Mervin Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Sie zgadzam, ale pierwotne pytanie bylo czy wypiecie bezpiecznika ABSu wplywa na DCCD, wiec moja odpowiedz brzmiala wplywa A ze mozna to obchodzic na podane sposoby to i owszem, dalej tylko jest problem z AUTO. No to po jednym No to siup ! -- 18 gru 2010, o 18:26 -- Mervin, bardzo pomogłeś Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Wydaje mis ie ze smochod hamowac bedzie tak samo bez wzgledy na to czy jestes w trybie LOCK, w trybie OPEN, czy AUTO (przy zalozeniu ze wciskasz sprzeglo, hamulec i zatrzymujesz auto)(bo przy hamownaiu silnikiem wydaje mi sie ze LOCK jakos wieksze opory bedzie stawial niz OPEN, a co za tym idzie spiety naped powinien skracac droge hamowania Mervin w sumie dobrze pisze, ale to hamowanie(Droga Hamowania) nie będzie wyraźnie zalezne od trybu ,gdy hamujesz z ABS.Bo gdy bez ABS to naOPEN możesz łatwiej zblokować jedną z osi(strata na hamowaniu),a Na LOCK obie osie bardziej "trzymaja się kupy". No I hamowanie silnikiem nie przyniese szkody napędom do czasu gdy nie hamujesz co chwila z blokadą kół, tak samo jak sie rozpędzasz z buta po śliskim i co chwila któreś z kół traci trakcję, a szpery chcą to wyrównać .NIe mówmy zresztą o szkodach -wszystko sie zużywa, Byle używać z głową .pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Sie zgadzam, ale pierwotne pytanie bylo czy wypiecie bezpiecznika ABSu wplywa na DCCD, wiec moja odpowiedz brzmiala wplywa A ze mozna to obchodzic na podane sposoby to i owszem, dalej tylko jest problem z AUTO. No to po jednym :?: :?: :?: :shock: Nic takiego nie pisałem :shock: :!: Ale brzmi tak mądrze, że może już tak zostać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Czy Mervin czy nikko, nieważne, dobrze gada, po jednym koniec OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 California, czyli możemy obiektywnie ustalić, że przydaje się w sytuacjach skrajnych, opisanych przez Merrvina i do lansu :wink: Jest jakis kompromis i sukces Przypomniałem sobie, że miałem spróbować double cluch przy zimnym oleju w skrzyni. I przydaje się nawet bardzo. Szczególnie przy zmianie z 1 na 2. Wystarczy puknąć drugi raz w sprzęgło i dwójka z którą trzeba się zwykle siłować, po prostu wpada sama na miejsce. Bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się