Jump to content

Półosie GL


Wełniacz

Recommended Posts

Coś mi z tyłu chrobocze i padła diagnoza na tylni wewnętrzny przegub czyli ponoć część ciężko do dostania :?: :roll: W związku z tym rozglądam się za całymi półosiami do Imprezy 2.0 GL 115KM z 1997roku. Od czego może pasować ? GT ? Proszę o porady i ewentualne oferty cenowo pasztetowe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Aaa to sorry. Myślałem, że ma tam większość rzeczy do GLa, a nie do GT.

 

Ale tak na chłopski rozum to chyba nie bardzo. Bo my mamy bębny, a w GTkach są tarcze z tyłu, nie? Przez to inne są końcówki.

Link to comment
Share on other sites

weż tylny,wewnętrzny przegub i "laske" a zewnętrzny przegub załóż od siebie i wydaje mi się że po sprawie

 

-- 2 lis 2010, o 22:30 --

 

...albo weż przeguby z piastami,hamulcami i tarczami i przerób na tarczowe z tyłu

Link to comment
Share on other sites

"Ale musi być z wersji wolnossącej ?" Nie, nie musi być,też na początku pomyślałem że będzie pasować ale nie byłem pewny i nie chciałem fermentu siać,koledzy wyżej raczej rozwiali moje obawy,przypomniałem sobie że przecież faktycznie parę miesięcy temu wkładałem dyfer,skrzynię i przeguby z WRX-a do GL-a 1.6 i pasowało (miał tarczo bębny).

Link to comment
Share on other sites

"Ale musi być z wersji wolnossącej ?" Nie, nie musi być,też na początku pomyślałem że będzie pasować ale nie byłem pewny i nie chciałem fermentu siać,koledzy wyżej raczej rozwiali moje obawy,przypomniałem sobie że przecież faktycznie parę miesięcy temu wkładałem dyfer,skrzynię i przeguby z WRX-a do GL-a 1.6 i pasowało (miał tarczo bębny).

 

jeździsz w 1.6 z WRXową skrzynią?

Link to comment
Share on other sites

zewnętrzne przeguby są identyczne z tarczami czy bębnami natomiast wewnętrzne są różne (te które wchodzą do dyfra)

 

do 2.0 115km z reduktorem nie tasują półosie od GT-eka

Link to comment
Share on other sites

adaś, niestety nie odpowiem ci na to pytanie bo swoje subaru zbudowałem prawie od zera i nigdy wcześniej nie jeżdziłem nim z inną skrzynią (kupiłem samą skorupę),ale przy obecnym zestawie to do bystrzaków drogowych ono nie należy aczkolwiek na żwirku małą zabawę można zrobić na wysokich obrotach :D

Link to comment
Share on other sites

do 2.0 115km z reduktorem nie tasują półosie od GT-eka

reduktor jest w srodku w skrzyni wiec co ma do polosiek?

jesli chodzi o tyl to jesli dyfel ma przelozenie 3,9 (tak jak jest u mnie w 2.0 MY98)

to najprosciej i najlepiej zalozyc komplet dyfer ze szpera wraz z poloskami z GTeka

dyfry ze szpera sa rozne mialem z WRXa taki ktory wymagal polosi z podwojnym wieloklinem

 

-- 6 lis 2010, o 16:34 --

 

bo słyszałem że N/A z GTkową czy WRXowa skrzynia jeszcze bardziej nie jedzie, bo przełożenia jeszcze bardziej go zamulają.

Prawda to?

moj ex GTek mial na II biegu 100km/h przy 7tys obr sprawdz u siebie ile masz przy swojej odcince 6500 podejzewam ze podobnie wiec skrzynia GTekowa krotsza troche lub podobna,

jak ktos ma dane o przelozeniach to mozna policzyc

Link to comment
Share on other sites

Szociu jak budował Coupe, to coś wspominał o tym, że miał już napędy GTkowe, a silnik jeszcze 1.8 i gorzej się to rozpedzało

moze skrzynia daje wiekszy opor albo mocniejsze viscozy tlumia silnik?

chyba ze zalozyl tez GT fele jednoczesnie to zrozumiale 1.8 i kola 16tki nie beda dzialac

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...