Skocz do zawartości

Półosie GL


Wełniacz

Rekomendowane odpowiedzi

Coś mi z tyłu chrobocze i padła diagnoza na tylni wewnętrzny przegub czyli ponoć część ciężko do dostania :?: :roll: W związku z tym rozglądam się za całymi półosiami do Imprezy 2.0 GL 115KM z 1997roku. Od czego może pasować ? GT ? Proszę o porady i ewentualne oferty cenowo pasztetowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ale musi być z wersji wolnossącej ?" Nie, nie musi być,też na początku pomyślałem że będzie pasować ale nie byłem pewny i nie chciałem fermentu siać,koledzy wyżej raczej rozwiali moje obawy,przypomniałem sobie że przecież faktycznie parę miesięcy temu wkładałem dyfer,skrzynię i przeguby z WRX-a do GL-a 1.6 i pasowało (miał tarczo bębny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ale musi być z wersji wolnossącej ?" Nie, nie musi być,też na początku pomyślałem że będzie pasować ale nie byłem pewny i nie chciałem fermentu siać,koledzy wyżej raczej rozwiali moje obawy,przypomniałem sobie że przecież faktycznie parę miesięcy temu wkładałem dyfer,skrzynię i przeguby z WRX-a do GL-a 1.6 i pasowało (miał tarczo bębny).

 

jeździsz w 1.6 z WRXową skrzynią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaś, niestety nie odpowiem ci na to pytanie bo swoje subaru zbudowałem prawie od zera i nigdy wcześniej nie jeżdziłem nim z inną skrzynią (kupiłem samą skorupę),ale przy obecnym zestawie to do bystrzaków drogowych ono nie należy aczkolwiek na żwirku małą zabawę można zrobić na wysokich obrotach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 2.0 115km z reduktorem nie tasują półosie od GT-eka

reduktor jest w srodku w skrzyni wiec co ma do polosiek?

jesli chodzi o tyl to jesli dyfel ma przelozenie 3,9 (tak jak jest u mnie w 2.0 MY98)

to najprosciej i najlepiej zalozyc komplet dyfer ze szpera wraz z poloskami z GTeka

dyfry ze szpera sa rozne mialem z WRXa taki ktory wymagal polosi z podwojnym wieloklinem

 

-- 6 lis 2010, o 16:34 --

 

bo słyszałem że N/A z GTkową czy WRXowa skrzynia jeszcze bardziej nie jedzie, bo przełożenia jeszcze bardziej go zamulają.

Prawda to?

moj ex GTek mial na II biegu 100km/h przy 7tys obr sprawdz u siebie ile masz przy swojej odcince 6500 podejzewam ze podobnie wiec skrzynia GTekowa krotsza troche lub podobna,

jak ktos ma dane o przelozeniach to mozna policzyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szociu jak budował Coupe, to coś wspominał o tym, że miał już napędy GTkowe, a silnik jeszcze 1.8 i gorzej się to rozpedzało

moze skrzynia daje wiekszy opor albo mocniejsze viscozy tlumia silnik?

chyba ze zalozyl tez GT fele jednoczesnie to zrozumiale 1.8 i kola 16tki nie beda dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...