Skocz do zawartości

czester101

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czester101

  • Urodziny 20.06.1975

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    EŁK
  • Auto
    GT MY99

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czester101

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mój mechanior miał rację. SPRĘŻYNY były albo cięte albo nie od tego modelu (brakuje 1/2 zwoju). Amortyzatory leżały na odbojach. Po wymianie na nowe sprężyny subarynkę prowadzi się wyśmienicie. Dopiero teraz doceniam to autko na naszych drogach. Nie podbija przodu i super wybiera dziurawe drogi. Zostało mi tylko wymienić rozbite odboje, łożysko MacPhersona, ustawić geometrię i śmigać. Jeśli chodzi o zbijawkę na temat "rajdówki" miałem raczej na myśli legędę subaru, fenomenalny napęd 4x4 i to z czym ludziska sobie kojarzą SUBARU. "Świnek" nie posiadam a moje 103Km daję sobie świetnie radę (narazie mi wystarczy, ale kiedyś przyjdzie czas na WRX lub GT Kończąc post przytoczę słowa jednego z forumowiczów JEST SUBARU JEST IMREZA Dziekuję za porady i pozdo.
  2. Jeśli chodzi o zakręty to maszrację nie ma różnicy czy szybko czy wolno. Wchodzisz jak po szynach.
  3. Auto kupiłem miesiąc temu. To moja pierwsza subaryna. Kupując nie wnikałem w zawieszenie że jest twarde. (rajdówka ma tak mieć ... pomyślałem). Po trasie do domu (450km) nie przeszkadzało mi to (adrenalina... chyba). Zawieszenie nie jest napewno jakieś super markowe. Sprężyny i reszta, wyglądają na seryjne.
  4. Po wizycie w warsztacie okazuje sie, że w mojej subarynce przednie zawieszenie wcale nie pracuje. Przy nacisku na przednią oś uginają się opony a amory ani drgnął. Mam dylemat czy jest to wina sprężyn czy amortyzatorów. Myślałem że sprężyny mają odcięty jeden zwój (jest 4), ale chyba ma tak być. Co wy na to? -- Pn sty 10, 2011 7:40 pm --
  5. Opony mam wielosezonowe (niestety) na felgach 16 195/45 trochę za szeronie jak na zimę, ale napęd 4x4 robi swoje i nie nie wnikam w śnieg czy zaspy. Kupiłem już stalówki 14 ale jest problem z oponami bo w hurtowniach nie mogę nic dobrać (są ale ceny kosmos od 250 w górę)
  6. Poprzedni właściciel wymieniał łączniki stabilizatora, sworzeń wahacza i tuleje wahacza. Później podobno zrbiona była zbieżnoś. Mam koleszkę w serwisie nissana więc spawdzimy geometrię.
  7. czester101

    pływająca impreza

    Witam serdecznie. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem wymarzonej subarynki. Autko wymaga trochę pracy i proszę was o kilka rad. Po pierwsze: wymienić muszę tylne lewe łożysko. Ceny wahają się od 100 do 300 pln, na jakie się zdecydować? Po drugie: samochodzik na prostej drodze zaczyna delikatnie "pływać" ściąga delikatnie w prawą stronę. Trzeba więc tochę go delikatnie kontrować. Nie wiem czy jest to wina ustawienia geometri, czy też ma to związek z wysypanym łożyskiem. Moje autko to Subaru Impreza 1,8 94r sedan. Jeśli możecie, to bardzo liczę na wasze opinie zanim udam się do jakiegoś warsztatu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...