Xbike Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Czy orientujecie się z jakmi problemami może się wiązać adaptacja silnika 2,0 TURBO /Europa/ z roku 2004 do wersji RS 2,5 2005 z rynku amerykańskiego? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Orientujemy. Z bardzo wieloma. W paru wątkach już była o tym mowa, chyba między innymi w wątku zatytułowanym 10.01 @ 230. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Gdzies ktoś coś pisał o wiązce całej - tyle mi w głowie zostało, bo takie hardcore'owe sprawy techniczne mi nie leżą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 to pewnie jeszcze dacie rade podpowiedziec kto w w-wie moglby sie zajac taka operacją. Milo byloby jakis konkret 8) i jezeli rowniez gdzies juz bylo to przepraszam. Gwoli scislosci owy RS dostal nieco spodem i niezbyt chetnie bedzie dalej wspolpracowal silnikowo a poniewaz mam rowniez WRX-a po demolce blacharskiej = pomysł Wash&Go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 oczywiscie adresy ASO Subaru są mi znane :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 www.czoper.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Tak bardzo ogolnie, to swap prezetuje sie tak: http://www.licmotorsports.com/conversion.htm http://garagetuning.com/wrx%20swap.htm Z tego co widzie to najwiecej czasu (i pieniedzy za robocizne) zabieraja kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Żaden przyzwoity warsztat nie podejmie się zrobienia tego w cenie, która będzie później akceptowalna dla nabywcy tego czegoś co "dostało nieco spodem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 bardzo chetnie sam pojeżdże przez jakiś czas takim "składakiem" o ile oczywiście ktoś to zrobi jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 No dobrze, to napiszę jeszcze raz, żeby nie było wątpliwości. Robiłem przeróbkę auta na turbo z wolnossącego. Nie pasuje praktycznie nic. Powiem jeszcze więcej - robili też coś takiego w VTG i potwierdzają, że z ekonomicznego punktu widzenia nie ma to żadnego sensu. Być może w nowych budach ujednolicili wiązkę - ale w starych to nie pasowało NIC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 ok dzieki, jeszcze raz temat przemyśle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi