spawalniczy Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Mam pytanie do użytkowników poprzedniego modelu legacy. Jak zachowuje się u Was klimatyzacja, kiedy po porannym odpaleniu przełączycie ją w tryb auto? U mnie włącza się tylko nawiew na szybę a dmuchawa pracuje na najwolniejszych obrotach. Tak ma być? Zazwyczaj jeżdżę na ręcznym ustawieniu, więc nie mam punktu odniesienia. Ostatnio jednak padło mi webasto i zacząłem eksperymentować z innymi ustawieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 U mnie tak właśnie jest. W trybie auto, po poranym odpaleniu nawiew ustawia się na szybę, a wentylator na najniższe obroty, potem w miarę rozgrzewania się silnika, nawiew przestawia się na szybę i nogi, później tylko na nogi i zwiększają się odpowiednio obroty wentylatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Potwierdzam. Tak wlasnie jest. Automat czeka na rozgrzanie silnika i dopiero zmienia kierunek i sile nadmuchu. To, ze pozniej wali w nogi goracym do upadlego, to juz inna historia i urok Legacy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Dzięki za info - czyli TTTM. To, ze pozniej wali w nogi goracym do upadlego, to juz inna historia i urok Legacy... Faktycznie - jak na rozgrzanym silniku jak włączę tryb automatyczny, to dmucha tylko na nogi. Nie ma jak sterowanie ręczne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Faktycznie - jak na rozgrzanym silniku jak włączę tryb automatyczny, to dmucha tylko na nogi. Nie ma jak sterowanie ręczne! Wszystko zależy od tego jaką temperaturę ustawisz i jaka jest temperatura na zewnątrz! Ja z automatem doszedłem do porozumienia: nie zmuszam go do szybkiej zmiany temperatury w kabinie, a on w zamian odwdzięcza się łagodnym traktowaniem :wink: Jeśli na zewnątrz jest np. -5 st C to najpierw ustawiam temperaturę na 15 st. - klima wieje maksymalnie na 2-3 biegu. Jak zmniejszy obroty do 1-2 biegu, to ja zwiększam żądaną temp. do 17 st. C - klima znów zwiększa bieg o 1-2 stopnie... Tak po pewnym czasie dochodzę do optymalnej 20,5 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Dzięki za info - czyli TTTM. Dokładnie, zanim wskazówka nie dojdzie do pierwszej kreseczki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 urok Legacy Marudzicie. W Madzi6 wystarczy, że temp. nagrzewnicy jest minimalnie wyższa niż wewnątrz i już zaczyna się 'huragan'. Najgorzej, jak wewnątrz jest -15 to chce odmrozić ręce tą wichurą. W Legasiu jest znacznie bardziej user-friendly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel2505 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Marudzicie. W Madzi6 wystarczy, że temp. nagrzewnicy jest minimalnie wyższa niż wewnątrz i już zaczyna się 'huragan'. Najgorzej, jak wewnątrz jest -15 to chce odmrozić ręce tą wichurą. W Legasiu jest znacznie bardziej user-friendly. To chyba miałeś coś nie tak w tej maździe 6. W mojej Automatyczna klimatyzacja działała wręcz idealnie. Zaczynała dmuchać dopiero jak powietrze było ciepłe. Prawie cały rok miałem włączone auto na 20'C i było idealnie. Jeśli na zewnątrz jest np. -5 st C to najpierw ustawiam temperaturę na 15 st. - klima wieje maksymalnie na 2-3 biegu. Jak zmniejszy obroty do 1-2 biegu, to ja zwiększam żądaną temp. do 17 st. C - klima znów zwiększa bieg o 1-2 stopnie... Tak po pewnym czasie dochodzę do optymalnej 20,5 st. Sorry za ot ale po tej wypowiedzi przypomniała mi się scena z "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz", "Ja to mam prosze pana bardzo dobre połączenie wstaję 3:30 i idę 8km do PKS-u...." Tak mniej więcej jak droga tego Pana do pracy wygląda walka z AC Auto w Legacy. Chyba trzeba się więcej nakręcić niż przy manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Sorry za ot ale po tej wypowiedzi przypomniała mi się scena z "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz", "Ja to mam prosze pana bardzo dobre połączenie wstaję 3:30 i idę 8km do PKS-u...." Tak mniej więcej jak droga tego Pana do pracy wygląda walka z AC Auto w Legacy. Chyba trzeba się więcej nakręcić niż przy manualu Dokładnie... Klima chyba po to jest automatyczna, żeby ustawić temperaturę którą ma osiągnąć i utrzymywać. I zapomnieć, że istnieje. Tak to przynajmniej działa w innych samochodach... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jest jeszcze jeden mankament tej klimy - nie da się sterować temperaturą jednocześnie na obie strefy, trzeba kręcić dwoma gałkami :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się