Jump to content

Uturbienie Legacia 3 generacji


GISek
 Share

Recommended Posts

Wątek założyłem celem zorientowania się, czy technicznie taka operacja jest wykonalna biorąc pod uwagę posiadanie auta dawcy (legacy kombi 3 generacji) oraz auta, z którego byłby robiony przeszczep (turbodziadek).

 

Jak z technicznego punktu widzenia oceniacie (pytanie, do wyjadaczy) adaptację bebechów (zawieszenie, hamulce, układ przeniesienia napędu, silnik z wiązką) do nadwozia Subaru legacy 3 generacji? Powiedzmy, że do dyspozycji mam oba auta w okazyjnej cenie:D

 

Wiem, że to wygląda jak sztuka dla sztuki, ale interesuje mnie wykonalność takiego projektu, kwestia kosztów schodzi na drugi plan. Za wszelkie rzeczowe odpowiedzi serdecznie dziękuję:)

Link to comment
Share on other sites

Z reguly bardziej sensowne jest wkladanie nowszych bebechow do starszej budy (chociaz tez nie zawsze).

 

Ogolnie czekaloby Cie sporo rzezbienia w gownie chyba i o ile silniki w turboantykach sa dosc pancerne, o tyle cala operacja i tak wydaje mi sie bez sensu.

 

Juz lepiej sobie zostaw obecne legacy do j azdy na codzien i kup turboantyka do upalania, jak Ci potrzebne wrazenia, albo po prostu sprzedaj obecne legacy i doloz do turbolegacy.

Link to comment
Share on other sites

GISek, wystarczy przeczytać w całości (wraz z odnośnikami) temat, który był kilka linijek niżej:

viewtopic.php?f=23&t=144195

 

Technicznie wiele rzeczy da się wykonać, czasem warto zadać sobie pytanie po co? Sprzedaj to co masz, zakup OBK H6 - wyjdzie taniej niż cała ta rzeźba, a moc silnika taka sama i auto seryjne. Albo dodaj nieco kasy i zakup z USA Legacy GT (ale to już IV generacja).

Link to comment
Share on other sites

To w założeniu jest projekt auta trochę innego niż pozostałe, łączącego zalety większego brata z wypróbowaną techniką turbodziadka (zwłaszcza jeśli chodzi i jego pancerny silnik), nie doszukujcie się racjonalności, bo takie projekty mają z goła inny cel.

 

Skoro można z Colta GLXi zrobić Colta Evo (na podzespołach Evo IX) to ...:)

 

Chciałbym wiedzieć, jak bardzo trzeba ingerować w konstrukcję 3 generacji, by przeszczepić do niej podzespoły wersji turbo.

Link to comment
Share on other sites

GISek, przeczytaj to co Ci zapodałem, przechodziłem to, tyle, że w Legacy II generacji. Jest tam wszystko opisane. Ze starego auta zostanie Ci tylko blacha, cała elektryka do zmiany, albo nawet do zrobienia - potężna praca.

Link to comment
Share on other sites

GISek, a jak juz tak bardzo bardzo bardzo mocno chcesz Legacy z Turbo to sciagnij sobie RSK albo GTB TT z UK i bedziesz mial to co chcesz i przy przekladaniu zrezygnujesz z 2 turbin i wsadzisz jedna duza :mrgreen::twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...