Jump to content

jak podnieść imprezę


ferster

Recommended Posts

Jeżdżę imprezą pierwszej generacji, traktując jak samochód terenowy. Codzienna jazda po lesie. Auto jest naprawdę dzielne i solidne, jedno czego trochę brakuje to prześwit. Pytanie czy ktoś próbował podwyższać auto i w jaki sposób to zorbić, jakie springi będą pasowały itp?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja mam na swoich AGX-ach OEM-owe sprężyny od tej wersji i jak chcesz to mogę jutro zdjęcia porobić i jakoś późnym wieczorem Ci wkleić jak to wygląda, około 5-6cm prześwitu więc dosyć sporo... próbuję się przyzwyczajać...

Link to comment
Share on other sites

Ja mam na swoich AGX-ach OEM-owe sprężyny od tej wersji i jak chcesz to mogę jutro zdjęcia porobić i jakoś późnym wieczorem Ci wkleić jak to wygląda, około 5-6cm prześwitu więc dosyć sporo... próbuję się przyzwyczajać...

możesz powiedzieć jak tym sposobem podniosłes auto? bo wydaje mi się że nic się nie zmieniło.

 

ferster,

- możesz wsadzić sprężyny z kombi N/A - dłuższe są

- możesz wsadzić amory i sprężyny z forka - będzie wyraźnie wyżej

- na allegro widziałem jakieś specjalne dytanse między mocowanie amora a budę, nie wiem co to warte ale jest coś takiego

Link to comment
Share on other sites

[quote name='"adaś

ferster' date='

- możesz wsadzić sprężyny z kombi N/A - dłuższe są

[/quote']

 

 

chyba nic nie da bo skoro dluzsza sprezyna to zostanie bardziej skompresowana przy tym samym amorku , no chyba ze sie amorek tez rozciagnie :D

Link to comment
Share on other sites

adaś, ja napisalem nie z potrzeby zanegowania twojej teorii tylko z wlasnych niekoniecznie slusznych przemyslen :D

bo jak masz ten sam amor i dasz w niego dluzsze sprezyny to i tak sie zgniota do stanu tych ktore byly poprzednio ( dobrze rozumuje czy nie ??)

Link to comment
Share on other sites

a nie jest tak ze jak wyjmiesz amorka to on sie rozciaga max

pamietam kiedys wymienialem amory w clio i zakladalem sprezyne to musialem ja zgniesc takimi specjalnymi srubami

a jak dalem krotsze sprezyny to i tak amor rozciagnal sie na maxa :mrgreen:

ale w subim moze byc odwrotnie

adas pw btw

Link to comment
Share on other sites

a nie jest tak ze jak wyjmiesz amorka to on sie rozciaga max

pamietam kiedys wymienialem amory w clio i zakladalem sprezyne to musialem ja zgniesc takimi specjalnymi srubami

a jak dalem krotsze sprezyny to i tak amor rozciagnal sie na maxa :mrgreen:

ale w subim moze byc odwrotnie

adas pw btw

Masz racje kolumna po wyciągnięciu będzie miała taką samą długość. Ale dłuższa sprężyna (zakładam resztę jej parametrów i wymiarów jako takie same) będzie miała większe napięcie wstępne a co za tym idzie mniej usiądzie pod obciążeniem samochodu -> samochód będzie podniesiony

Link to comment
Share on other sites

Ja mam na swoich AGX-ach OEM-owe sprężyny od tej wersji i jak chcesz to mogę jutro zdjęcia porobić i jakoś późnym wieczorem Ci wkleić jak to wygląda, około 5-6cm prześwitu więc dosyć sporo... próbuję się przyzwyczajać...

możesz powiedzieć jak tym sposobem podniosłes auto? bo wydaje mi się że nic się nie zmieniło.

 

Wiesz powiem Ci że miałem go wcześniej na 195/60/r15 wczesniej i wyobraź sobie ze nie dało się wsadzić 2 palcy między błotnik a profil opony, z tego względu że miałem te oto sprężyny STREETLINEFEDERN.JPG btw. mam je na sprzedaż info na pw. A tak czy inaczej patrząc na inne imprezki teraz to wygląda mniej więcej tak jak ten kombi na lawecie.

Link to comment
Share on other sites

Ale to co opisałeś nie pomoże załozycieloi tematu, bo wcześniej miałeś niżej a teraz masz serię, albo masz wyżej bo ktoś Ci sprzedał sprężyny z kombi, albo z WRXa New Age. A kolega pewnie ma serię i chce wyżej.

Też miałem wcześniej seria+seria a teraz seria+agx, różnicy w wysokości raczej nie było, opony w tym i tym zestawie były 195/60/15, 205/55/15, 205/55/16, i 205/50/16.

W przyszłym tygodniu będą sprężyny z WRXa JDM, mam nadzieje że będzie niżej.

(cały czas mowa o sedanie z lawety)

Link to comment
Share on other sites

No mój na tych sprężynach co miałem zapewne stałby dokładnie tak jak ten sedan, ale że zima 1000lecia idzie :D wolę się przygotować żeby za pług nie robić 8)

Sedan do zdjęcia pozował z seryjnymi sprężynami, z AGXami tylko z tyłu :)

Link to comment
Share on other sites

podejdzie techniczne kombi i sedan maja taki sam zawias..... roznica w parametrach tylniej sprezyny i amora.

Ja zakladalem z sedana do kombi i bylem bardzo zadowolony

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...