buras Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 witam musze zamontować czujnik temperatury powietrza do ecu alkatel ,wiem że powinien być zamontowany miedzy intecoolerem , a przepustnicą (chyba ,że się myle) .nie wiem w ktorym miejscu ,bo ciasno tam .może ma ktoś jakieś zdjęcia ,albo dokładny opis .sprawa pilna ,bo musze to zrobić najdalej do poniedziałku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 buras, powinien być jak najbliżej przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Sprobuj podejsc od dolu przy przepustnicy - ja tak zrobilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 jak najbliżej ,ale od strony intrcoolera ,czy może być za przepustnicą z drugiej strony widze ,że cała stara kadra na czerwono lata :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 jak najbliżej ,ale od strony intrcoolera ,czy może być za przepustnicą z drugiej strony Raczej od strony intercoolera czyli przed przepustnicą. widze ,że cała stara kadra na czerwono lata :wink: Teraz tak jest trendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 strasznie tam ciasno :shock: ,może od spodu jak redzi AMI będzie więcej miejsca .na samą myśl, ze trzeba zdemontować przepustnice robi mi się niedobrze :| ,w moim przypadku jeszcze ten boski intecooler co tak łatwo dał się założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 nie pekaj - codziennie tego nie musisz robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 taaa ,'twardym trza być nie mientkim' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 buras, też się z TMIC-em w GT-ku mordowałem aż skóra z łap schodziła więc rozumiem Twój ból i czas na FMIC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 buras, też się z TMIC-em w GT-ku mordowałem aż skóra z łap schodziła więc rozumiem Twój ból i czas na FMIC jeszcze mi się palec nie zrósł po zakładaniu ,ale następnego kuku nie będzie ,bo czujniczek już założony . za radą łukasza z ....... ,umieszczony zaraz za przepustnicą na środku kolektora ,jak widać każdy ma swoją teorię ,jako,że chłopisko bedzie mi alkateka w tygodniu montował ,to posłuchałem jego sugestii ,która mi się z resztą bardzo spodobała dzięki za pomoc chopy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 buras, no i gitarrra widocznie tak też można, dobrze wiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 umieszczony zaraz za przepustnicą na środku kolektora Mowisz o tym takim zaglebieniu zaraz za przepustnica, na tym "klocku" laczacym rury? Myslalem nawet kiedys o tym, ale nie bylem pewien, czy to dobre miejsce na wiercenie, bo w sumie waskie, blisko do krawedzi, zeby nie pekalo. EDIT: tak po chwili namyslu, to sadze, ze od gory i tak chyba nie bardzo, bo przepustnice by blokowalo. Buras - mozesz cyknac fotke, jak zalozyles ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 AMI ,na tym wgłębieniu ,też teoretycznie można ,przepusnicy nie zablokuje ,bo jest sporo za nią (przed wierceniem robiliśmy dokładne oględziny przepustnicy i kolektora od wewnątrz),ale ścianka jest za cienka ,poza tym czujnik byłby schowany w sporym wgłębieniu ,które tam jest od środka .jak popatrzysz na swoje zdjęcie to dokładnie na środku kolektora masz plastikowy uchwyt do przewodów wysokiego napięcia ,przewierciliśmy się tuż pod nim ,tam jest wystarczająco . dużo mięsa żeby zrobić porządny gwint ,oprócz tego patrząc od środka wychodzi dokładnie na łączeniu strumienia powietrza do rozgałęzień kolektora ,czujnik dostaje najbardziej wiarygodną informacje odnośnie temp powietrza tuż przed łączeniem się w mieszankę na poszczególnych odnogach kolektora .tak na marginesie ,to montował mi to mechanik Tomka Kuchara ,w konsultacji z Mateuszem ,więc musi być dobrze zdjęcia mogę zrobić dopiero jutro ,bo wyjechałam z domciu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Hm. Pogadam z Carfitem, moze faktycznie warto przeniesc czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się