Wełniacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Coś mi z tyłu chrobocze i padła diagnoza na tylni wewnętrzny przegub czyli ponoć część ciężko do dostania :?: :roll: W związku z tym rozglądam się za całymi półosiami do Imprezy 2.0 GL 115KM z 1997roku. Od czego może pasować ? GT ? Proszę o porady i ewentualne oferty cenowo pasztetowe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 tu masz: viewtopic.php?f=16&t=132433 Gdzieś pod koniec pierwszego posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Ale czy z GT pasują bo Gyraf mi napisał, że ma ale z GT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Aaa to sorry. Myślałem, że ma tam większość rzeczy do GLa, a nie do GT. Ale tak na chłopski rozum to chyba nie bardzo. Bo my mamy bębny, a w GTkach są tarcze z tyłu, nie? Przez to inne są końcówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Całkiem możliwe i po to właśnie powstał ten temat żebym nie wpakował się w kawał żelastwa, który nie będzie pasował :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 weż tylny,wewnętrzny przegub i "laske" a zewnętrzny przegub załóż od siebie i wydaje mi się że po sprawie -- 2 lis 2010, o 22:30 -- ...albo weż przeguby z piastami,hamulcami i tarczami i przerób na tarczowe z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 zamer, ja ma GL z 96r. i z tyłu mam tarczo bębny. Wełniacz, kup całą półośkę (używkę) z dwoma przegubami i będziesz szczęśliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Akurat zewnętrzny przegub jest taki sam niezależnie czy są bębny czy tarcze z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Wełniacz, kup całą półośkę (używkę) z dwoma przegubami i będziesz szczęśliwy Ale musi być z wersji wolnossącej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 "Ale musi być z wersji wolnossącej ?" Nie, nie musi być,też na początku pomyślałem że będzie pasować ale nie byłem pewny i nie chciałem fermentu siać,koledzy wyżej raczej rozwiali moje obawy,przypomniałem sobie że przecież faktycznie parę miesięcy temu wkładałem dyfer,skrzynię i przeguby z WRX-a do GL-a 1.6 i pasowało (miał tarczo bębny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 "Ale musi być z wersji wolnossącej ?" Nie, nie musi być,też na początku pomyślałem że będzie pasować ale nie byłem pewny i nie chciałem fermentu siać,koledzy wyżej raczej rozwiali moje obawy,przypomniałem sobie że przecież faktycznie parę miesięcy temu wkładałem dyfer,skrzynię i przeguby z WRX-a do GL-a 1.6 i pasowało (miał tarczo bębny). jeździsz w 1.6 z WRXową skrzynią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 jeszcze do przyszłej soboty,tak (skrzynia,wał,dyfer,hample,zawieszenie,pół wydechu-WRX,pół wydechu- STI, samochód budujemy od prawie zera ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 bo słyszałem że N/A z GTkową czy WRXowa skrzynia jeszcze bardziej nie jedzie, bo przełożenia jeszcze bardziej go zamulają. Prawda to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 zewnętrzne przeguby są identyczne z tarczami czy bębnami natomiast wewnętrzne są różne (te które wchodzą do dyfra) do 2.0 115km z reduktorem nie tasują półosie od GT-eka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 W końcu jakaś jakaś konkretna odpowiedź 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 adaś, niestety nie odpowiem ci na to pytanie bo swoje subaru zbudowałem prawie od zera i nigdy wcześniej nie jeżdziłem nim z inną skrzynią (kupiłem samą skorupę),ale przy obecnym zestawie to do bystrzaków drogowych ono nie należy aczkolwiek na żwirku małą zabawę można zrobić na wysokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 do 2.0 115km z reduktorem nie tasują półosie od GT-eka reduktor jest w srodku w skrzyni wiec co ma do polosiek? jesli chodzi o tyl to jesli dyfel ma przelozenie 3,9 (tak jak jest u mnie w 2.0 MY98) to najprosciej i najlepiej zalozyc komplet dyfer ze szpera wraz z poloskami z GTeka dyfry ze szpera sa rozne mialem z WRXa taki ktory wymagal polosi z podwojnym wieloklinem -- 6 lis 2010, o 16:34 -- bo słyszałem że N/A z GTkową czy WRXowa skrzynia jeszcze bardziej nie jedzie, bo przełożenia jeszcze bardziej go zamulają.Prawda to? moj ex GTek mial na II biegu 100km/h przy 7tys obr sprawdz u siebie ile masz przy swojej odcince 6500 podejzewam ze podobnie wiec skrzynia GTekowa krotsza troche lub podobna, jak ktos ma dane o przelozeniach to mozna policzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Szociu jak budował Coupe, to coś wspominał o tym, że miał już napędy GTkowe, a silnik jeszcze 1.8 i gorzej się to rozpedzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Szociu jak budował Coupe, to coś wspominał o tym, że miał już napędy GTkowe, a silnik jeszcze 1.8 i gorzej się to rozpedzało moze skrzynia daje wiekszy opor albo mocniejsze viscozy tlumia silnik? chyba ze zalozyl tez GT fele jednoczesnie to zrozumiale 1.8 i kola 16tki nie beda dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się