Skocz do zawartości

Foreś 2.0 S-Turbo. AT czy MT?


ako1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio poszukuję auta,czegoś mocniejszego,ale też wygodnego,wybór padł na Forestera oczywiście. Na Allegro znalazłem kilka egzemplarzy,które wyglądają na pierwszy rzut oka przyzwoicie.

Zależy mi aby auto było w Manualu(wiadomo,więcej frajdy z jazdy) lecz nie wykluczam też samochodu ze skrzynią Automatyczną :wink:

Z moich obserwacji wynika ,że łatwiej napotkać egzemplarz z AT niż MT,czy różnica w jeździe jest znaczna?

Czy tak skrzynia jest "zamulasta"?

Wiele różni się silnikowo wersja z 1999-2000 od 2001-2002?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rózni się o 7 KM nie wiem jak się to przekłada na jazdę...

Jeżeli automat jest ten z wersji bez Turbo... to zamula... oj zamula...

ale czego się spodziewać po skrzyni chyba 4 biegowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wersje miały równo 170 kucy, późniejsze 177. Różnią się też nieznacznie wyglądem (FL w 2000r.) - klapa, światła, minimalnie inne zegary. AT jest 4-biegowy i ZTCW daje radę (podobno całkiem fajnie w terenie wypada), manual tradycyjny 5-biegowy, w turbo bez reduktora.

Znalezienie forka s-turbo IMSO jest łatwiejsze w MT niż AT, poszukaj... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co mialem AT i ogolnie jestem wielkim zwolennikiem AT (ale w imprezie) jezdzilo sie bardzo dobre z ta skrzynia nie bylo problemów w gorach w kopnym sniegu.

Skrzynie raczej bezawaryjne tylko czasem zmienic olej .....czego nie mozna powiedziec o skrzyniach ręcznych stosowanych w tych rocznikach...... sam juz jedna zmienialem :evil::evil:

 

 

pd co do frajdy .....na co dzien sie nie sciga takim autem AT daje wiecej frajdy ....mozesz spokojnie pasarzerke obmacac albo nie przerywac jej bo musisz zmienic bieg :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam estjurbo z AT i do normalnej jazdy się nadaje. Jak chcesz szybciej np. po mieście to blokujesz na "3" albo na "2" :twisted: i latasz do ok 110km/h.

Wkurzające jest jak chcesz szybko zmienić pas przyspieszając ponieważ ma zwałe przy redukcji do "1" i czasami lepiej sobie odpuścić.

Dodatkowo wydaję się, że auto słabo przyspiesza ale spoglądając na innych okazuje się, że jest to błędne odczucie :D

Dużym plusem jest to, że skrzynia jest bardzo wytrzymała i w zasadzie ten temat masz z głowy i oczywiście oszczędza napęd i silnik.

W terenie - bajka, podobnie w zimę. Zamiata tyłkiem aż miło (pomimo profanacji stałego AWD :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...