HubiSubi Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Wiem ze powinienem szukac w archiwum...ale pewnie takiej specyfikacji specjalnie nikt nie robil wiec moze jakies nowe pomysly powstana. inna sprawa w jednym temacie bedzie prawei wszystko. A mianowicie trzeba zbudowac auto .... konkretnie do Rallycrossu. chcialem zrobic zestawienie potrzebnych czesci do zbudowania silnika i przeniesienia napedu. moja wiedza jest niekompletna wiec bede wnikliwie sluchac rad i propozycji. do tego ocenimy koszty i dostepnosc czesci aaaa.. no i auto to SI GT naturalnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 A jaki masz budżet? ;-) Masz już jakąś koncepcję co do elektroniki i ukłądu przeniesienia napędu bo elektronika określa trochę ramy tego co można z motorem zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Czy w RC jest ograniczenie co do polemnosci silnika? Bo jesli nie ma to WRX MY06 powinien zblizyc sie do tej wartosci po wymianie turbo i tego co jest z nim zwiazane. http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=862307 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Kuba - blok silnika musi pochodzić z modelu zgłoszonego i być zgodny z homologacją grupy A jeżeli się nie mylę więc, można powiększyć pojemność ale nie można wymienić na całkiem inny silnik. Poza tym obstawiam ze tu jednakz nacznie większy problem będize nie z wykrzesaniem takiej 9ocy tylko sensownym przeniesieniem napędu, dyframi, szperami, skrzynią b. krótką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 19 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 wiec pojemnosc max to 2058cm3 zwezka w turbo 45mm zakazane zmienne fazy rozrzadu zakazana elektronika w dyfrach iprzeniesieniu napedu w sumie to taki powrot do gr.B co do elektroniki docelowo widze tam autronica..ale jak wiadomo to male pudeleczko troszeczke kosztuje wiec to na koniec zakladamy ze robimy pozadnie i patrzymy w przyszłosc ale staramy sie zeby cenowo bylo rozsadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 20 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 ejj no co jest... nic sie nie da zrobic z taim turbo i pojemnoscia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Da się na pewno. Ostatnio Wally mi zasugerował że powinieneś kupić sobie jego Imprezkę (tą ex-Marcinową) i po prostu przełożyć motor. Do tego króciutką kłowka z autralii i jakieś szpery i jesteś w domu :-) Jak władasz językiem Sheakspeara to zagadaj z tym typem - www.gearboxman.co.uk na pewno coś poradzi jeżelichodzi o przeniesienie napędu sensowne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 20 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 z jezykiem jestem na bakier niestety. ale i tak jezeli chodzi o skrzynie biegow to bede jezdzil na KAPS.. (pzrezlozenie 5 buiegu 1.09 wiec jest cacy) bo to i bizej i gwarancje moga dac..znaczy zaplombowana i co 500km pzreglad. i jak cos sie wali to wymieniaja bez gadania..a ja w calym zezonie robie 300 po tozre .. to bym mial jeszce 200 na treningi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Spoko - a szpery? Przydałoby sie coś na płytkach i to najlepiej 3, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 20 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 srodek by wystarczyl od seryjnego STI tam jest chyba ze 20k visco co do tylu i przodu....opcja najtansza to tyny dyfer od 99.....albo trzeba bedzie jakies zakupy robickonkretne...wlasnie zcekama na jakies tanie propozycje od was... moze cos wiecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Jest taka firma z "rally" w nazwie. Taki skep internetowy nie mogę sobie w tej chwili za nic przypomnieć jak on się zwie dokładnie,c hba amerykański - mają prawie wszytskie możliwe dyfry do Imprezy w ofercie - może Kuba będzie pamiętał nazwę, Rafał W mi podawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 20 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 wlasnie .. a wogole STI to jakie ma szpery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Budżet na mechanike do zrobienia mocy co najmniej 20kpln, komputer i strojenie 10, przeniesienie napedu takie jak potrzebujesz okolo 30. 450KM z 2l na zwyklym paliwie to duze wyzwanie, bardzo duze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 wlasnie .. a wogole STI to jakie ma szpery? wiskoza w środku i sure-track na osiach w starszych rocznikach, w nowych z przodu jest helikalna, i hcyba ocs z tyłu tez zmienili, ale to za słabe na śliski tor i taka moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 21 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 wiskoza w środku i sure-track na osiach w starszych rocznikach, sorki... co to jest sure-truck? 450KM z 2l na zwyklym paliwie to duze wyzwanie, bardzo duze. a kto powiedzial ze bede jezdzil na zwyklym paliwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 a ktoś już w Polsce budował SI GT do RC chyba u Czopera, więc może też tam warto popytać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 21 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 tak..... ja tyle ze to bylo pod publike i na wyrost wtedy jeszce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 tak..... ja tyle ze to bylo pod publike i na wyrost wtedy jeszce uuuuuuuuups Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 wiskoza w środku i sure-track na osiach w starszych rocznikach, sorki... co to jest sure-truck? Taki rodzaj szpery, niestety nie wiem dokładnie jak to działa. Ale jest typu 1- way to znacyz nie blokuje się na hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 a kto powiedzial ze bede jezdzil na zwyklym paliwie? Na sportowym to tez juz jest duzo i moze wymagac wiekszych ingerencji w glowice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 moze wymagac wiekszych ingerencji w glowice. Marcin, takie pytanie mi się nasuwa - widzę że np. angoe to właściwie w rtamach takich dośc podstawowych modów na ulice robia obróbke głowic. U nas to nadal jest mało popularne z czego to wynika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 21 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Na sportowym to tez juz jest duzo i moze wymagac wiekszych ingerencji w glowice. hehe uparles sie na to 450...a ja wyraz nie napisalem do nie stac mnei na to zeby tak od razu to zrobic.. wszystko bedzie powstawac stopniowo. powiem szczerze. prawdopodobnie zacznie sie od wydechu(rownoodleglosciowy kolektor i reszta 3") mocniejasza pompa paliwa, moze jakies wtryski i jakotakie dostrojenie do tego kompa. jednak na poczatek i tak priorytetem bedzie zawieszenie. amorki na podwojnych sprezynach z regulacja wysokosci mam na oku.. niebawem powinienem je zalozyc i zaczac jezdzic (trenowac i to jak najwiecej). do tego bedzie kompletny powerflex, prawdopodobnie tez anty lifty. jak subara zacznie jeszce lepiej skrecac to dla mnie juz bedzie bardzo wiele.... taki bedzie plan na rozpoczecie sezonu...a w trakcie beda ciagle zmiany celem dodania dynamiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Taki rodzaj szpery, niestety nie wiem dokładnie jak to działa. Ale jest typu 1- way to znacyz nie blokuje się na hamowaniu. Mogę wyjaśnić, ale nie wiem, czy kogoś to interesuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Zanim wyjaśnisz, dodam tylko od siebie, że to jest "suretrac" i z ciężarówką (truck) ma to niewiele wspólnego, choć mieć może 8). shodan - mnie interesuje. Czytałem o tym na NASIOC-u i ScoobyNet, ale z chęcią posłucham też Ciebie 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Ja chętnie poczytam - ewentualnie poprosze link z dobrym wytłumaczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi