Skocz do zawartości

niestabilny tył auta


kubanow

Rekomendowane odpowiedzi

eddie_gt4, to jest ustawienie na tor zeby redukowac podsterownosc przy seryjnej geometrii.

 

Teraz Ivi ma z tylu rozbieznie i z cisnieniami po rowno (albo wiecej z tylu) balbym sie o nia. Z tylu ma circa 0,2 bara mniej (a i tak troche wiecej niz chce producent)... jak jest chlodno albo mokro to nie ma wiekszego problemu zeby ustawic tyl z ujecia gazu, a to tylko ssak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, to jest ustawienie na tor zeby redukowac podsterownosc przy seryjnej geometrii.

nie wiem, ja tam na torze bylem raz w zyciu, ale w codziennej jezdzie takie ustawienia, jak pisalem, dla mnie sa o wiele lepsze od seryjnych :) pewnie zalezy od wielu czynnikow: opon, nawierzchni, stylu jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4, to jest ustawienie na tor zeby redukowac podsterownosc przy seryjnej geometrii.

nie wiem, ja tam na torze bylem raz w zyciu, ale w codziennej jezdzie takie ustawienia, jak pisalem, dla mnie sa o wiele lepsze od seryjnych :) pewnie zalezy od wielu czynnikow: opon, nawierzchni, stylu jazdy...

Ja też jeżdżę na równym ciśnieniu we wszystkich kołach i jest bardzo dobrze, i też jest minimalnie wyższe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...