Skocz do zawartości

Pierwsze pytania związane z nabyciem STI


JKmotors

Rekomendowane odpowiedzi

Sie zgadzam, ale pierwotne pytanie bylo czy wypiecie bezpiecznika ABSu wplywa na DCCD, wiec moja odpowiedz brzmiala wplywa :mrgreen: A ze mozna to obchodzic na podane sposoby to i owszem, dalej tylko jest problem z AUTO.

 

No to po jednym :mrgreen:

 

No to siup ! :mrgreen:

 

-- 18 gru 2010, o 18:26 --

 

Mervin, bardzo pomogłeś :)

 

Dzieki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mis ie ze smochod hamowac bedzie tak samo bez wzgledy na to czy jestes w trybie LOCK, w trybie OPEN, czy AUTO (przy zalozeniu ze wciskasz sprzeglo, hamulec i zatrzymujesz auto)(bo przy hamownaiu silnikiem wydaje mi sie ze LOCK jakos wieksze opory bedzie stawial niz OPEN, a co za tym idzie spiety naped powinien skracac droge hamowania

Mervin w sumie dobrze pisze, ale to hamowanie(Droga Hamowania) nie będzie wyraźnie zalezne od trybu ,gdy hamujesz z ABS.Bo gdy bez ABS to naOPEN możesz łatwiej zblokować jedną z osi(strata na hamowaniu),a Na LOCK obie osie bardziej "trzymaja się kupy".

No I hamowanie silnikiem nie przyniese szkody napędom do czasu gdy nie hamujesz co chwila z blokadą kół, tak samo jak sie rozpędzasz z buta po śliskim i co chwila któreś z kół traci trakcję, a szpery chcą to wyrównać .NIe mówmy zresztą o szkodach -wszystko sie zużywa, Byle używać z głową :) .pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie zgadzam, ale pierwotne pytanie bylo czy wypiecie bezpiecznika ABSu wplywa na DCCD, wiec moja odpowiedz brzmiala wplywa :mrgreen: A ze mozna to obchodzic na podane sposoby to i owszem, dalej tylko jest problem z AUTO.

 

No to po jednym :mrgreen:

 

:?: :?: :?: :shock:

 

Nic takiego nie pisałem :shock: :!:

 

 

Ale brzmi tak mądrze, że może już tak zostać... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
California, czyli możemy obiektywnie ustalić, że przydaje się w sytuacjach skrajnych, opisanych przez Merrvina i do lansu :wink: Jest jakis kompromis i sukces :mrgreen:

 

Przypomniałem sobie, że miałem spróbować double cluch przy zimnym oleju w skrzyni. I przydaje się nawet bardzo. Szczególnie przy zmianie z 1 na 2. Wystarczy puknąć drugi raz w sprzęgło i dwójka z którą trzeba się zwykle siłować, po prostu wpada sama na miejsce. Bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...