BlindNomad Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, mam impreze 1.6( tak wiem dumnie to brzmi) 4WD 95rok, od jakiegos czasu tlucze mi sie przegub, chcialem go wymienic,ale niestety nie wiem ktorej firmy najlepiej byloby wybrac? Ma ktos moze dojscia do tanszych czesci? Robil moze ktos z was to sam u siebie? Sa jakies problemy ze zbiciem?? Pozdrawiam i z gory dziekuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Regenerować nie chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 2 miesiące jak wymieniałem z przodu zewnętrzny jako że ze od nowości nie dotykane było problem był ale do zrobienia za przegub 200pln i jest oki.Z jakiej firmy nie pamiętam niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 2 miesiące jak wymieniałem z przodu zewnętrzny jako że ze od nowości nie dotykane było problem był ale do zrobienia za przegub 200pln i jest oki. uff, przebrnąłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlindNomad Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 A jaki jest koszt regeneracji? Wymieniłbym sobie sam, widzialem na Alledrogo za 170zł firmy HDK i z tego co pamietam to jest w miare dobra firma( brali od nich czesci w moim warsztacie,kiedy jeszcze pracowalem) ale moze ktos ma lepsza cene ? U mnie tez sa jeszcze seryjne jak wszystko w tym aucie ( poza łacznikiem stabilizatora). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 BlindNomad Wymieniałem na HDK kiedyś przegub. On to i może ok. ale osłony padły mi zimą-popękały. Zatem proponowałbym lepsze gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ja bym proponował jakiekolwiek przeguby, ale z oryginalną gumą. W nowych gumach jest bardzo mały zabrzeg na którym trzyma się opaska, albo wcale go nie ma. Oryginalna guma szybciej pęknie niż opaska spadnie a za nią guma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 BlindNomad, lepiej kup używkę. Całą półoś z dwoma przegubami, po zdjęciu koła masz do odkręcenia chyba tylko 2 śruby i do wybicia jeden sworzeń (przy skrzyni). Jak dobra używka to pojeździsz dłużej a koszt mniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlindNomad Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Orginalna gume mam jeszcze dobra,wiec najwyzej zmienie przegub, a gume zaloze stara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 BlindNomad Wymieniałem na HDK kiedyś przegub. On to i może ok. ale osłony padły mi zimą-popękały. Zatem proponowałbym lepsze gumy. W serwisie kupowałem oryginale osłony i wierzcie nie zapłaciłem jak za zboże Z oryginalnymi zapinkami jakieś 38 zł za szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlindNomad Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Rzeczywiscie, cena jak za chinczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilja666 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 BlindNomad Tytuł: Przeguby Nowy postNapisane: Pn lis 15, 2010 11:07 pm Offline ..:: Świeżynka ::.. Posty: 6 Auto: Impreza 1.6 Kombi 95r Witam, mam impreze 1.6( tak wiem dumnie to brzmi) 4WD 95rok, od jakiegos czasu tlucze mi sie przegub, chcialem go wymienic,ale niestety nie wiem ktorej firmy najlepiej byloby wybrac? Ma ktos moze dojscia do tanszych czesci? Robil moze ktos z was to sam u siebie? Sa jakies problemy ze zbiciem?? Pozdrawiam i z gory dziekuje! ja również mam ten sam problem;-( potrzebuje 2 przegubów wewnętrznych.i z tego co sie orientuję to kosztuja nowe ok 1300zł za sztuke-mówie o orginałach-wiadomo szukam tańszych. Znajomy może zamówić po ponad 200zł za sztuke-mówi ze dobre, tyle że hurtowo;-( 5 sztuk. a mi sa potrzebne 2 sztuki. Jezeli ktoś znajdzie namiary na przeguby po ,,normalnej;; cenie dajcie proszę znać; dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 odkopałem stary temat żeby nie zakładać nowego, kupiłem przeguby na alledrogo, no i niestety to był błąd przegub który dostałem jest większy niż zamontowany w samochodzie, mam pytanie czy do 125KM jest większy niż ten do 115KM? podałem wszystkie dane łączne z mocą i prawdopodobnie ktoś się pomylił przy pakowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 szczerze przyznam że myślałem że są takie same :shock: ,może faktycznie ktoś się pomylił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Są 2 rodzaje, różnią się ilością zębów, trzeba liczyć. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 o zębach wiem, nie liczyłem bo mi się nie chciało, wymiary w katalogach są identyczne, może to jest przegub do turbo albo zupełnie innego samochodu, niestety sklep był tak uprzejmy że na jakiekolwiek naklejki na opakowaniu nakleił swoje wizytówki, więc nie mogłem tego sprawdzić -- 10 lut 2011, o 09:31 -- policzyłem zęby się zgadzają, jedyna różnica to wymiary zewnętrzne, ewidentnie ktoś się walną przy pakowaniu na dowód tego: w 1 paczce dostałem przegub, bez faktury i dodatkowej osłony(na drugą stronę) zadzwoniłem, dosłali następnego dnia osłonę dosłana osłona nie wchodzi na przegub z 1 paczki i występuje wyraźna różnica w średnic osłon z 1 i 2 przesyłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 skoro zęby się zgadzają to przegub raczej powinien pasować,guma na przegub powinna się lekko naciągać tak aby potem nie zsunęła się z wyżłobienia i skoro wchodzi w piastę,nie haczy o nić to może jest ok a różnica (nie wiem jak wielka) wynika z tego że to nie oryginał ale mieści się w normach? spróbuj reklamować podając im wymiar twojego oryginalnego przegubu a tego kupionego,zobaczymy jak się ustosunkują,pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 właśnie się z nimi kontaktuję, mam pytanie czy turbo może miało większy rozstaw kół? różnica 10mm w wysokości przegubu (stojącym na szerszej podstawie, nie w pozycji pracy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 rozumiem, ale patrząc w tej pozycji musi się zgadzać rozmiar korpusu i tej części gdzie są "ząbki",długość części z gwintem oraz tej "czystej" bez gwintu może być nieco dłuższa ponieważ ona wystaje poza, więc te 10mm nie robi różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 mierzyłem bez trzpienia z zębami, poniżej zdjęcie na którym widać problem -- 10 lut 2011, o 11:41 -- pozostaje jeszcze opcja wymienić oba i mieć nadzieję że środkowy przegub wybierze ten 1cm naddatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Mam tu wyciągnięty przegub z imprezy 2.0, 125kucy, '98 rok i wygląda jak ten z prawej.Moim zdaniem jeśli rozmiar ząbków następnie tego pierścienia który wchodzi do piasty jest zgodny to wysokość korpusu może się różnić o ten centymetr,po prostu głębiej najdzie na laskę przegubu,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 maciek-info, a próbowaliście zamontować ten duży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 przymierzałem ten przegub z prawej na zdjęciu (nowy) do piasty i półosi, nachodzi bez problemu, jedynymi odchyłkami są wymiary zewnętrzne oraz to że po założeniu na półoś, rzeczywiście ulega ona wydłużeniu o 1cm (nie wejdzie głębiej, jak pisze lucza) i jedynym miejscem gdzie wejdzie głębiej będzie przegub wewnętrzny tak podejrzewałem, że dali od mocniejszej wersji, może ten po lewej to jeszcze oryginał z fabryki Impreza kombi 96' 2.0 115KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Wydaje mi się, że różnice nie wynikają z wersji silnikowych, tylko z nadwozia – sedan vs wagon. Sedan ma szerszy rozstaw kół – po 10mm na stronę i być może to właśnie ta różnica. Fragment artykułu na ten temat: "One thing to keep in mind is the wagon and sedan have different axles up front, it appears that the difference isn't 10mm/side as you might expect, but much less- this has allowed wagon guys to run sedan arms up front w/o swapping axles. I have not measured the axles side by side, so proceed w/ caution if considering this oe play it safe and swap axles as well." (z http://www.wrxtuners.com/forums/f53/wagon-vs-sedan-whats-different-whats-same-15387/) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się