Jump to content

Czy możliwe, żeby ABS włączał się zbyt wcześnie?


0SauroS0

Recommended Posts

Mam wrażenie, że u mnie ABS łapie szybciej niż w terenówce mojej żonki. Lekko ślisko lub mała hopa na dziurach i lecę. Irytuje mnie to, bo nie czuję dobrze/tak jak bym chciał granicy poślizgu przy dohamowaniu, a raczej czuję że jeszcze powinno być ok, a tu abs psuje zabawę. Opony mam dobre. Zresztą czy na letnich czy na zimówkach efekt ten sam. Może znacie ten problem? Rozwiązanie jest- wyjąć bezpiecznik ABSu. Pytanie czy ten typ tak ma, czy to coś nie teges?

Link to comment
Share on other sites

Mam wrażenie, że u mnie ABS łapie szybciej niż w terenówce mojej żonki. Lekko ślisko lub mała hopa na dziurach i lecę. Irytuje mnie to, bo nie czuję dobrze/tak jak bym chciał granicy poślizgu przy dohamowaniu, a raczej czuję że jeszcze powinno być ok, a tu abs psuje zabawę. Opony mam dobre. Zresztą czy na letnich czy na zimówkach efekt ten sam. Może znacie ten problem? Rozwiązanie jest- wyjąć bezpiecznik ABSu. Pytanie czy ten typ tak ma, czy to coś nie teges?

 

cięzko powiedziec na odległosć, powodów moze kilka, słabe amory, lub beznadziejne zawieszenie, opony, lub TTTM, itp. lub pęknieta / zabrudzona koronka ABS-u

Przejedź sie innym egzemplarzem lub jedx na serwis aby sie ktoś przejechał

Link to comment
Share on other sites

Moze masz walnięte amortyzatory...?

 

Byłem ostatnio w serwisie, którego nazwy tu wymienić nie można i podobno amortyzatory są ok. Fakt faktem, zawias mnie irytuje. Wypluwa mi przód w zakrętach. Pierwszy zakup jaki zrobię to stabilizatory + osprzęt. Niby mam gwint teina (gwint, bez regulacji twardości), ale zdaje się że nie robi- właśnie pewnie przez brak dobrych stabilizatorów. Może ma ktoś jakiś zawias do pożyczenia, żebym mógł sprawdzić różnicę? Seria z STIa? :twisted:

 

carfit liczyłem na Twoją opinię ;) W tygodniu i tak podjadę do chłopaków, więc dobry pomysł żeby któryś z nich ogarnął sprzęta.

Link to comment
Share on other sites

Niby mam gwint teina (gwint, bez regulacji twardości)

no to masz odpowiedź, zwyczajnie zawias jest z d.... i nie wybiera, i dlatego Ci ABS sie włacza bo koło często traci przyczepność

Stabilizatory napewno nie pomogą w tej sytuacji, a wręcz odwrotnie :idea: , lepiej kup dobry ( seryjny np. z STI) zawias :idea:

Link to comment
Share on other sites

Niby mam gwint teina (gwint, bez regulacji twardości)

no to masz odpowiedź, zwyczajnie zawias jest z d.... i nie wybiera, i dlatego Ci ABS sie włacza bo koło często traci przyczepność

 

Czyli stabilizatory ASAP. Jak to nie pomoże to pokombinuję z amorkami. THX!

Link to comment
Share on other sites

Czyli stabilizatory ASAP

 

Nie :idea: , dopisałem wyżej :D

 

Tak to jest jak się piszę odpowiedź na posta edytowanego w tym samym czasie przez autora ;)

 

Myślisz żeby teina się pozbyć? Poprzedni właściciel kupił nówkę. Sporo $ dał za niego, a tu okazuje się że seria z STIa będzie lepsiejsza? :oops: Sprawdzę jeszcze czy oby na pewno amorki są dobre. Bo w sumie może ten tein jest prosty w budowie jak cep i jedyne co ma to gwint, ale kurczę bladę liczyłbym że jest chociaż ciut lepszy od serii... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Myślisz żeby teina się pozbyć?

 

nie wiem jaki masz model Teina, być może że Ngrupowy :twisted: , a ten jest kozak :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...