szczur75 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Check Engine powoduje nie włączanie się tempomatu. Zawsze myślałem że odwrotnie . Nabijasz sobie posty czy tylko tak ci się napisało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Źle myslałeś. Popatrz ile to można od ciebie się nauczyć . Sporo ciekawych wiadomości ostatnio dostałem 184334 przepraszam za OT w technicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 też se nabije posta..a co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 też se nabije posta..a co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Nabijacze postów Nie można korzystać z tempomatu, gdy wyskakuje błąd. Jest on automatycznie wyłączany ze względów bezpieczeństwa, przy zapaleniu CEL. Dlatego mruga CRUISE. Mnie zresztą bardziej przeszkadzało to mrugające na zielono cruise niż pomarańczowa lampka :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 edycja moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Mnie zresztą bardziej przeszkadzało to mrugające na zielono cruise niż pomarańczowa lampka :wink: . Kawaleczek tasmy elektrycznej i po sprawie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Panowie litości... :roll: Posypią się bany jeśli te przepychanki się nie skończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Pozwolę sobie podłączyć się pod wątek. A co zrobić, jeśli : 1. pojawia się błąd taki sam jak opisany na początku wątku ( forester 06, 2l wolnossak ) 2. w ASO przy okazji przeglądu kasują błąd, ale przyczyna dalej nieznana 3. po kilku dniach kontrolki znów się pojawiają? Skoro w ASO podpięto auto pod komputer, a nie zidentyfikowano błędu co dalej? Zgadywać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Pozwolę sobie podłączyć się pod wątek. A co zrobić, jeśli :1. pojawia się błąd taki sam jak opisany na początku wątku ( forester 06, 2l wolnossak ) 2. w ASO przy okazji przeglądu kasują błąd, ale przyczyna dalej nieznana 3. po kilku dniach kontrolki znów się pojawiają? Skoro w ASO podpięto auto pod komputer, a nie zidentyfikowano błędu co dalej? Zgadywać ? Ale czy nie lepiej napisac jaki to byl blad, jego numer. '06 to juz ma OBD II. Odezwa sie ludzie co mieli te same bledy, powiedza co zrobili by naprawic... Mnie chodzi o np. P0455 - i wiadomo ze albo nie dokreciles korka na zbiorniku, albo nasz ten korek do wymiany. Oczywiscie moga byc glebsze komplikacje, ale korek to 95% przypadkow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Crazy_Ivan, katalizatora nie wymieniaj Skoro w ASO podpięto auto pod komputer, a nie zidentyfikowano błędu co dalej? Nr błędu musiał być. Mogli nie zidentyfikować przyczyny wystąpienia błędu. Do tego trzeba trochę czasu, wiedzy i doświadczenia. Zacznij od kodu błędu. -- 3 lis 2010, o 19:21 -- 184334, jeśli Twój problem pojawia się przy zasilaniu LPG to podaj kod błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Kod błędu - mój błąd, że odbierając auto nie zapytałem, ale myślałem, że sprawa jednorazowa. Auto zupełnie seria ( jeden z tych rzadkich ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuuk Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam mam taki sam problem mam Imprezę Outback Sport 2.5 automat ze stanów miga mi cruse i świeci check engine. Błąd był i został zrobiony - wymienilem czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssacym lecz po wymianie resecie ecu i czyszczeniu błędów odjechalem z serwisu. Po drodze znów się wszystko zapalilo. Koleś znów się podpiol i powiedział ze błędów nie ma! Skasowal wszystko git. Przydeptalem na prostej i powróciło... Ktos ma jakieś pomysły? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Spróbuj zatankować VPOWER 99 czy jakieś 100 . U mnie w imprezie tankuję taką co piąte tankowanie i przestało się zapalać . Moja impreza ma jednak 535kkm na liczniku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam mam taki sam problem mam Imprezę Outback Sport 2.5 automat ze stanów miga mi cruse i świeci check engine. Błąd był i został zrobiony - wymienilem czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze ssacym lecz po wymianie resecie ecu i czyszczeniu błędów odjechalem z serwisu. Po drodze znów się wszystko zapalilo. Koleś znów się podpiol i powiedział ze błędów nie ma! Skasowal wszystko git. Przydeptalem na prostej i powróciło... Ktos ma jakieś pomysły? Pozdrawiam Gdybym znal numer tego baledu...... mozna by spekulowac, a tak to ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuuk Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Gdyby kod jakiś był to było by super ale własnie najgorsze jest to, że błędów nie było a kontrolki się dalej świecą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Gdyby kod jakiś był to było by super ale własnie najgorsze jest to, że błędów nie było a kontrolki się dalej świecą... To istotnie cienka sprawa. Jeszcze nie widzialem takiej sytuacji. Sa bledy ktore nie zapalaja kontrolki, ale zeby odwrotnie.... :?: Troche popatrzylem po necie w tej sprawie i okazuje sie ze sa ludzie z podobnym problemem. Dla wielu nawet wizyta w servisie Subaru okazala sie bezowocna. Wielu tez kojarzy problem z szeroko pojetym przeciekiem wody.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Gdyby kod jakiś był to było by super ale własnie najgorsze jest to, że błędów nie było a kontrolki się dalej świecą... To istotnie cienka sprawa. Jeszcze nie widzialem takiej sytuacji. Sa bledy ktore nie zapalaja kontrolki, ale zeby odwrotnie.... :?: Troche popatrzylem po necie w tej sprawie i okazuje sie ze sa ludzie z podobnym problemem. Dla wielu nawet wizyta w servisie Subaru okazala sie bezowocna. Wielu tez kojarzy problem z szeroko pojetym przeciekiem wody.... Ja kiedys widzialem inna sytuacje w serwisie, ktory rozkladal rece, wywalil kod bledu, ktory nie jest ujety w dokumentacji technicznej Suabru i to zarowno EU jak i US :shock: . Prawdopodobnie przyczyna byly zaklucenie el-mag pochodzace od dolozonych przetwornicod xenonow - taka byla prawdopodobna diagnoza podczas mojej wizyty. Co do wersji US to duzo osob skarzy sie na wywalajace sie checki m.in z bledem katalizatora :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuuk Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Już się wszystko wyjaśniło koleś w serwisie miał jakiegoś słabeko kompa i nie dostawał odczytu. Na innym kompie wyszło, że to sonda lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 . A mógłbyś rozwinąć swoją myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 . A mógłbyś rozwinąć swoją myśl Nie rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się