subar_u Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Padl taki pomysl ale nikt sie jeszcze nie zebral wiec ja otwieram wątek tylko na temat GT5 8) piszcie jakie macie rekordy jakim autem i moce ktora ten czas wykreciliscie:) ja mam pare dni straty w graniu wiec musze nadgonic towarzystwo. Jesli ktorys mod uzna watek za zbedny to niech zamknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 lepiej napisz czy warto dla tej gry kupić konsole :roll: szczególnie chodzi mi o zestawienie imprezy/evo i toru top gear nurburgring tez tam jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Padl taki pomysl ale nikt sie jeszcze nie zebral wiec ja otwieram wątek tylko na temat GT5 8) piszcie jakie macie rekordy jakim autem i moce ktora ten czas wykreciliscie:) ja mam pare dni straty w graniu wiec musze nadgonic towarzystwo. Jesli ktorys mod uzna watek za zbedny to niech zamknie To moze co by bylo sprawiedliwie, a przy okazji jakies trofeum by wpadlo - zrobmy "konkurs" w tym temacie: "GT-R Official Record Achieve a time of 7'29.03 on the Nürburgring Nordschleife in a Nissan GT-R '07. The record must be achieved in a Time Trial in the Arcade mode version of the car with tires of Sports Hard grade or lower equipped." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 dobra a moze ktos mi powie jak sobie ustawic guziki na kierownicy po swojemu. bo kombinuje i albo jestem slepy albo... a wogole to ciekawe dlaczego nie ma odrazu logitech G27 w grze??? sa te same kierownice co w prologue a o bylo juz dawno temu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 A ja proponuję zmienić zasady i używać jakiegoś Subaraka na Nurburgringu :!: też w arcade, z konkretnym setupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 -Nowe STI Sedan -Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1. -Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-) Mój pierwszy przejazd: 1:16:826. Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony Hawk STI 320 koni na sportowej średniej 1:09:629 po 5 okrążeniach żeby opony zagrzać Bez kontroli trakcji i ABS z realistyczną przyczepnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 a gdzie sie w ogole wybiera tryby miedzy arcade a realistyczna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Moja żonka w STI MY11 seria, opony sportowe twarde na Nurginburingurrugrinbringringu miała 8:45 która z was to pobije? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 -Nowe STI Sedan-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1. -Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-) Mój pierwszy przejazd: 1:16:826. Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8) moj czas to 1:14:669 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 a gdzie sie w ogole wybiera tryby miedzy arcade a realistyczna ? Jest taka opcja gdy ustawiasz kontrole trakcji i abs a na samym dole masz przyczepność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 -Nowe STI Sedan-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1. -Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-) Mój pierwszy przejazd: 1:16:826. Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8) moj czas to 1:14:669 1:14:274 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 -Nowe STI Sedan-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1. -Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-) Mój pierwszy przejazd: 1:16:826. Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8) moj czas to 1:14:669 1:14:274 jutro wykrece lepszy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 hercooles, ale to dotyczy jedynie mokrej nawierzchni :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 Acha:) any way ja zawsze wszystko off i realizm na maksa jak się da:).Chyba popełniłem małą gafę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 -Nowe STI Sedan-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1. -Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-) Mój pierwszy przejazd: 1:16:826. Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8) moj czas to 1:14:669 1:14:274 jutro wykrece lepszy 8) 1:13:977 8) ale nie bylo latwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ustalmy zasadny. Jaki tor jakie ustawienia ! Może przygotujemy się do tej akcji Nie dość, że polski oddział Sony Computer Entertainment w ciągu kolejego miesiąca ma zamiar pokazać Gran Turismo 5 graczom z całej Polski (pamiętacie przyczepy jeżdżące po największych miastach?), to na dodatek umożliwi wygranie wycieczki na prawdziwy tor Nurburging wraz z ekipą Top Gear. Wszelkie potrzebne informacje znajdziecie w rozwinięciu newsa, w treści oficjalnej notki prasowej wystosowanej przez SCEP Coś nie mogę na razie znaleźć konkretnych dat i miejsc objazdu tej przyczepy Wiec tor Nurburging duża pętla. Wszystkie ułatwiacie OFF Opony jakie kto chce. Samochód oczywiście STI MY11 tuningowane jak kto chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ustalmy zasadny. Jaki tor jakie ustawienia ! Może przygotujemy się do tej akcji Nie dość, że polski oddział Sony Computer Entertainment w ciągu kolejego miesiąca ma zamiar pokazać Gran Turismo 5 graczom z całej Polski (pamiętacie przyczepy jeżdżące po największych miastach?), to na dodatek umożliwi wygranie wycieczki na prawdziwy tor Nurburging wraz z ekipą Top Gear. Wszelkie potrzebne informacje znajdziecie w rozwinięciu newsa, w treści oficjalnej notki prasowej wystosowanej przez SCEP Coś nie mogę na razie znaleźć konkretnych dat i miejsc objazdu tej przyczepy Wiec tor Nurburging duża pętla. Wszystkie ułatwiacie OFF Opony jakie kto chce. Samochód oczywiście STI MY11 tuningowane jak kto chce Moze Nurburging, tryb arcade (będzie sprawiedliwie), STI MY11, wszystko na OFF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 abs 1 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 abs 1 ? Raczej tak BTW: Czy ktos kapuje zachowanie auta bez ABS'u w tej grze? Ja tego kompletnie nie ogarniam. Niby nie miałem nigdy samochoduz bez abs, ale wydaje mi sie ze auto z zablokowanymi kolami powinno sunąc do przodu pomimo skrecania kołami, a po puszczeniu gazu powinno odzyskiwac sterowność. Tutaj fura lata jak żyd po pustym sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 -Nowe STI Sedan-Seryjne. Opony "sportowe twarde". Kontrola trakcji wylączona. ABS na 1. -Tor: Eiger Nordwand, krótki, suchy, nie odwrócony ;-) Mój pierwszy przejazd: 1:16:826. Ciekawy jestem, czy to w miarę szybko 8) moj czas to 1:14:669 1:14:274 jutro wykrece lepszy 8) 1:13:977 8) ale nie bylo latwo 1.12.122 i wydaje mi się że jeszcze jestem w stanie urwać coś z końcówki No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 1.12.122 i wydaje mi się że jeszcze jestem w stanie urwać coś z końcówki No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie ten czas to juz cos majstrowane musialo byc w aucie 8) co do jazdy na nurburgring jest chyba roznica w przerobkach auta to albo ustalmy ze seria jedziemy albo na max podkrecony. bo seria ma 300KM a moj podkrecony ponad 500KM plus zawias i cala reszta wiec bedzie duza roznica 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 1.12.122 i wydaje mi się że jeszcze jestem w stanie urwać coś z końcówki No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie ten czas to juz cos majstrowane musialo byc w aucie 8) co do jazdy na nurburgring jest chyba roznica w przerobkach auta to albo ustalmy ze seria jedziemy albo na max podkrecony. bo seria ma 300KM a moj podkrecony ponad 500KM plus zawias i cala reszta wiec bedzie duza roznica 8) Jechałem serią na twardej sportowej z abs na 1.Nurburg ring też uważam że serią będzie bardzo miarodajnie.Na sportowej średniej bez kontroli trakcji napędy40/60 Abs na 1. Zaraz przejadę nurburgring i zobacze mniej więcej jakie czasy można wykręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 No to nurburgring sti 11 abs na jeden opony powiedzmy sportowe średnie i ogień wydaje mi się że będzie w miarę realistycznie Jak bedziemy jezdzic w trybie arcade to auto będzie seryjne - tam nie ma mozliwosci tuningu - wydaje mi sie ze tak bedzie najsprawiedliwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 Pojechałem STI 11 Nurburgring a trybie ARCADE tak jak się umawialiśmy Bez kontroli z Abs na 1 opony sportowe średnie. hercooles26 login na GT5. Czas........................7:51:723 weryfikujcie bo nie mam pojęcia czy to szybko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi