Skocz do zawartości

Jak mądrze zniszczyć Subaru-czyli konwersja na RWD


stayer

Rekomendowane odpowiedzi

krazek1221, a wg Ciebie auto codzienne juz nie powinno dostarczać emocji?Sedan nie kombi.Ogarnałem inny niz napedowy problem tej modyfikacji.Kat WSZ jest w przypadku napedzanej osi przedniej zawsze mniejszy niz nienapedzanej ze wzgledu iz naped generuje dodatkowy moment samocentrujący ustawienie kół do pozycji "na wprost" .Po odpieciu napedu powracanie bedzie bardzo spowolnione,slabe.Ingerować w castery natomiast nie zamierzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krazek1221, a wg Ciebie auto codzienne juz nie powinno dostarczać emocji?Sedan nie kombi.Ogarnałem inny niz napedowy problem tej modyfikacji.Kat WSZ jest w przypadku napedzanej osi przedniej zawsze mniejszy niz nienapedzanej ze wzgledu iz naped generuje dodatkowy moment samocentrujący ustawienie kół do pozycji "na wprost" .Po odpieciu napedu powracanie bedzie bardzo spowolnione,slabe.Ingerować w castery natomiast nie zamierzam.

Na początku napisałeś, że chcesz subaru outback 3,0 h6. Outback występuje tylko w kombi. A co do dostarczania emocji jak najbardziej powinno dawać frajdę, ale w poprzednim poście napisałeś jak to by miało pełnić rolę rajdówki, dlatego doradziłem kupno osobnego auta do zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...