Tarpan Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Planuje modyfikacje mojego Forestera polegającą na wymianie turbo+downpipe+catback+TMIC+Walbro+remap. Dlatego chciałbym zapytać doświadczonych, czy w Foresterze z 2007 jest w uppipie pre-catalizator? Jak to sprawdzić, oczywiście bez rozbierania ? Rozumiem,że jeśli jest to muszę wymienić. A jeśli nie ma w nim seryjnie katalizatora, to czy seria może zostać, czy mimo wszystko warto wymienić na np. uppipa Pirrina lub inny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Jest -- 12 lut 2011, o 18:02 -- Jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 nie ma jaka jest wygrana w tym plebiscycie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 O kurde coś mam z głową chyba, bo miałem napisać, że nie ma a teraz patrzę i takie kwiatki. :shock: kropkowicz, dzięki za poprawkę, bo w błąd kolegę wprowadziłem jakimś cudem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 nie sugeruj się mną, trzeba zrobić ankietę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 to jest czy nie a w STI jest czy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 W sti nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Nie ma w twoim roczniku, jest pusty upipe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 CZYLI BEZ JAKIEŚ WIEKSZEJ DŁUBANINY NIE MA SENSU WYMIENIAĆ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Dzięki za wskazówki. Zgodnie z nimi zostawiam mój pusty fabryczny uppipe i montuje nowe elementy:turbina ,downpipe,catback,intercooler,pompa paliwa. Czy można wymienić te elementy i odpalić silnik bez strojenia ? Można jeżdzić takim autem ? Pytam, ponieważ montaż części chciałbym wykonać własnoręcznie przy pomocy rodzinnego mechanika, a potem pojechać autem na strojenie.Da się tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Nie. Musisz wystroić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Nie.Musisz wystroić. Powiedz mi czemu tak myślisz ? Pytałem się Carfita ( u niego chyba będę stroił ) i powiedział, że moge graty założyć i spokojnie do niego przyjechać, a chwilowymi przeładowaniami się nie przejmować. Chciałbym mieć pewność , że nie uszkodzę sobie silnika . A swoją drogą budujące jest to, że do tej pory nikt mi nie odradza takich modyfikacji Forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Tarpan, ja ci nie odradzę bo sam idę w tym kierunku miałem bardzo ciekawe pomysły wręcz szalone więc ich nie szokujesz może dla tego ciebie zostawili w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 A swoją drogą budujące jest to, że do tej pory nikt mi nie odradza takich modyfikacji Forestera. a co w tym dziwnego :?: chyba wiesz co chcesz zrobić :wink: w końcu to twój forester btw mniej więcej połowa użytkowników też chciałaby takiej modyfikacji ale z różnych powodów jej nie robi lub nie może zrobić ... ps. Perrin'a a nie Pirrina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Nie.Musisz wystroić. Powiedz mi czemu tak myślisz ? Pytałem się Carfita ( u niego chyba będę stroił ) i powiedział, że moge graty założyć i spokojnie do niego przyjechać, a chwilowymi przeładowaniami się nie przejmować. Chciałbym mieć pewność , że nie uszkodzę sobie silnika . A swoją drogą budujące jest to, że do tej pory nikt mi nie odradza takich modyfikacji Forestera. Mozesz jechac, jesli boisz sie o przeladowania to poprostu nie przekraczaj obrotow po ktorych wlacza sie turbo i tyle. Bez turbo przy kulturze pracy boxera, spokojnie dasz rade sobie dojechac. A czemu maja Ci odradzac? Poprawiasz serie tylko :wink: , poprzez remap bedzie mniej palil (m.in poprawiona zostanie praca wtryskow ktore seryjnie daj za duzo paliwa nie potrzebnie). Pozatym, to poczatek, zaraz dlubniesz zawias, hamulce, zakujesz motor i zalozysz watek w nielegalu swojej turboszynszyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 A swoją drogą budujące jest to, że do tej pory nikt mi nie odradza takich modyfikacji Forestera. po paru odjechanych forkach znudziło się ludziom odradzanie. zresztą zarobi na tym parę osób. nie próbuj tylko myśleć, że masz wyścigówkę. A jak już będziesz super przyspieszał to uważaj na swoich wolniejszych braci - musisz myśleć też za nich bo SUBARU są wszędzie a oni nie patrzą w lusterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 witam! podczepie sie do postu, nie chce remapu bo nie chce problemow z silnikiem (przegrzewanie sie, przedmuchy uszczelki, podperanie sie zaworow), dlatego chce tylko uwolnic wydech czy to bezpieczne, czy warto, czy moge jakos jeszcze poprawic dynamike auta bez remapu ??? ach jeszcze co do zmniejszenia ilosci paliwa podawanego przez wtryski, to sie daje zmodyfiwokac? warto? kosztuje? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 tadaoando, jak nie chcesz robić remapu załóż sobie tylko cat-back czyli przelotowy center i tłumik końcowy a nie ruszaj Downpipe z cat'ami i masz fajny głośniejszy wydech ja jestem po mapie i narazie nie widzę problemów po mapie mniej pali na niskich obrotach jak zacznie dmuchać turbina to wiadomo ile depniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 tadaoando, jak nie chcesz robić remapu załóż sobie tylko cat-back czyli przelotowy center i tłumik końcowy a nie ruszaj Downpipe z cat'ami i masz fajny głośniejszy wydech A czy przypadkiem już nawet przy cat-backu nie pojawią sie z tyłu marchewki? Przy całym przelocie - wiadomo, ale jak się ma sprawa w opisanym tu przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 nie bo masz cat w DP i ewentualnie tam mieszanka się dopala z tego co wiem :roll: musiał byś mieć BOV żeby silni był przelewany, żeby miało się co dopalać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 nie bo masz cat w DP i ewentualnie tam mieszanka się dopala z tego co wiem Aaaaaa... widzisz - może być musiał byś mieć BOV żeby silni był przelewany, żeby miało się co dopalać No tak. W połączeniu z BOVem + niewystrojony samochód robi się prawdziwe "marchewkowe pole" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 nie bo masz cat w DP i ewentualnie tam mieszanka się dopala z tego co wiem Aaaaaa... widzisz - może być musiał byś mieć BOV żeby silni był przelewany, żeby miało się co dopalać No tak. W połączeniu z BOVem + niewystrojony samochód robi się prawdziwe "marchewkowe pole" ale raczej przez cat marchewki nie zobaczysz tylko cat ci się upiecze :roll: bov + przelot bez strojenia to pole marchewkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 tadaoando, jak nie chcesz robić remapu załóż sobie tylko cat-back czyli przelotowy center i tłumik końcowy a nie ruszaj Downpipe z cat'ami i masz fajny głośniejszy wydech ja jestem po mapie i narazie nie widzę problemów po mapie mniej pali na niskich obrotach jak zacznie dmuchać turbina to wiadomo ile depniesz widzisz jest jedno ale, ja nie chce aby byl glosniejszy. kiepsko sie na tym znam ale zbyszek z bajecznej22 proponowal mi wymiane chyba uppipe (jak dobrze rozumiem to ta rura zaraz pod turbina ?). mialo zpowodowac uwolnienie tlumika bez mapy i bez zagrozenia dla silnika. ...a ten center to w ktorym miejscu jest ? toz przed ostatnim tlumikiem ? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 tadaoando, jak nie chcesz robić remapu załóż sobie tylko cat-back czyli przelotowy center i tłumik końcowy a nie ruszaj Downpipe z cat'ami i masz fajny głośniejszy wydech ja jestem po mapie i narazie nie widzę problemów po mapie mniej pali na niskich obrotach jak zacznie dmuchać turbina to wiadomo ile depniesz widzisz jest jedno ale, ja nie chce aby byl glosniejszy. kiepsko sie na tym znam ale zbyszek z bajecznej22 proponowal mi wymiane chyba uppipe (jak dobrze rozumiem to ta rura zaraz pod turbina ?). mialo zpowodowac uwolnienie tlumika bez mapy i bez zagrozenia dla silnika. ...a ten center to w ktorym miejscu jest ? toz przed ostatnim tlumikiem ? tomasz nie jestem pewien ale ty chyba masz up-pipe bez precat'a i jest to część wydechu między kolektorem a turbina Devil z duża puszką podobno jest cichy tak center pipe to element pomiędzy downpipe a końcowym tłumikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się