Gość IRAZU Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 edycja moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 edycja moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 edycja moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 edycja moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Panowie ostatnie ostrzeżenie. Jakikolwiek post nie na temat w tym temacie zakończy się banem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaho Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam, po pierwsze zawsze Check Engine (jak sie zaswieci) odcina tempomat - wtedy miga Cruise i świeci Check. Po drugie - po myciu wystarczy, że było/nastąpiło przez jakiś czas przebicie na przewodach wys nap i silnik przez chwile nierówno pracował i Check może sie zaświecić. Zdejmij klemy z akumulatora na jakąś chwile (minuta, dwie). Włącz jakiś odbiornik napięcia (hamulec [swiatła STOP], lampki drzwi, cokolwiek) chodzi o to żeby zużyć wszelką zmagazynowaną w układach elektronicznych energię oczywiscie przy odłączonym akku. Ponownie podłącz akku. Odpal auto i zobacz co sie dzieje, jak dalej bedzie wywalało Check`a to - czytanie błędów, lub serwis, jak nie to gitara, coś było zachlapane. Nie zapomnij zaprogramować na nowo stacji w radiu PS: Dodatkowo, przy LPG, Check potrafi sie zaswiecać przy przełączaniu z benzyny na gaz szczególnie w okresie jesiennym (wilgoć) i nie koniecznie przewody muszą być utlenione (stare) i mieć przebicia, ale wystarczy że są jakiegoś "niewyrafinowanego" producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam, po pierwsze zawsze Check Engine (jak sie zaswieci) odcina tempomat - wtedy miga Cruise i świeci Check. Nie zgadzam sie z tym "zawsze". Nie widzialem tego w żadnym samochodzie. Np. zona w swoim Foresterze nie dokrecila korka paliwa, wywalilo blad i zapalilo Check Engine, ale nie bylo problemu z Cruise. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacobson Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Miałem to samo. Pierwsza rekomendacja ASO - zresetowac komputer. Po wyjechaniu z serwisu i po przejechaniu paru kilemotrów kontrolki ponownie rozbłysły. Diagnoza ASO-sonda lambda. Po wymianie przejechałem kilka tysięcy kilometrów i ponownie zaczęło migac. Tym razem ASO stwierdziła że padł katalizator. Wymieniłem, ale nie na oryginalny subarowski tylko na metalowy audi i dopóki nie sprzedałem przez kilka tysięcy był spokój. Nie sądzę więc że to kwestie paliwa tylko właściwego odczytania błędu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Miałem to samo. Pierwsza rekomendacja ASO - zresetowac komputer. Po wyjechaniu z serwisu i po przejechaniu paru kilemotrów kontrolki ponownie rozbłysły. Diagnoza ASO-sonda lambda. Po wymianie przejechałem kilka tysięcy kilometrów i ponownie zaczęło migac. Tym razem ASO stwierdziła że padł katalizator. Wymieniłem, ale nie na oryginalny subarowski tylko na metalowy audi i dopóki nie sprzedałem przez kilka tysięcy był spokój. Nie sądzę więc że to kwestie paliwa tylko właściwego odczytania błędu, Czasami pomaga wlanie "lepszego" paliwa . Wprawdzie to na długo nie pomaga , ale nawet kilka tysięcy kilometrów nie zapala się . Czasami sonda , czasami katalizator a czasami tempomat umiera . W imprezie mojej zony jak się zapalało to kazali mi co trzecie tankowanie robić V-POWER . Faktycznie to pomaga w moim przypadku , bo kończy się sonda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam, po pierwsze zawsze Check Engine (jak sie zaswieci) odcina tempomat - wtedy miga Cruise i świeci Check. Nie zgadzam sie z tym "zawsze". Nie widzialem tego w żadnym samochodzie. Np. zona w swoim Foresterze nie dokrecila korka paliwa, wywalilo blad i zapalilo Check Engine, ale nie bylo problemu z Cruise. Który rocznik tego forestera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Miałem to samo. Pierwsza rekomendacja ASO - zresetowac komputer. Po wyjechaniu z serwisu i po przejechaniu paru kilemotrów kontrolki ponownie rozbłysły. Diagnoza ASO-sonda lambda. Po wymianie przejechałem kilka tysięcy kilometrów i ponownie zaczęło migac. Tym razem ASO stwierdziła że padł katalizator. Wymieniłem, ale nie na oryginalny subarowski tylko na metalowy audi i dopóki nie sprzedałem przez kilka tysięcy był spokój. Nie sądzę więc że to kwestie paliwa tylko właściwego odczytania błędu, A moze pamietasz jaki to byl blad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacobson Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 niestety numery nie pamietam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się