ako1987 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam. Ostatnio poszukuję auta,czegoś mocniejszego,ale też wygodnego,wybór padł na Forestera oczywiście. Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy,które wyglądają na pierwszy rzut oka przyzwoicie. Zależy mi aby auto było w Manualu(wiadomo,więcej frajdy z jazdy) lecz nie wykluczam też samochodu ze skrzynią Automatyczną :wink: Z moich obserwacji wynika ,że łatwiej napotkać egzemplarz z AT niż MT,czy różnica w jeździe jest znaczna? Czy tak skrzynia jest "zamulasta"? Wiele różni się silnikowo wersja z 1999-2000 od 2001-2002? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 rózni się o 7 KM nie wiem jak się to przekłada na jazdę... Jeżeli automat jest ten z wersji bez Turbo... to zamula... oj zamula... ale czego się spodziewać po skrzyni chyba 4 biegowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ako1987 Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 ok :wink: Dzięki za szybką odpowiedź. Jednak poczekam aż znajdzie się jakaś fajna oferta. Jeść nie woła,jest czym jeździć. A jak się ma sprawa z 2.5 w manualu? Podobno jest bardziej awaryjny,ale za to nie ma turba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 auto bez turba to ja kobita z permanentym PMS`em wytrzymać się da ale frajda słaba.. Tylko Turba !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Pierwsze wersje miały równo 170 kucy, późniejsze 177. Różnią się też nieznacznie wyglądem (FL w 2000r.) - klapa, światła, minimalnie inne zegary. AT jest 4-biegowy i ZTCW daje radę (podobno całkiem fajnie w terenie wypada), manual tradycyjny 5-biegowy, w turbo bez reduktora. Znalezienie forka s-turbo IMSO jest łatwiejsze w MT niż AT, poszukaj... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 wiesz co mialem AT i ogolnie jestem wielkim zwolennikiem AT (ale w imprezie) jezdzilo sie bardzo dobre z ta skrzynia nie bylo problemów w gorach w kopnym sniegu. Skrzynie raczej bezawaryjne tylko czasem zmienic olej .....czego nie mozna powiedziec o skrzyniach ręcznych stosowanych w tych rocznikach...... sam juz jedna zmienialem pd co do frajdy .....na co dzien sie nie sciga takim autem AT daje wiecej frajdy ....mozesz spokojnie pasarzerke obmacac albo nie przerywac jej bo musisz zmienic bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Mam estjurbo z AT i do normalnej jazdy się nadaje. Jak chcesz szybciej np. po mieście to blokujesz na "3" albo na "2" i latasz do ok 110km/h. Wkurzające jest jak chcesz szybko zmienić pas przyspieszając ponieważ ma zwałe przy redukcji do "1" i czasami lepiej sobie odpuścić. Dodatkowo wydaję się, że auto słabo przyspiesza ale spoglądając na innych okazuje się, że jest to błędne odczucie Dużym plusem jest to, że skrzynia jest bardzo wytrzymała i w zasadzie ten temat masz z głowy i oczywiście oszczędza napęd i silnik. W terenie - bajka, podobnie w zimę. Zamiata tyłkiem aż miło (pomimo profanacji stałego AWD :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się