polsce doplacisz roznice vat (22-16) wiec tak czy inaczej placisz 22%. Wydaje mi sie ze skoro juz trzeba zaplacic tyle samo to lepiej calosc u nas. Tak jest bardziej patriotycznie

Link to comment
Share on other sites

A może by tak się komuś chciało zrobić zestawienie cen WRX-ów i STI-ów 05 i 06 w poszczególnych krajach UE w porównaniu do naszych rodzimych, SIPowskich. No i oczywiście koszty, z jakimi trzeba się liczyć sprowadzając auto zza granicy.

Z góry dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

Nie ma potrzeby robić aż zestawienia :twisted:. Kiedyś zrobiłem coś takiego i wrzuciłem wyniki na Forum, potem pojawiły się nowe wątki w sprawie. W każdym razie wyszło, że w UE najtaniej jest w Reichu oraz w Estonii (ktoś pisał, że też Łotwa wchodzi w grę). Reszta krajów praktycznie odpada.

Link to comment
Share on other sites

Reszta krajów praktycznie odpada.

 

Znajomy w zeszłym roku sprowadził nówke WRX'a z Holandii.

Kosztowało go to circa 100.000 PLN.

 

potwierdzam że w holandii jest najtaniej w uni...(gwarancja to problem ale do zaakceptowania)

Link to comment
Share on other sites

Reszta krajów praktycznie odpada.

 

Znajomy w zeszłym roku sprowadził nówke WRX'a z Holandii.

Kosztowało go to circa 100.000 PLN.

 

To musiała być okazja - jeśli chodzi o cenniki nowych samochodów u dealera, Reich jest lepszy i tego się będę trzymał :twisted:.

 

A jak ktoś nie wierzy, niech zajrzy pod te adresy:

 

http://www.subaru.nl/lineup/prices/prijslijst.pdf

http://www.subaru.de/impreza-spec-preis.pdf

 

8)

Link to comment
Share on other sites

STi: 150.000 u nas 182.000

 

A jak wyszło to 150.000?

 

Bo mi wychodzi inaczej:

Cena podstawowa: 32.146 + 363 za lakier metalik = 32.509 EUR

 

plus VAT - bo gdzieś go trzeba zapłacić. Dajmy na to, że VAT to 16% (nie wiem jaki jest w Holandii, ale pewnie nie mniej niż w Reichu)

 

32.509 x 1.16 = 37.710

 

plus akcyza 13.6%

 

37.710 x 1.136 = 42 839

 

razy kurs EUR - przybliżony 3.9 (nie biorę średniego, bo przecież nie kupisz w kantorze EUR po średnim)

 

42.839 x 3.9 = 167.072

 

8)

Link to comment
Share on other sites

Reszta krajów praktycznie odpada.

 

Znajomy w zeszłym roku sprowadził nówke WRX'a z Holandii.

Kosztowało go to circa 100.000 PLN.

 

To musiała być okazja - jeśli chodzi o cenniki nowych samochodów u dealera, Reich jest lepszy i tego się będę trzymał :twisted:.

 

A jak ktoś nie wierzy, niech zajrzy pod te adresy:

 

http://www.subaru.nl/lineup/prices/prijslijst.pdf

http://www.subaru.de/impreza-spec-preis.pdf

 

8)

 

 

Przemeq w Holandii jest znacznie taniej niż w Niemczech - spójrz na cenę netto na holenderskiej stronie tj. 20 880 euro, a na niemieckiej stronie po odjęciu VATu wychodzi 26 465 euro.

 

EDIT: mam na myśli cenę WRXa

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...