Jump to content

Falujące doładowanie WRX


arosiak

Recommended Posts

Witam

Proszę o pomoc, bo już mi się pomysły wyczerpują.

 

Przy klepce na 4, 5 biegu potrafi mi zapikować do 1,4, 1,5 , czyli przeładować, następnie spada ciśnienie do 1 bara i z powrotem 1,4, 1,5 bara. i tak faluje.

powinien stale dmuchać przy klepce do 1,3 tak ustawił Jako.

Sytuacje się stała nagle (dokładnie po ułężu).

co zrobiłem i nie pomogło:

- wymiana wężyków podciśnienia

- wymiana solenoida

- wywaliłem BOVa i wsadziłem oryginalny zawór.

 

Proszę o pomoc i sugestie, gdzie może być problem, kwestie błędu mapy zostały wyeliminowane przez Roberta i jest podejrzenie, że to jakaś usterka techniczna, tylko jaka?

 

Auto to WRX 2003, małpowany by Jako

Wydech 3 cale kompletny (uppipe, down itd)

turbo standard, dolot oryginał

Link to comment
Share on other sites

arosiak,

może się również przycinać WG, może być również problem z aktuatorem WG.

 

Zrób, jak radzi kropkowicz, wgrajcie seryjną mapę i się przejedżcie, tylko uwaga, bo jak na seryjnej mapie przypeakuje do 1,4 - 1,5 br. to może okrutnie zastukać, no i EGT również może pójść okrutnie w górę.

 

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

2. podmienić WG/a raczej akurator, tylko skąd ja go wezmę, jak to tylko z turbiną występuje....

 

Tak, ale i pomachać ramieniem WG i sprawdzić, czy się nie przycina.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Niedaleko ulicy Codziennej jest ulica Bajeczna i tam na pewno "gruchę" na podmiankę mają :wink:

Link to comment
Share on other sites

2. podmienić WG/a raczej akurator, tylko skąd ja go wezmę, jak to tylko z turbiną występuje....

 

Tak, ale i pomachać ramieniem WG i sprawdzić, czy się nie przycina.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Niedaleko ulicy Codziennej jest ulica Bajeczna i tam na pewno "gruchę" na podmiankę mają :wink:

 

Dzięki za podpowiedz, w poniedziałek dzwonie do Zbyszka :-)

Link to comment
Share on other sites

Może się faktycznie WG przycina. Tak jak koledzy prawią sprawdź czy się nie przycina. Mogła też w nim sprężyna powiedzieć papa, choć mało prawdopodobne. Jeżeli wymieniałeś wężyki sterujące WG to mam nadzieję że wsadziłeś w odpowiedni wężyk restryktor.

Link to comment
Share on other sites

Może się faktycznie WG przycina. Tak jak koledzy prawią sprawdź czy się nie przycina. Mogła też w nim sprężyna powiedzieć papa, choć mało prawdopodobne. Jeżeli wymieniałeś wężyki sterujące WG to mam nadzieję że wsadziłeś w odpowiedni wężyk restryktor.

Tego akurat wężyka nie ruszałem był dobry i zwężka jest na miejscu.

 

-- 13 lis 2010, o 17:12 --

 

gdybu, gdybu ;)

pokaż logi z tym zjawiskiem :idea:

 

Trzeba Roberta poprosić by wrzucił, może ma je na kompie.

A jak nie to sprzedaj mi swoje ustrojstwo i pokażę, Ci logi :-)

Link to comment
Share on other sites

wgrać program serię i wtedy sprawdzać. uszkodzonych samochodów się nie mapuje tylko naprawia :twisted:

 

Jaki sens ma wgranie serii do samochodu na trzy calowym wydechu i uppipe o nie seryjnej średnicy bez precata?.

I nie o mapowanie uszkodzonych chodzi, bo mapa była jakiś czas temu zrobiona tylko o diagnostykę za pomocą mapowania.

 

Adam, auto musisz zostawić u mnie, żebym mógł popracować również nad mechaniką. Przyczynę znajdę, tzn rozwiązanie problemu.

Link to comment
Share on other sites

Jaki sens ma wgranie serii do samochodu na trzy calowym wydechu i uppipe o nie seryjnej średnicy bez precata?.

 

ma taki, że ten wydech nie popsułby doładowania tak jak jest popsute...

ale skoro jednak ty naprawiasz to rób jak uważasz :idea:

Link to comment
Share on other sites

Jaki sens ma wgranie serii do samochodu na trzy calowym wydechu i uppipe o nie seryjnej średnicy bez precata?.

 

ma taki, że ten wydech nie popsułby doładowania tak jak jest popsute...

ale skoro jednak ty naprawiasz to rób jak uważasz :idea:

 

Strzelasz focha czy o co chodzi?

Wyobraź sobie.

Zadaję paramety pracy a turbina robi co chce.

Myślisz, że trzeba popracować nad mechaniką?

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...