czester101 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam serdecznie. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem wymarzonej subarynki. Autko wymaga trochę pracy i proszę was o kilka rad. Po pierwsze: wymienić muszę tylne lewe łożysko. Ceny wahają się od 100 do 300 pln, na jakie się zdecydować? Po drugie: samochodzik na prostej drodze zaczyna delikatnie "pływać" ściąga delikatnie w prawą stronę. Trzeba więc tochę go delikatnie kontrować. Nie wiem czy jest to wina ustawienia geometri, czy też ma to związek z wysypanym łożyskiem. Moje autko to Subaru Impreza 1,8 94r sedan. Jeśli możecie, to bardzo liczę na wasze opinie zanim udam się do jakiegoś warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Obawiam sie, ze bez wizyty w warsztacie i pomiarow geometrii to nikt tutaj nic nie wywrozy. Ale znam ten bol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 na Twoim miejscu zaczalbym od sprawdzenia geometrii co do łożyska - zamontuj porządne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Po wymianie końcówek drążka i ustawieniu geometrii samochód powinien sie lepiej prowadzić Nistety przyczyn śćiągania auta może być wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester101 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Poprzedni właściciel wymieniał łączniki stabilizatora, sworzeń wahacza i tuleje wahacza. Później podobno zrbiona była zbieżnoś. Mam koleszkę w serwisie nissana więc spawdzimy geometrię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Pewnie zmieniałeś opony i jeżdzisz teraz na zimówkach 8) Warto sprawdzić ciśnienie w oponach . Można by zamienić koła z przodu na tył. Czasem pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Łożysko weź porządne, co nie znaczy najdroższe. Napisz jakiego producenta i za ile i coś sie doradzi. Dobre są japońskie NKN. Co do ściągania to przyczyn może być wiele, poczynając od opon, poprzez uszkodzone/zuzyte elementy zawieszenia i geometrię, po np. blokujący hamulec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester101 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opony mam wielosezonowe (niestety) na felgach 16 195/45 trochę za szeronie jak na zimę, ale napęd 4x4 robi swoje i nie nie wnikam w śnieg czy zaspy. Kupiłem już stalówki 14 ale jest problem z oponami bo w hurtowniach nie mogę nic dobrać (są ale ceny kosmos od 250 w górę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opony mam wielosezonowe (niestety) na felgach 16 195/45 trochę za szeronie jak na zimę, ale napęd 4x4 robi swoje i nie nie wnikam w śnieg czy zaspy. Kupiłem już stalówki 14 ale jest problem z oponami bo w hurtowniach nie mogę nic dobrać (są ale ceny kosmos od 250 w górę) Opony powinny być 175/70R14 lub ewentualnie 185/65R14. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się