Skocz do zawartości

Uturbienie Legacia 3 generacji


GISek

Rekomendowane odpowiedzi

Wątek założyłem celem zorientowania się, czy technicznie taka operacja jest wykonalna biorąc pod uwagę posiadanie auta dawcy (legacy kombi 3 generacji) oraz auta, z którego byłby robiony przeszczep (turbodziadek).

 

Jak z technicznego punktu widzenia oceniacie (pytanie, do wyjadaczy) adaptację bebechów (zawieszenie, hamulce, układ przeniesienia napędu, silnik z wiązką) do nadwozia Subaru legacy 3 generacji? Powiedzmy, że do dyspozycji mam oba auta w okazyjnej cenie:D

 

Wiem, że to wygląda jak sztuka dla sztuki, ale interesuje mnie wykonalność takiego projektu, kwestia kosztów schodzi na drugi plan. Za wszelkie rzeczowe odpowiedzi serdecznie dziękuję:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguly bardziej sensowne jest wkladanie nowszych bebechow do starszej budy (chociaz tez nie zawsze).

 

Ogolnie czekaloby Cie sporo rzezbienia w gownie chyba i o ile silniki w turboantykach sa dosc pancerne, o tyle cala operacja i tak wydaje mi sie bez sensu.

 

Juz lepiej sobie zostaw obecne legacy do j azdy na codzien i kup turboantyka do upalania, jak Ci potrzebne wrazenia, albo po prostu sprzedaj obecne legacy i doloz do turbolegacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GISek, wystarczy przeczytać w całości (wraz z odnośnikami) temat, który był kilka linijek niżej:

viewtopic.php?f=23&t=144195

 

Technicznie wiele rzeczy da się wykonać, czasem warto zadać sobie pytanie po co? Sprzedaj to co masz, zakup OBK H6 - wyjdzie taniej niż cała ta rzeźba, a moc silnika taka sama i auto seryjne. Albo dodaj nieco kasy i zakup z USA Legacy GT (ale to już IV generacja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w założeniu jest projekt auta trochę innego niż pozostałe, łączącego zalety większego brata z wypróbowaną techniką turbodziadka (zwłaszcza jeśli chodzi i jego pancerny silnik), nie doszukujcie się racjonalności, bo takie projekty mają z goła inny cel.

 

Skoro można z Colta GLXi zrobić Colta Evo (na podzespołach Evo IX) to ...:)

 

Chciałbym wiedzieć, jak bardzo trzeba ingerować w konstrukcję 3 generacji, by przeszczepić do niej podzespoły wersji turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GISek, a jak juz tak bardzo bardzo bardzo mocno chcesz Legacy z Turbo to sciagnij sobie RSK albo GTB TT z UK i bedziesz mial to co chcesz i przy przekladaniu zrezygnujesz z 2 turbin i wsadzisz jedna duza :mrgreen::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...