Swoon Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Witam Od jakiegos czasu niepokoja mnie nastepujace dolegliwosci mojego Forysia rok produkcji 2000 przebieg 141tys serwisowany: Falujace obroty czarny dym z rury osadzający sie na zderzaku, zapach nieprzepalonego paliwa z rury wydechowej. Jakies 3 tys kilometrow temu mialem wymieniane sprzeglo zdejmowali IC moze to cos z tym? Moze nie przepala? Gdy silnik pracuje na biegu jalowym obroty spadaja do 400 obr/min i tak sie jakis czas utrzymuja Od czaego zaczac kable zaplonowe, swiece, przeplywomierz, sonda lambda? Sam nie wiem? Komputer? Pomocy Acha oleju nie ubywa, turbina pracuje dobrze, silnik przy ok 2tys obr/min lekko szarpie Pozniej idzie rowno. W silniku nie slychac stukow pukow Co powiedza medrcy tego swiata? Czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Swoon, moja myśli, że masz okrutnie przelaną (za dużo paliwa) mieszankę. Prawdopodobnie : - lambda, zwana przez niektórych lambadą , - silnik krokowy. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoon Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 jak to sprawdzic jak zdiagnozowac nie wymieniajac polowy auta? -- Pt gru 17, 2010 9:59 am -- Grzesiek mowisz silnik krokowy ale wystarczy wyczyścić czy cos wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Swoon zobacz tutaj viewtopic.php?f=22&t=139841&view=unread#unread i zacznij od wyczyszczenia przepływki (to jest remedium na większość tego typu dolegliwości, przynajmniej na początek ) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Z lambada musisz podjechac do speca jakiegokolwiek, który miernikiem ogarnie - czy lambda stoi czy jest sprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Z lambada musisz podjechac do speca jakiegokolwiek, który miernikiem ogarnie - czy lambda stoi czy jest sprawna Ewentualnie wkręć drugą, jeżeli miałbyś taką możliwość. Ja tak w legasie zrobiłem - akurat okazało się, że sonda była ok :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoon Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 jutro umowilem sie do goscia z Elblaga twierdzi ze ogarnia temat subaru. Sam byl/jest posiadaczem Imprezy. Bede szukal co jest problemem i o wynikach poinformuje Dzieki wszystki za wskazowki. Jakby ktos mial cos do powiedzenia zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Osobiście stawiam flaszkę, że to nie sonda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Swoon, to o czym napisał BartZ jest również godne wzięcia pod uwagę. Dodatkowo, przepływka (MAF - przepływomierz powietrza) a raczej jej pad jest cholernie zdradziecki w skutkach. Aż do wytopienia tłoków ale to przy zbyt ubogiej mieszance, u Ciebie mam wrażenia, że jest dużo za bogata. Reasumując - przepływkę skontrolujcie KONIECZNIE :!: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się