Jump to content

Foreś 2.0 S-Turbo. AT czy MT?


ako1987

Recommended Posts

Witam.

Ostatnio poszukuję auta,czegoś mocniejszego,ale też wygodnego,wybór padł na Forestera oczywiście. Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy,które wyglądają na pierwszy rzut oka przyzwoicie.

Zależy mi aby auto było w Manualu(wiadomo,więcej frajdy z jazdy) lecz nie wykluczam też samochodu ze skrzynią Automatyczną :wink:

Z moich obserwacji wynika ,że łatwiej napotkać egzemplarz z AT niż MT,czy różnica w jeździe jest znaczna?

Czy tak skrzynia jest "zamulasta"?

Wiele różni się silnikowo wersja z 1999-2000 od 2001-2002?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

rózni się o 7 KM nie wiem jak się to przekłada na jazdę...

Jeżeli automat jest ten z wersji bez Turbo... to zamula... oj zamula...

ale czego się spodziewać po skrzyni chyba 4 biegowej

Link to comment
Share on other sites

ok :wink: Dzięki za szybką odpowiedź.

Jednak poczekam aż znajdzie się jakaś fajna oferta. Jeść nie woła,jest czym jeździć.

 

A jak się ma sprawa z 2.5 w manualu?

Podobno jest bardziej awaryjny,ale za to nie ma turba.

Link to comment
Share on other sites

auto bez turba to ja kobita z permanentym PMS`em

wytrzymać się da ale frajda słaba..

 

Tylko Turba !!

Link to comment
Share on other sites

Pierwsze wersje miały równo 170 kucy, późniejsze 177. Różnią się też nieznacznie wyglądem (FL w 2000r.) - klapa, światła, minimalnie inne zegary. AT jest 4-biegowy i ZTCW daje radę (podobno całkiem fajnie w terenie wypada), manual tradycyjny 5-biegowy, w turbo bez reduktora.

Znalezienie forka s-turbo IMSO jest łatwiejsze w MT niż AT, poszukaj... :wink:

Link to comment
Share on other sites

wiesz co mialem AT i ogolnie jestem wielkim zwolennikiem AT (ale w imprezie) jezdzilo sie bardzo dobre z ta skrzynia nie bylo problemów w gorach w kopnym sniegu.

Skrzynie raczej bezawaryjne tylko czasem zmienic olej .....czego nie mozna powiedziec o skrzyniach ręcznych stosowanych w tych rocznikach...... sam juz jedna zmienialem :evil::evil:

 

 

pd co do frajdy .....na co dzien sie nie sciga takim autem AT daje wiecej frajdy ....mozesz spokojnie pasarzerke obmacac albo nie przerywac jej bo musisz zmienic bieg :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Link to comment
Share on other sites

Mam estjurbo z AT i do normalnej jazdy się nadaje. Jak chcesz szybciej np. po mieście to blokujesz na "3" albo na "2" :twisted: i latasz do ok 110km/h.

Wkurzające jest jak chcesz szybko zmienić pas przyspieszając ponieważ ma zwałe przy redukcji do "1" i czasami lepiej sobie odpuścić.

Dodatkowo wydaję się, że auto słabo przyspiesza ale spoglądając na innych okazuje się, że jest to błędne odczucie :D

Dużym plusem jest to, że skrzynia jest bardzo wytrzymała i w zasadzie ten temat masz z głowy i oczywiście oszczędza napęd i silnik.

W terenie - bajka, podobnie w zimę. Zamiata tyłkiem aż miło (pomimo profanacji stałego AWD :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...