Skocz do zawartości

stayer

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stayer

  • Urodziny 08.04.1985

Profile Information

  • Skąd
    wioska pod wwa
  • Auto
    Honda Accord,BMW 330i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia stayer

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A nieprawda bo jest taki http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-Owner-Subaru-Outback-LL-Bean-Edition-/200582240907?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2eb3a21a8b
  2. krazek1221, a wg Ciebie auto codzienne juz nie powinno dostarczać emocji?Sedan nie kombi.Ogarnałem inny niz napedowy problem tej modyfikacji.Kat WSZ jest w przypadku napedzanej osi przedniej zawsze mniejszy niz nienapedzanej ze wzgledu iz naped generuje dodatkowy moment samocentrujący ustawienie kół do pozycji "na wprost" .Po odpieciu napedu powracanie bedzie bardzo spowolnione,slabe.Ingerować w castery natomiast nie zamierzam.
  3. aflinta, Nie było mowy o tym że bmw brałbym V8.To juz za duzo jara.Rozwazam R6 w bmw,choc wole H6 w subaru ,stad temat.Samochód nie ma byc do 1/4 ani typowo do driftu.Ma to byc daily car o calkioem dobrych osiagach z mozliwoscia pojscia bokiem. Nie odpowiedział jeszcze nikt na moje pytanie dotyczące bicia tarcz....
  4. AWD to rewelecja.Uwielbiam odpychać sie z 4 łap kiedy spadnie snieg,ale z kolei na czarnym nie ma az takiej potrzeby.Poza tym szybka jazda rwd wymaga od kierowcy maksymalnej koncentracji i natychmiastowych reakcji aby nie wyspinować,nie wybacza tyle co awd i to jest wlasnie ten funn.Ponadto oś nienapędzana zawsze daje pozniejszy uslizg w czasie skretu. chodzi mi o to co zostalo pokazane na tym filmiku i choc jest on mocno podhype'owany to daje ogolny obraz roznic w przyczepnosci przedniej osi miedzy napedami
  5. swap,zdecydowanie nie łatwiej. BartZ, totez tylko dlatego chce to robić To jak z tym schematem dyfra, tarczami i lsd?
  6. Zasadność jest prosta i zawarta w pierwszym poście Kocham H6 bo to najlepszy uklad i kocham rwd.Co do wytrzymalości to moim zdaniem nie problem.Przeciez nawet w awd jesli sie postaramy to przy starcie mozna uzyskac chwilowy uslizg tylnej osi.W rwd wiec przeniesione zostaje tyle samo- a jesli ostre starty nie zabijaja napedu to wszystko co sie dzieje na 2,3 i dalej biegu jest juz lightem.
  7. skonczy sie pewnie na IVg 3.0R spec.B.Pojezdze troche na 4,a jak sie znudzi bedziemy myslec co dalej.Powiedzcie jeszcze jak to jest z przednimi tarczami w tym modelu.Znalazłem wiele o biciu przednich tarcz hamulcowych po niedlugim czasie od wymiany i nie jest t odosobniona opinia. carfit,tez o tym myslalem ale maksymalne obciażenia są i tak limitowane przez trakcje jaka mozna przeniesc wiec idac dalej jesli cos jest zaprojektowane pod awd to przeniesienie na oske powinno byc bulka z maslem.Strzał ze sprzegla przy mocnym starcie w rwd jest zamieniany w siwy dym w awd musza sobie z nim poradzic wszelkie elementy miedzy zamachem a kolami. Jeszcze jedna prosba.Podeśle ktoś linke do szczegółowego schematu dyfra cenralnego?Czy IVg 3.0 specB ma LSD z tylu?
  8. Czy zawias obk/legacy jest w 100% swapowalny?
  9. Przy takiej jezdzie jaka mam na mysli przeswitu zabraklo mi nie raz , trakcji nigdy. A po co mi to rwd- to proste do driftu typowo tylnonapedowego na pelnym wychyelniu kółek.Jestem kierowcą w pelni swiadomym czego szukam.W okolicach 2006 roku driver teamu Orange Subaru zdobył mistrzostwo D1 , wiec aż tak bardzo źle to nie jezdzi. da sie i jezdzi to dobrze
  10. Wiem o tym ale chce miec H6 + rwd + FR layout.Latwiej odpiać fwd w subaru niz robić swapa H6 do rwd budy.A że H6 to najlepszy układ 6 cylindrów zgodzi sie kazdy
  11. AWD to biorąc pod uwage sume wad i zalet najlepszy rodzaj napędu.........tyle że ja go nie chce
  12. Witam wszystkich.Nieuchronnie w moim życiu nadciąga moment na zmianę samochodu-tudzież realizacje motoryzacyjnych marzeń :-) Po długiej i przenikliwej penetracji rynku doszedłem do wniosku że nie ma samochodu odpowiedniego dla mnie,jednak po krótkim namyśle pojawiło sie światełko w tunelu.Outback H6 + manual + konwersja na RWD -taki samochód łączyłby wszystko to co potrzebuje.Subaru za jakość, H6 za perfekcyjne wyrównoważenie układu korbowego i duża sztywność wału,bloku i głowic,outback za możliwość poruszania sie po leśnych drogach.Jedyny problem pojawia sie w kwesti napędu- lubie kiedy przód sie trzyma a tył ucieka,słowem lubie zachowanie auta RWD i wyciąganie przodem byłoby dla mnie drażniące.Chciałbym zasięgnąc więc porady w kwestii konwersji napędu na RWD.Myśle że jasno określilem czego oczekuję od samochodu i nie zostanę zmieszany z błotem za to że chcę pozbawić Subaru jego głownej zalety a więc znakomitego centralnego dyfra.Jeśli się okaże da się zrobić taki napęd w miare prosto bez katastrofalnych konsekwencji dla trwalości elementów które po takiej modyfikacji zostałyby bardziej obciążone pojawi sie kolejne pytanie.Czy Legacy w sedanie można łatwo przerobić na Outback poprzez przelozenie kompletnego zawiasu, czy tez sa jakieś poważne równice w mocowaniach które uniemożliwiają taki swap?Zapraszam do dyskusji która być może zaowocuje stworzeniem pierwszego Legacy Outback sedan H6 , manual, rwd a tym samym uchroni mnie przed kupnem bmw e60.Dlaczego chce mi sie tak pierd...........ć w te modyfikacje?Zmieniam samochód średnio co 500tys km.Lykam mnóstwo km i chcę mieć wreszcie to co faktycznie jest mi potrzebne a nie to co narzuca głupi motoryzacyjny rynek.Pozdro for ALL
  13. A jaki jest najwiekszy znany Wam przebieg osiagniety w subaru dieslu na 1 sprzegle?
  14. Skąd po jednokrotnej jeździe możesz stwierdzić że problem sprzegieł o krótkiej żywotności został wyeliminowany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...