Lucass Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Brałem pod uwagę, ale nie mogłem znaleźć nic powyżej 2006r, a założeniem było kupno auta jak najmłodszego, bo wziąłem na firmę i się te 3 lata musi amortyzować :wink: . Poza ty, w 6MPS siedzi chyba jeszcze haldex 2 generacji :? A tam 2 czy 3 generacja Bez przesady. Ja się sparzyłem na panzerwagonach i mam nadzieję że opiszesz obiektywnie doświadczenia na temat nowego nabytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Soft na pewno i powinno być jakieś 310KM i 410-420NM. Nad wydechem się zastanawiam, bo seryjny do najcichszych i tak nie należy, a dźwięk sinika to nie to co STi więc nie widzę sensu. Tym bardziej że zysk z tego jest w granicach 10-15KM i może 20 NM Jak dlubac S3 to tylko Compsport , oni wspolpracuja z MGmotosport a tam ci zrobia wydech na miare.Bedzie tak samo cichy jak seria a zyski przy mapie moga byc spore jednak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 •Stage 1 Chiptuning (300-310Ps, 400-420Nm)•Stage 2 Układ wydechowy (310-320Ps, 410-430Nm) Wg tego ze strony Compotów to róznica jest minimalna. Poza tym jeżdżenie 600km po to żeby zrobić wydech i mapę i tracenie 2-3 dni jest dla mnie bez sensu. W Wawie mam MR-motors który ogarnia wcale nie gorzej VAGi :wink: i zostanę jednak przy samej mapie ale ze zdjętymi limiterami i uruchomiona lewą nogą. Po tej mapie auto robi setkę w 5,1-5,2s i to mi w zupełność i wystarczy, a zaoszczedzone na wydechu 2,5kzł zainwestuję w upalanie Justy :wink: -- 18 lut 2011, o 23:37 -- PS. ESP daje się wyłączyć i nie załacza się samo aż ktoś nie spanikuje i w poślizgu nie dotknie hamulca, więc na śniegu lata pięknymi bokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie moge powidziecz ze MR ci nie ogarnie bo sam ma program od nich u siebie w A4 i uwazam ze jest zrobiny na prawde rewelka , co nie zmienia faktu ze Witek ma nadal relatywnie niewielkie doswiadczenie z 2.0 TFSI na tle Compotow , ale wiem ze robil juz pare S3jek wiec ogarnieci to bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALI Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 gratuluje i zapraszam do Klubu Audi A3/S3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Ja w 200% polecam Witka jest równy gość ma super podejście do klienta i ma łeb jak sklep ogarnia temat ostro...już parę mocnych benzyn wystroił a mniejsza liczba aut w porównaniu do ComSportu wynika po prostu z tego że krótszy czas zajmuje się benzynami :wink: ComSport też jest super dwóch znajomych ma auta od nich i są mega zrobione ( wydech, IC ) i super wystrojone a trzech znam co mają auta po modach w MR u Witka plus ja czwarty bo też swoje auto tam robiłem i Compoty i Witek są profi mega profi to według mnie 2 najlepsze firmy w PL od modów grupy VAG i w dieslu i w benzynie i wybór zależy już indywidualnie...jak ktoś ma np. bliżej do Compotów niech uderza do nich jak ktoś ma bliżej do Witka to do Witka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.