Tomash_85 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Cześć, Słuchajcie potrzebuje pomocy Mam Forestera 2,5X (USA wersja) 2004 roczek, automat. Podczas rozpędzania gdy prędkość dochodzi do 80-90km/h nagle zaczyna trząść całą budą... gdy przekroczę tą granicę to już się uspokaja... tak samo jest na letnich i zimowych kołach (2 osobne kpl.) Zima alu(NOKIANY 2010) lato alu (Michelin 2009) oba na 16" więc bez udziwnień. Na zbieżności byłem i wyszło wszystko jak ta lala. Olej w Skrzyni został wymieniony razem z filtrem. Przeguby wewnętrzne też są okej, sprawdzane były wszystkie 4. Tarcze i klocki zmieniane w tym roku. Żeby było śmiesznie to biegi wrzuca bez problemów. Może macie jakieś pomysły :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 ... wał... :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomash_85 Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Wał był na sprawdzeniu, wymienili krzyżaki i miało być okej... ale nie ustąpiło Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Tomash_85, auto było uderzone z przodu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaSH Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Podpora wału ? W sumie to u mnie też stawiałem na podporę wału... ale przy 80-90 km byly wibracje i buczenie, które wskazywałyby także na tylny dyfer... sie okazało, że to jednak łożysko tylnego koła i jak je mechanior zobaczył to był w szoku, że się to nie rozsypało do końca..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomash_85 Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Tak, w lewą stronę... z przodu. -- Śr cze 08, 2011 9:18 am -- Czyli co sprawdzić wszystkie 4 łożyska ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Wepnij bezpiecznik odłączający awd i sprawdź czy przy napędzie na przód też masz wibracje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomash_85 Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Wpiąć bezpiecznik? Elektryka nigdy nie była moją mocną stroną, pod maską w tej puszce z bezpiecznikami zrobić ta operację ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Tomash_85, masz gniazdo z opisem FWD w okolicy górnego mocowania prawego przedniego amortyzatora? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomash_85 Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Tak jest w puszce z bezpiecznikami ( jaki bezpiecznik tam wsadzić? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Tak jest w puszce z bezpiecznikami ( jaki bezpiecznik tam wsadzić? ) Chyba 10A. Na puszcze powinno być napisane. Jak po odpaleniu silnika na "P" będzie brzęczeć skrzynia to znaczy, że odłączyło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Tak jest w puszce z bezpiecznikami ( jaki bezpiecznik tam wsadzić? ) Chyba 10A. Na puszcze powinno być napisane. Jak po odpaleniu silnika na "P" będzie brzęczeć skrzynia to znaczy, że odłączyło. I powinnno zapalić się FWD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomash_85 Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Dziękuje, jak wyjdę z pracy to sprawdzę a jak okaże się, że na FWD tego nie ma ?! to co raz jeszcze wał do sprawdzenia i co tylny dyfer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Dziękuje, jak wyjdę z pracy to sprawdzę a jak okaże się, że na FWD tego nie ma ?! to co raz jeszcze wał do sprawdzenia i co tylny dyfer ? No właśnie chyba nie jest tak prosto. Pomimo, że masz odłączony RWD to wał i dyfer pracuje, ponieważ tylne koła też się kręcą. Chyba dobrze kombinuje :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomash_85 Posted June 9, 2011 Author Share Posted June 9, 2011 szczur75, na przedniej Osi jest to samo boję się, że to skrzynia cięzko wyczuć ale to jest chyba przed wrzuceniem "4"... qcze... co tu zrobić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Tomash_85, Podnieść auto, rozpędzić i obserwować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
misialek Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Miałem tak przy samuraju(M/T) i discovery(A/T) i zawsze był to objaw padniętych krzyżaków, zazwyczaj na przednim wale. Ale skoro wymieniłeś już krzyżaki... nie wiem jak to wygląda w forku bo go nie oglądałem od spodu ale może wieloklin na wale ma duże luzy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now