Jump to content

Forester 2,5X 2004 problem z automatem (trzęsie przy 90km/h)


Tomash_85

Recommended Posts

Cześć,

Słuchajcie potrzebuje pomocy :)

Mam Forestera 2,5X (USA wersja) 2004 roczek, automat.

Podczas rozpędzania gdy prędkość dochodzi do 80-90km/h nagle zaczyna trząść całą budą... gdy przekroczę tą granicę to już się uspokaja... tak samo jest na letnich i zimowych kołach (2 osobne kpl.) Zima alu(NOKIANY 2010) lato alu (Michelin 2009) oba na 16" więc bez udziwnień. Na zbieżności byłem i wyszło wszystko jak ta lala. Olej w Skrzyni został wymieniony razem z filtrem. Przeguby wewnętrzne też są okej, sprawdzane były wszystkie 4. Tarcze i klocki zmieniane w tym roku.

 

Żeby było śmiesznie to biegi wrzuca bez problemów.

 

Może macie jakieś pomysły :?:

Link to comment
Share on other sites

Podpora wału ?

 

W sumie to u mnie też stawiałem na podporę wału... ale przy 80-90 km byly wibracje i buczenie, które wskazywałyby także na tylny dyfer... sie okazało, że to jednak łożysko tylnego koła :) i jak je mechanior zobaczył to był w szoku, że się to nie rozsypało do końca.....

Link to comment
Share on other sites

Tak jest w puszce z bezpiecznikami ( jaki bezpiecznik tam wsadzić? )

 

Chyba 10A. Na puszcze powinno być napisane. Jak po odpaleniu silnika na "P" będzie brzęczeć skrzynia to znaczy, że odłączyło.

Link to comment
Share on other sites

Tak jest w puszce z bezpiecznikami ( jaki bezpiecznik tam wsadzić? )

 

Chyba 10A. Na puszcze powinno być napisane. Jak po odpaleniu silnika na "P" będzie brzęczeć skrzynia to znaczy, że odłączyło.

 

 

I powinnno zapalić się FWD

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje, jak wyjdę z pracy to sprawdzę :)

a jak okaże się, że na FWD tego nie ma ?! to co raz jeszcze wał do sprawdzenia i co tylny dyfer ?

 

No właśnie chyba nie jest tak prosto. Pomimo, że masz odłączony RWD to wał i dyfer pracuje, ponieważ tylne koła też się kręcą.

Chyba dobrze kombinuje :?:

Link to comment
Share on other sites

Miałem tak przy samuraju(M/T) i discovery(A/T) i zawsze był to objaw padniętych krzyżaków, zazwyczaj na przednim wale. Ale skoro wymieniłeś już krzyżaki... nie wiem jak to wygląda w forku bo go nie oglądałem od spodu ale może wieloklin na wale ma duże luzy?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...