the.wolf Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Wydaje mi się ze mam problem z napięciem w GTeku, a dokladniej z regulatorem napiecia. Stojac na wolnych obrotach, domykam szyby i widac na swiatlach spadek napiecia. To samo dzieje sie przy zamykaniu szyberdachu. Olalbym to ale wczoraj zauwazylem a raczej uslyszlem skoki z napiecu na pompie paliwa. Nawet jak na wolnych wlacze kierunki to pompka "pracuje" zgodnie z kierunkami :? To regulator napiecia czy moze masę przeczyscic? Spadki napicia nie sa jakies dramatyczne. W trakcie jazdy pod obciazeniem zjawisko nie wystepuje. Ladowanie alternatora bardzo dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Stojac na wolnych obrotach, domykam szyby i widac na swiatlach spadek napiecia. To samo dzieje sie przy zamykaniu szyberdachu. bo te siłowniki biorą duużo prądu ... i jeśli takie spadki napięcia występują tylko na wolnych obrotach - to raczej nie ma się czym przejmować, chyba że są b.duże ...na wszelki wypadek sprawdziłbym akumulator, kabelki zasilające (luźne klemy, brudne styki) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 aku z zeszlego roku, klemy czyste. alternator ok(chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 u mnie w GT MY97 padł regulator napięcia jakiś czas temu... samego nie udało mi się dostać, więc siłą rzeczy wjechał nowy alternator w komplecie z regulatorem i problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Nie powinieneś się za bardzo przejmować takim zjawiskiem na wolnych obrotch. Ja jak zamykam zamochód centralnym na TT to wyraźnie spada prąd wraz z obrotami. Jeżeli miał bym od czegoś zacząć to było by to sprawdzenie ładowania na jałowym, potem szczotki alternatora i połączenie mas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Sprawdź jakie jest ładowanie na jałowych bez włączonych odbiorników i potem z włączonym co tylko dasz rade. Nie sądzę aby to był regulator skoro na wyższych obrotach jest ok. Regulator jedyne co robi to obcina napięcie do ok. 14,4V. Piszesz że napięcie ci spada na wolnych więc regulator nawet nie ma szansy zadziałać. Prędzej stawiałbym na szczotki w alternatorze bo to on najprawdopodobniej nie daje rady. Ewentualnie diody ale gdy padnie któraś jest duży spadek ładowania. W moim aucie (GT'99) ładowanie na wolnych jest ok 14 - 14,2V i po włączeniu odbiorników niewiele spada a na pewno nie widać tego na światłach że przygasają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 na wolnych obrotach przy wlaczonych swiatlach jest miedzy 13.8 a 14.4 w zaleznosci czy swiezo po odpaleniu czy juz troche pojezdzilem. Natomiast jesli bede chcial zamknac szyby, wcisne jednoczesnie hebel to spada do 13.5... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 na wolnych obrotach przy wlaczonych swiatlach jest miedzy 13.8 a 14.4 w zaleznosci czy swiezo po odpaleniu czy juz troche pojezdzilem. Natomiast jesli bede chcial zamknac szyby, wcisne jednoczesnie hebel to spada do 13.5... Jest OK. Spada o 1V ze względu na duże obciążenie. (21W żarówka i dość mocny silnik szyby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Sprawdź (popraw) połączenie minusa (aku) z budą. Może będziesz musiał skołować kawałek grubego kabla takiego od Car Audio (10 albo 16) i dwa oczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Albo przewod od spawarki. Ivi tez miewa problemy z regulacja napiecia... a pozniej to sie na mnie skrupia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Sprawdziłeś masy tak jak Ci pisałem. W Imprezie jest ich dość sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się