5hadow Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Dzięki za podpowiedzi. Natomiast wyprzedzanie samochodu jadącego powyżej 120km/h wymaga sporo miejsca. Tym samym 2.0 odpada, jak myslałem. Skoro wszystkie mają takie same hamulce to nie wiem czemu wymienia sie je tylko jako wade przy 3.0. Na czym ta wada polega? Jeszcze o 4x4. Znajomy ostatnio uszkodził napęd w Touaregu bo jezdził kilka dni z jednym kołem mniejszym. Potem dowiedziałem się, że audi A6 quattro wymaga nawet równego bieznika opon aby uniknąć uszkodzenia napedu. Jak jest z subaru w tej kwestii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaroslav Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Przyzwyczajony jestem do spalania 8-14L/100km Jeśli zdecydujesz się na 3.0 to raczej przyzwyczajaj się powoli do spalania 10-17l (chociaż, podobno są kierowcy, którzy w Spec.B osiągnęli poniżej 10... :wink: ) Jak z głośnoscią tych aut powyżej 150km/h (wszystkie silniki)?Chodzi mi zarówno o hałas silników jak i szumy szyv bez ramek. Nie jeździłem BMW 523i, ale w porównaniu do Forka, to Legacy jest dużo lepiej wyciszone (poruszam się po autostradach z prędkościami ok. 140-160 i jest ok. - muzy da się posłuchać). Na co szczególnie uważać w tym modelu? Na poziom oleju w silniku; przynajmniej mój egzemplarz lubi spalić olej, co pewnie wynika z mojego stylu jazdy Słyszalem o wadach hamulców w 3.0 ale na czym ta wada polega? Nie wiem o jakich wadach mówisz? Podobno hamulce są słabe... podobno... ja nie mogę powiedzieć o nich nic złego, poza tym, że trzeba mocno naciskać nogą... Potem dowiedziałem się, że audi A6 quattro wymaga nawet równego bieznika opon aby uniknąć uszkodzenia napedu. Jak jest z subaru w tej kwestii? Podobnie. Z doświadczenia na szczęście nie wiem, ale kilka razy czytałem coś na ten temat na Forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5hadow Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Podobnie. Z doświadczenia na szczęście nie wiem, ale kilka razy czytałem coś na ten temat na Forum ooo, to juz przykre. Myslalem, że tu bedzie inaczej. Nie jeździłem BMW 523i, ale w porównaniu do Forka, to Legacy jest dużo lepiej wyciszone (poruszam się po autostradach z prędkościami ok. 140-160 i jest ok. - muzy da się posłuchać). To myslę jednak, że BMW jest cichsze. Zazwyczaj po autostradzie jezdzę 140-200km/h i spokojnie sie rozmawia z pasażerami. Nie wiem o jakich wadach mówisz? Własnie tez nie wiem. Przeglądałem testy i opinie i praktycznie wszędzie pisano o wadliwych hamulcach 3.0. Ciekaw bylem tylko na czym polega wada. Czy np. jak w bmw 5 na szybkim krzywieniu siękażdych tarcz, czy tez na szybkim zuzywaniu elementów, czy na wadach abs, czy jeszcze na czymś innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 ooo, to juz przykre. Myslalem, że tu bedzie inaczej. Dlaczego miałoby być inaczej? Stały napęd na cztery koła niestety ma pewne wymagania, nieco większe niż te doczepiane protezy szumnie nazywane 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerbera Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Kolego tarcze w legacy i innych sa z GUMI JAGÓD czyli wystarczaja na bardzo krotko,proponowali przy kupnie nowych aut zakup uk. hamulcowego z sti brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5hadow Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Dlaczego miałoby być inaczej? Nigdy nie mialem 4x4 i miałem nadzieję, że te awarie są zwiazane tylko z wyjątkowo skomplikowanymi układami elektronicznymi w autach VW/audi. Troche to uciążliwe aby za kazdym razem zmieniac 4 opony i uważac aby nie wejsc w drift pod złym kątem Kolego tarcze w legacy i innych sa z GUMI JAGÓD kurde, a auta wyglądają jakby nie miały służyc do wyjzdu na działkę dl astarszych małżeństw. Niedobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerbera Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ja komplet tarcze plus klocki wymienialem przy 40kk wiec szału nie ma a naprawde auto służy do ecodrivingu,na szalenstwa byl misiek i tam wystarczyly na 10kk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Ja komplet tarcze plus klocki wymienialem przy 40kk wiec szału nie ma a naprawde auto służy do ecodrivingu To chyba w alpach musisz mieszkać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cerbera Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Krk kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się