Eden Prime Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Niefortunnie, dobremu koledze skasowano Legasia, na tyle nieciekawie że właściwie na miejscu zostało wszystko od przednich reflektorów do skrzyni biegów. Mogę za 1200zł kupić od niego ten silnik(po oględzinach znawcy w całkiem niezłym stanie). I teraz się zastanawiam. Skoro uszczelki pod gowicę/planowanie głowicy/wymiana uszczelek pod deklami wyniosą mnie 3500zł z robocizną, to może lepiej jednak włożyć 2.5? Nie lubię druciarstwa, więc jeśli da radę PnP to byłbym wniebowzięty. Czytałem wątek o 1.8->2.0,czytałem również o 2.0->2.2 (tyle że w tym wątku to Legaś '91). Więc pytanie brzmi o model 96/97. Jego auto jest z 98. Bodajże po FL. Czytałem również wątek viewtopic.php?f=23&t=124860&hilit=swap gdzie poleca się sprzedaż auta i zakup takiego z mocniejszym silnikiem. Niestety ja w to się nie będę bawił, w za dobrym stanie jest buda i cała reszta (poza amorkiem który posypał się w Rusocinie i uszczelkami, przy których, gdy mam już się za nie zabierać, wychodzi coś nowego, jak pomysł z tym silnikiem). Jego auto to Legas 2.5 M/T kombiwara, moje 2.0 A/T sdn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jak weźmiesz z wiązkami elektrycznymi, komputerem itp... można się pobawić Spalanie 2.5 podobne, a ochota do jazdy (szczególnie z automatem) większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Jak ten rozbity legaś 2.5 jest z 98, to b. prawdopodobne jest że ma taki silnik jak u mnie: 2.5 Ej25 DOHC. A jak już wiemy głównie w tych silnikach występował problem z wydmuchiwaniem uszczelek spod głowicy. Reasumując, zanim podejmiesz decyzję o zakupie grata dowiedz się, czy choć raz w jego historii były już wymieniane uszczelki. Jeśli nie to się licz z tym, że wkrótce uszczelki padną. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Jak ten rozbity legaś 2.5 jest z 98, to b. prawdopodobne jest że ma taki silnik jak u mnie: 2.5 Ej25 DOHC. A jak już wiemy głównie w tych silnikach występował problem z wydmuchiwaniem uszczelek spod głowicy. Reasumując, zanim podejmiesz decyzję o zakupie grata dowiedz się, czy choć raz w jego historii były już wymieniane uszczelki. Jeśli nie to się licz z tym, że wkrótce uszczelki padną. Pozdro! [ http://img96.imageshack.us/img96/2292/legacyofslepson.jpg ] Albo, po zakupie, zrobic uszczelki dla swietego spokoju, i zalozyc te lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Dokładnie - na "dzieńdobry" zrobić uszczelki, posprawdzać, czy nie ma wycieków oleju, sprawdzić stan zaworów i wszystko inne, co jest do sprawdzenia przy okazji wyjmowania silnika. P.S. Gendziu - napisz mi, proszę, na priv namiar na twojego speca od ustawiania geometrii. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się