GISek Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Wątek założyłem celem zorientowania się, czy technicznie taka operacja jest wykonalna biorąc pod uwagę posiadanie auta dawcy (legacy kombi 3 generacji) oraz auta, z którego byłby robiony przeszczep (turbodziadek). Jak z technicznego punktu widzenia oceniacie (pytanie, do wyjadaczy) adaptację bebechów (zawieszenie, hamulce, układ przeniesienia napędu, silnik z wiązką) do nadwozia Subaru legacy 3 generacji? Powiedzmy, że do dyspozycji mam oba auta w okazyjnej cenie:D Wiem, że to wygląda jak sztuka dla sztuki, ale interesuje mnie wykonalność takiego projektu, kwestia kosztów schodzi na drugi plan. Za wszelkie rzeczowe odpowiedzi serdecznie dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Z reguly bardziej sensowne jest wkladanie nowszych bebechow do starszej budy (chociaz tez nie zawsze). Ogolnie czekaloby Cie sporo rzezbienia w gownie chyba i o ile silniki w turboantykach sa dosc pancerne, o tyle cala operacja i tak wydaje mi sie bez sensu. Juz lepiej sobie zostaw obecne legacy do j azdy na codzien i kup turboantyka do upalania, jak Ci potrzebne wrazenia, albo po prostu sprzedaj obecne legacy i doloz do turbolegacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 GISek, wystarczy przeczytać w całości (wraz z odnośnikami) temat, który był kilka linijek niżej: viewtopic.php?f=23&t=144195 Technicznie wiele rzeczy da się wykonać, czasem warto zadać sobie pytanie po co? Sprzedaj to co masz, zakup OBK H6 - wyjdzie taniej niż cała ta rzeźba, a moc silnika taka sama i auto seryjne. Albo dodaj nieco kasy i zakup z USA Legacy GT (ale to już IV generacja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 To w założeniu jest projekt auta trochę innego niż pozostałe, łączącego zalety większego brata z wypróbowaną techniką turbodziadka (zwłaszcza jeśli chodzi i jego pancerny silnik), nie doszukujcie się racjonalności, bo takie projekty mają z goła inny cel. Skoro można z Colta GLXi zrobić Colta Evo (na podzespołach Evo IX) to ... Chciałbym wiedzieć, jak bardzo trzeba ingerować w konstrukcję 3 generacji, by przeszczepić do niej podzespoły wersji turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 GISek, przeczytaj to co Ci zapodałem, przechodziłem to, tyle, że w Legacy II generacji. Jest tam wszystko opisane. Ze starego auta zostanie Ci tylko blacha, cała elektryka do zmiany, albo nawet do zrobienia - potężna praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 O coś takiego mnie się rozchodziło:) Dzięki aflinta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 GISek, a jak juz tak bardzo bardzo bardzo mocno chcesz Legacy z Turbo to sciagnij sobie RSK albo GTB TT z UK i bedziesz mial to co chcesz i przy przekladaniu zrezygnujesz z 2 turbin i wsadzisz jedna duza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się